Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונחה הצעה מפתה למדיי על השולחן, אז לא עמדתי בפיתוי :lol:

שאלה טובה! תראה, היא מתנהגת מעט טוב יותר כל עוד הכביש מאפשר זאת, הכוונה היא שבמהירויות נמוכות עד בינוניות המתלים מרגישים קשים כבטון, לכן אם הכביש לא טוב היא תרגיש עוד יותר רע מה FR, אבל בכבישים הנכונים להגה יש יותר משקל ופידבק, והאחיזה גבוהה יותר.

הבלמים הם אותם בלמים (יש בלמים מקוריים משופרים עבור הקופרה שהם אופציה בחו"ל אך לא בארץ) אך משום מה מרגישים שונים במעט לטובה (למרות שעדיין לא מספקים במאה אחוז) כנראה בגלל הבדלי מתלים וגובה.

חיצונית היא נראית ספורטיבית וקרבית יותר, ונבדלת קצת יותר מאיביזות SC רגילות (יותר מה FR הכוונה)

מבחינת אבזור היא הגיעה עם דיבורית בלוטוט מקורית מובנית עם שליטה מההגה, קירור בתא כפפות, ושקע USB, שאלו אביזרים שאינם כלולים בחבילת האבזור של ה FR.

ביום יום שתיהן קופצניות ולעתים אף מעיקות בכבישים שאינם סלולים היטב, אך הקופרה בהחלט מעייפת יותר.

למנוע צליל (הבנתי שמלאכותי) גרגור ספורטיבי שמתעורר לחיים קרוב ל 3000 סל"ד ומעלה, משהו שאין ל FR.

לFR זמינות מסל"ד נמוך יותר, אבל היא מאבדת נשימה די מוקדם, כבר ב 5000 סל"ד.

הקופרה נושמת טוב יותר בסל"ד גבוה יותר, ומושכת למעלה יותר בקלות (אם כי עדיין לא באופן רהוט ומושלם)

אז לאחר כל הפירוט הזה, תעשה את החשבון אם שווה או לא בעצמך, אישית הייתה לי הזדמנות אז ניצלתי אותה, אבל להגיד שההבדלים ביניהן הם שמיים וארץ? לא הייתי אומר. ישנם הבדלים די ברורים, אבל קצת קשה לי לתרגם אותם לכסף.

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום.

הצטערתי לקרוא את שכתבת.

רכב חדש ששולמו עליו כ130K לא צריך להשמיע שום רעש!

לא משנה אם זה גיר כזה או אחר,לא חשובה תנוחת הישיבה או אם אתה נוסע על באמפרים!

מכרתי לפני חודשיים מאזדה לאנטיס עם 185Kק"מ בת 12 .

לא היה שום קרקוש ולא רעש -פשוט נסעה חלק-אז רכב חדש מהניילונים?

להגיד" זה רעש אופייני" ולחשוב שבזה יפתר העניין זה חרטוט לשמו.

אולי זה נובע מחוסר ידע ,או מנסיון לגמד את הבעיה.

אני במקומך "יושב להם על הזנב "כל הזמן.

את הנזק בשרשור אני מניח שהם מבינים היטב,עכשיו נראה אותם מתמודדים ,

לשביעות רצונך המלאה.

שיהיה בהצלחה !

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
שלום.

הצטערתי לקרוא את שכתבת.

רכב חדש ששולמו עליו כ130K לא צריך להשמיע שום רעש!

לא משנה אם זה גיר כזה או אחר,לא חשובה תנוחת הישיבה או אם אתה נוסע על באמפרים!

מכרתי לפני חודשיים מאזדה לאנטיס עם 185Kק"מ בת 12 .

לא היה שום קרקוש ולא רעש -פשוט נסעה חלק-אז רכב חדש מהניילונים?

להגיד" זה רעש אופייני" ולחשוב שבזה יפתר העניין זה חרטוט לשמו.

אולי זה נובע מחוסר ידע ,או מנסיון לגמד את הבעיה.

אני במקומך "יושב להם על הזנב "כל הזמן.

את הנזק בשרשור אני מניח שהם מבינים היטב,עכשיו נראה אותם מתמודדים ,

לשביעות רצונך המלאה.

שיהיה בהצלחה !

 

תודה על התמיכה,

אגיד לך את האמת - אני חושב שלא אכפת להם מהנזק של השרשור הזה.

אני חושב שיהיה להם יותר יקר להחליף לי גיר / לטפל בבעיה באמת - כי הרגע שיטפלו באחד, במיוחד כמוני שהולך ומספר לחברה, הם יצטרכו לטפל בכולם... ממש כמו אמא/מורה שלא רוצה לפרגן ליחיד בגלל הרבים.

 

מנהל הסניף עוד לא אמר את מילתו האחרונה, ואני עוד לא בצעתי את צעדיי האחרונים. זה עוד לא נגמר, זה אפילו בקושי התחיל :)

 

תודה על העצה חבר.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
הונחה הצעה מפתה למדיי על השולחן, אז לא עמדתי בפיתוי :lol:

שאלה טובה! תראה, היא מתנהגת מעט טוב יותר כל עוד הכביש מאפשר זאת, הכוונה היא שבמהירויות נמוכות עד בינוניות המתלים מרגישים קשים כבטון, לכן אם הכביש לא טוב היא תרגיש עוד יותר רע מה FR, אבל בכבישים הנכונים להגה יש יותר משקל ופידבק, והאחיזה גבוהה יותר.

הבלמים הם אותם בלמים (יש בלמים מקוריים משופרים עבור הקופרה שהם אופציה בחו"ל אך לא בארץ) אך משום מה מרגישים שונים במעט לטובה (למרות שעדיין לא מספקים במאה אחוז) כנראה בגלל הבדלי מתלים וגובה.

חיצונית היא נראית ספורטיבית וקרבית יותר, ונבדלת קצת יותר מאיביזות SC רגילות (יותר מה FR הכוונה)

מבחינת אבזור היא הגיעה עם דיבורית בלוטוט מקורית מובנית עם שליטה מההגה, קירור בתא כפפות, ושקע USB, שאלו אביזרים שאינם כלולים בחבילת האבזור של ה FR.

ביום יום שתיהן קופצניות ולעתים אף מעיקות בכבישים שאינם סלולים היטב, אך הקופרה בהחלט מעייפת יותר.

למנוע צליל (הבנתי שמלאכותי) גרגור ספורטיבי שמתעורר לחיים קרוב ל 3000 סל"ד ומעלה, משהו שאין ל FR.

לFR זמינות מסל"ד נמוך יותר, אבל היא מאבדת נשימה די מוקדם, כבר ב 5000 סל"ד.

הקופרה נושמת טוב יותר בסל"ד גבוה יותר, ומושכת למעלה יותר בקלות (אם כי עדיין לא באופן רהוט ומושלם)

אז לאחר כל הפירוט הזה, תעשה את החשבון אם שווה או לא בעצמך, אישית הייתה לי הזדמנות אז ניצלתי אותה, אבל להגיד שההבדלים ביניהן הם שמיים וארץ? לא הייתי אומר. ישנם הבדלים די ברורים, אבל קצת קשה לי לתרגם אותם לכסף.

 

אני מתכנן להטיס את הרדיו המצ'וקמק הזה שיש ב FR גם ככה.

ברדיו שאשים יש USB ו BT.

שקלתי כשקניתי אותה לרכוש את ה Cupra. ואני שמח שלא עשיתי כך.

היא מעט צפופה יותר מאחור, וכמו שחשדתי, קשיחה יותר על הכביש.

ה FR מספקת את כל צרכיי הספורטיביים.

אני גם חושב שהיא נראת מדהים. (לא שהקופרה מכוערת ;) )

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

הרדיו המקורי סביר מאוד. נכון שאינו מרהיב או בעל מסך מגע וכאלה, אבל הוא בסדר. הבעיה היחידה (והכרונית) שלו היא שלעתים קרובות שדרים נשמעים עילגים, משהו לא ברור, קטע מוזר.

אצלי הוא מגיע עם הבלוטוט המקורי הנשלט מההגה, וחיבור ה USB המקורי, כך שאין לי כוונה להחליף אותו.

מי אמר לך שבקופרה צפוף יותר מאחור ? בדיוק אותו הדבר! שתיהן צפופות מאחור :lol:

כמו שאמרתי, ישנם מספר דברים שבוודאי היית אוהב בקופרה הרבה יותר, ומצד שני יש את קשיחות היתר (לא שה FR נוחה, היא ממש לא) שאותה בוודאי לא תחבב במיוחד.

בקופרה 2011 המצבר הועבר לתא המטען, וכך צימצם עוד יותר את נפח ההטענה והגביה את ריצפת תא המטען.

אם אינני טועה, ב FR נשאר המצבר בתא המנוע (?)

 

לגביי הרעשים, אז שוב! או שיבוא פיתרון ביום מן הימים מהיצרן, או שכך זה ישאר. אין שמץ של ספק (וכך גם טענתי בפני נציגי צ'מפיון עוד מיום רכישת ה FR ) שמן הראוי היה ליידע את הלקוחות מראש בבעיה המציקה הזאת, אבל כפי שכבר כתבתי, עד שלא נקום ונתבע תביעה יצוגית בנושא הזה אין סיכוי לשנות דבר בעניין זה.

פורסם
הרדיו המקורי סביר מאוד. נכון שאינו מרהיב או בעל מסך מגע וכאלה, אבל הוא בסדר. הבעיה היחידה (והכרונית) שלו היא שלעתים קרובות שדרים נשמעים עילגים, משהו לא ברור, קטע מוזר.

אצלי הוא מגיע עם הבלוטוט המקורי הנשלט מההגה, וחיבור ה USB המקורי, כך שאין לי כוונה להחליף אותו.

מי אמר לך שבקופרה צפוף יותר מאחור ? בדיוק אותו הדבר! שתיהן צפופות מאחור :lol:

כמו שאמרתי, ישנם מספר דברים שבוודאי היית אוהב בקופרה הרבה יותר, ומצד שני יש את קשיחות היתר (לא שה FR נוחה, היא ממש לא) שאותה בוודאי לא תחבב במיוחד.

בקופרה 2011 המצבר הועבר לתא המטען, וכך צימצם עוד יותר את נפח ההטענה והגביה את ריצפת תא המטען.

אם אינני טועה, ב FR נשאר המצבר בתא המנוע (?)

 

לגביי הרעשים, אז שוב! או שיבוא פיתרון ביום מן הימים מהיצרן, או שכך זה ישאר. אין שמץ של ספק (וכך גם טענתי בפני נציגי צ'מפיון עוד מיום רכישת ה FR ) שמן הראוי היה ליידע את הלקוחות מראש בבעיה המציקה הזאת, אבל כפי שכבר כתבתי, עד שלא נקום ונתבע תביעה יצוגית בנושא הזה אין סיכוי לשנות דבר בעניין זה.

 

אז למעשה אם אני לוקח FR, שם לה צ'יפ, מוריד אותה בכמה ס"מ, היא הופכת להיות קופרה??? (מבחינה מכנית)

לגבי הרדיו, לא יעזור מה שתגיד, דעתי נשארת. שומעים בו חרא.

ברכב הקודם (לאון 2002) שמתי רדיו 1 דין של Blaupunkt, עם הרמקולים המקוריים + מגבר וסאב (רק הסאב הוגבר) ושמעו כל כך טוב... וואוו.

 

הבעיה שבאיביזה (המצבר מאחורה) אין מקום לסאב שהיה לי :)

וצריך מתאם בשביל לשים את הרדיו, וגם צריך מתאם כדי שהשליטה תעבוד מההגה... זה נהיה סיפור מסובך קצת.

אבל זה יקרה.

 

אגב שמתי לב לבעית השדרים העילגים, זה כל כך הצחיק אותי בהתחלה...

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

עברתי על השרשור שלך ואני חייב לציין שהצלחת לבלבל אותי...

 

אז מה היה לנו?

 

רדיו

רצועה

רעשים בגיר

עדכון מנוע שינשום טוב

אין מקום לסאב בבגאז'

שירות גרוע

 

איש יקר, אתה מלא טענות כרימון - האם עשית נסיעת מבחן על הרכב לפני שקנית אותו?

 

כבעלים של גולף GTI אני חייב להגיד לך שאלו אכן התקתוקים של הגיר וזה נורמלי - כל תיבה רובוטית פועלת עם ממסרים וסולונואידים אשר משמיעים תקתוק (גם כשמדליקים אורות בכל רכב שומעים את תקתוק הממסר) שלא ממש נשמע בתוך הרכב אלא אם אתה ממש מתאמץ.

לגבי הרדיו - תבדוק את איכות הקליטה במקום שבו אתה נמצא, תופעה כזאת נובעת בדרך כלל מפונקציית השתקת רעשים אוטומטית במקרה של קליטה לא טובה.

רצועה - תקלה, לא נורא אבל שיתקנו.

 

לא אהבתי את הזלזול שלך במה שאמר לך איש השירות.

עדכון בתוכנת המנוע יכול בהחלט לגרום למנוע "לנשום" טוב יותר על ידי שינוי קטן ומשמעותי בתזמון ההצתה, במיקום הבוכנה ברגע הזרקת הדלק וכו'. אז בפעם הבאה לפני שאתה מתלהם ומזלזל - תעשה בבקשה שיעורי בית.

 

גם לגבי איכות השירות אני חולק עליך - אני אישית נתקלתי בשירות מצוין (פליקס, ת"א). פעם הבאה תנסה לקבל בהבנה את התשובות שנותנים לך ולא לחפש רק את מה שאתה רוצה לשמוע.

We are the Human Race

פורסם

FR בגדול דומה מאוד לקופרה, על פניו מדובר בכיול מתלים והגה מעט שונים, ועל הנמכה נוספת של כחצי ס"מ בסה"כ.

האמת היא שאין בידיי את כל המידע הרלונטי לגבי כלל ההבדלים ביניהן ויתכנו עוד כל מיניי פרטים נוספים השונים ביניהן.

שמעתי לא פעם טענות כי הקופרה מיוצרת במפעל נפרד, וכי קיימים בה חיזוקי מרכב שאין ב FR, אבל טרם הצלחתי למצוא איזשהו אישור רשמי לכך (טוב, האמת היא שגם לא ממש חיפשתי ).

לבחור עם הגולף - חוששני שגם אתה היית צריך לעשות קצת שיעורי בית בטרם הגבת בחריפות בה הגבת.

גיר DSG של גולף GTI הוא גיר שונה לחלוטין מגיר DSG 7 הילוכים בו מצויידות האיביזות.

הרעש אותו אתה מתאר הוא הרעש הנשמע גם בהעברת הילוך במקום, רעש נורמלי ומוכר.

הרעשים המדוברים בשירשור הזה הינם רעשים אחרים לגמריי.

פורסם
עברתי על השרשור שלך ואני חייב לציין שהצלחת לבלבל אותי...

 

אז מה היה לנו?

 

רדיו

רצועה

רעשים בגיר

עדכון מנוע שינשום טוב

אין מקום לסאב בבגאז'

שירות גרוע

 

איש יקר, אתה מלא טענות כרימון - האם עשית נסיעת מבחן על הרכב לפני שקנית אותו?

 

כבעלים של גולף GTI אני חייב להגיד לך שאלו אכן התקתוקים של הגיר וזה נורמלי - כל תיבה רובוטית פועלת עם ממסרים וסולונואידים אשר משמיעים תקתוק (גם כשמדליקים אורות בכל רכב שומעים את תקתוק הממסר) שלא ממש נשמע בתוך הרכב אלא אם אתה ממש מתאמץ.

לגבי הרדיו - תבדוק את איכות הקליטה במקום שבו אתה נמצא, תופעה כזאת נובעת בדרך כלל מפונקציית השתקת רעשים אוטומטית במקרה של קליטה לא טובה.

רצועה - תקלה, לא נורא אבל שיתקנו.

 

לא אהבתי את הזלזול שלך במה שאמר לך איש השירות.

עדכון בתוכנת המנוע יכול בהחלט לגרום למנוע "לנשום" טוב יותר על ידי שינוי קטן ומשמעותי בתזמון ההצתה, במיקום הבוכנה ברגע הזרקת הדלק וכו'. אז בפעם הבאה לפני שאתה מתלהם ומזלזל - תעשה בבקשה שיעורי בית.

 

גם לגבי איכות השירות אני חולק עליך - אני אישית נתקלתי בשירות מצוין (פליקס, ת"א). פעם הבאה תנסה לקבל בהבנה את התשובות שנותנים לך ולא לחפש רק את מה שאתה רוצה לשמוע.

 

אעשה סדר בדברים בשבילך :

1. בעיה בחגורה. (חלפים הוזמנו)

2. בעיה בידית ההילוכים, תוקנה במקום.

3. רעשי גיר לא רק בעת החלפה, בכל מהירות בין 0 עד 60 קמ"ש. גם על כביש חדש. (בבדיקה עוד במוסך)

4. רעשים מהמפוח שיכולים לשגע את השכל גם לאחר 5 דקות נסיעה, הופיעו שבוע לאחר שקבלתי את הרכב, לא קיימים באיביזות אחרות שבדקתי בהן, במוסך אף אחד לא היה מוכן להתכופף לשמוע את הרעש קצת יותר טוב. הם כולם טענו שהם לא שומעים את זה. ברור שהם לא שומעים את זה, יש רעש במוסך כאילו זו תחנה מרכזית. כשאני נוסע ברוגע בערב עם חלונות סגורים, זה כל מה שאני שומע.

 

לגבי הרדיו, התלונה שלי היא תלוננה כללית. הרדיו גרוע. יותר גרוע מהרדיו המקורי בלאון 2002, יותר גרוע מרדיו מקורי בקורולה.

זו דעתי, ואני לא בא בטענות כלפי אף אחד בנושא. החלטת שאני בא בטענות גם בנושא הזה, שיבושם לך.

אמרתי שאחליף אותו וזו בעיה סוביקטיבית שלי אם הוא לא מספק אותי.

 

לגבי נסיעת מבחן. לא! בסוכנות הרכב אמרו לי שאי אפשר לקבל נסיעת מבחן. לא על ה FR, ולא על הקופרה.

שאלתי כמה פעמים, ובסוף קניתי על Blind.

 

בהנחה שיתברר שרעשי הגיר באמת טבעיים ולא מזיקים, אז חוץ מתקלות אמיתיות שיש ברכב, אין לי תלונות.

את הרדיו כנראה הייתי מחליף גם אם הייתי קונה אוודי A6.

 

לגבי התלונה שלי כלפי החשמלאי - הבחור זלזל בי, הסתובב בזמן דברתי איתו, לא היה מוכן להתכופף (להקשיב לרעשי המפוח), אמר שסיים את עבודתו ואם יש לי עוד משהו להגיד שאפנה למנהל, אז הזלזול שלי בו היה לגמריי במקום.

הוא עשה את המינימום שהיה צריך, והסתלק.

אגב, הציטוט המדויק לגבי הגרסאת מנוע היה : "שום דבר, המנוע ינשום יותר"

אם להיות מדויק, "שום דבר" ו - "המנוע ינשום יותר" סותרים אחד את השני.

ויכל גם קצת להסביר. אם הוא לא יודע מה זה אומר, שלא יגיד כלום. עדיף שיגיד שהוא לא יודע.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

אני קורא את השרשור הזה וכל החרא צף ועולה לי מהביוב ...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=393475

 

בנוסף למה שכתבתי בשרשור המצורף גם אני קיבלתי רכב עם שריטות של מכונת שטיפה ויריקה בפרצוף ממוסך פליקס, אבל זה היה בשבוע הראשון עם הרכב, אמרתי לעצמי אם זה רק זה שיהיה ככה ולא יותר גרוע. עשיתי פוליש + ווקס על חשבוני בקלין קאר שמפרסמים פה ויצא לא רע, הרוב נעלם.

טפו טפו, הרכב בן שנתיים ו 0 תקלות מכניות מלבד הנשם שהוחלף בשרשור שצירפתי.

אוטוטו טיפול 30K בתושיה כי ככה כובלים אותנו לעוד שנת אחריות ואז שלום ולא להתראות למרכז שירות צ'מפיון.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אני קורא את השרשור הזה וכל החרא צף ועולה לי מהביוב ...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=393475

 

בנוסף למה שכתבתי בשרשור המצורף גם אני קיבלתי רכב עם שריטות של מכונת שטיפה ויריקה בפרצוף ממוסך פליקס, אבל זה היה בשבוע הראשון עם הרכב, אמרתי לעצמי אם זה רק זה שיהיה ככה ולא יותר גרוע. עשיתי פוליש + ווקס על חשבוני בקלין קאר שמפרסמים פה ויצא לא רע, הרוב נעלם.

טפו טפו, הרכב בן שנתיים ו 0 תקלות מכניות מלבד הנשם שהוחלף בשרשור שצירפתי.

אוטוטו טיפול 30K בתושיה כי ככה כובלים אותנו לעוד שנת אחריות ואז שלום ולא להתראות למרכז שירות צ'מפיון.

 

כשאתה אומר כובלים אותנו לעוד שנת אחריות, אתה מתכוון לשנה שלישית? תוכל לפרט איך זה עובד?

 

אתמול בדקתי, גם אצלי יש Swirls בצבע. רואים את זה רק בשמש חזקה מאוד בזווית מסוימת.

תוך כמה זמן מומלץ לעשות ווקס/פוליש/טפלון? האם הם מומלצים גם לרכב לא מטאלי כמו שלי?

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

אכן התכוונתי לשנה השלישית, וכמו שזה נשמע ככה זה עובד "good will" .

אתה מגיע לשנה השלישית שהרכב בבעלותך ופתאום הולך מכלול שכדי לתקן / להחליף אתה נדרש להוציא סכום של 4 ספרות ומעלה (למשל).

אם טיפלת כל השנים במוסכי הרשת יש סיכוי סביר שהתיקון יתבצע על חשבון היבואן, אבל תצטרך גם הרבה עזרה מהמוסך.

המוסך צריך להיות בצד שלך ולומר ליבואן שתקלה כמו שיש לך לא נובעת מנהיגה פרועה או רשלנות שלך, אלא "באג" בייצור, כי לא סביר שגיר / מנוע / מדחס מזגן / משאבת הגה וכו ימותו אחרי שנתיים וחצי (הכל דוגמאות) כשאתה עושה ברכב שימוש סביר.

אם המוסך לצידך אתה על הסוס. אם לא אתה בבעיה. כמו שכתבתי למעלה "good will".

 

לגבי הפוליש, בקלין קאר כמעט לא ראו את השריטות כי הן היו כמו שאתה מתאר, בשמש בזווית מסוימת, והמליצו על פוליש עדין ואז שמו איזה חומר שאמור "לאטום" את הצבע , אם הבנתי מהם נכון זה נעשה אחרי הפוליש ואחרי הווקס, כדי שתהיה עוד שכבת הגנה לרכב.

לרכב לבן כמו שלך זה עוד פחות בעיה, לי יש צבע מטאלי.

אני לא חזק בדברים האלה, הגעתי אליהם דרך הפרסום פה ואחרי שראיתי את העבודות שהם מציגים באתר שלהם.

אם אתה מתלבט תפנה אליהם ושאל אותם מה דעתם.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אכן התכוונתי לשנה השלישית, וכמו שזה נשמע ככה זה עובד "good will" .

אתה מגיע לשנה השלישית שהרכב בבעלותך ופתאום הולך מכלול שכדי לתקן / להחליף אתה נדרש להוציא סכום של 4 ספרות ומעלה (למשל).

אם טיפלת כל השנים במוסכי הרשת יש סיכוי סביר שהתיקון יתבצע על חשבון היבואן, אבל תצטרך גם הרבה עזרה מהמוסך.

המוסך צריך להיות בצד שלך ולומר ליבואן שתקלה כמו שיש לך לא נובעת מנהיגה פרועה או רשלנות שלך, אלא "באג" בייצור, כי לא סביר שגיר / מנוע / מדחס מזגן / משאבת הגה וכו ימותו אחרי שנתיים וחצי (הכל דוגמאות) כשאתה עושה ברכב שימוש סביר.

אם המוסך לצידך אתה על הסוס. אם לא אתה בבעיה. כמו שכתבתי למעלה "good will".

 

לגבי הפוליש, בקלין קאר כמעט לא ראו את השריטות כי הן היו כמו שאתה מתאר, בשמש בזווית מסוימת, והמליצו על פוליש עדין ואז שמו איזה חומר שאמור "לאטום" את הצבע , אם הבנתי מהם נכון זה נעשה אחרי הפוליש ואחרי הווקס, כדי שתהיה עוד שכבת הגנה לרכב.

לרכב לבן כמו שלך זה עוד פחות בעיה, לי יש צבע מטאלי.

אני לא חזק בדברים האלה, הגעתי אליהם דרך הפרסום פה ואחרי שראיתי את העבודות שהם מציגים באתר שלהם.

אם אתה מתלבט תפנה אליהם ושאל אותם מה דעתם.

 

המממ. הפוסט שלך כאן שווה זהב לדעתי.

תודה על המידע.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

שום פוליש!

יש לך רכב חדש והצבע שלו חדש ומוגן ע"י החומרים שהגיעו איתו מהמפעל.

לא עושים פוליש לרכב חדש. אין לך שום סיבה לעשות את זה.

 

אתה מסתכל עכשיו על הצבע וברור שאתה רואה swirl marks. למה שלא תראה? אתה שוטף את הרכב עם מטליות וחומרים שעולים מאות שקלים? אני בטוח שלא.

מה אתה חושב, ש-swirl marks לא יופיעו לך שבוע אחרי שתעשה פוליש שוב? יופיעו גם יופיעו, כי רוב הסיכויים הצורה שאתה שוטף בה את הרכב יוצרת את הסימנים.

שלא תבין לא נכון, אני מאמין ש95% מהרכבים החדשים שנמסרים לבעלים מגיעים עם swirl marks. כולל רכבים של מעל מליון שקל.

ועוד יותר מזה, אני בטוח ש99% מהרכבים שכבר אצל בעליהם בעלי swirl marks, כי שטיפה ידנית לא מספיקה כדי למנוע את זה.

אני אישית מכיר רכב אחד בודד שאין לו ונמצא תמיד במצב תצוגה... בשביל זה הבעלים שלו רוכב מוצרים מחו"ל במאות שקלים ומתחזק אותו על בסיס יומי.

**גם לרכב שלי יש swirl marks, וזה אחרי שאני עשיתי לפני קצת פחות מחודש טיפול צבע (כולל שיוף 300, פוליש, ווקס) ב900 שקל שהחזיר את הרכב למצב תצוגה ומאז שטפתי רק ידנית.

 

לא צריך להצביע על כל דבר בתור בעיה. זה גם יעבור לך עם הזמן ;)

יש כמה דברים חשובים שכן צריכים פתרון ועדיף להתמקד בהם. כי ככל שיש יותר דברים, אתה תתפזר יותר ותשיג פחות.

פוליש מומלץ לעשות כ 4-6 חודשים ובמיוחד בעונות מעבר. תמיד צריך לעשות גם ווקס אחריו כדי לשמור על הצבע.

יש לך צבע לבן, קל לראות מתי צריך קצת פלסטלינה (כשיש נקודות שחורות שלא יורדות בשטיפה) ואת זה אתה יכול לעשות גם לבד בבית כדי לשמור על הצבע עם קיט שעולה בערך 100 שקל. גם אחרי פלסטלינה כדאי לשים ווקס.

 

בקשר לגיר ד"א, אני קורא עוד ועוד תלונות על הרעשים האלה.

עצוב שזה המצב אבל לצערי ככל שיש יותר תלונות, פחות סיכוי שיעשו עם זה משהו משמעותי.


×
×
  • תוכן חדש...