Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שום פוליש!

יש לך רכב חדש והצבע שלו חדש ומוגן ע"י החומרים שהגיעו איתו מהמפעל.

לא עושים פוליש לרכב חדש. אין לך שום סיבה לעשות את זה.

 

אתה מסתכל עכשיו על הצבע וברור שאתה רואה swirl marks. למה שלא תראה? אתה שוטף את הרכב עם מטליות וחומרים שעולים מאות שקלים? אני בטוח שלא.

מה אתה חושב, ש-swirl marks לא יופיעו לך שבוע אחרי שתעשה פוליש שוב? יופיעו גם יופיעו, כי רוב הסיכויים הצורה שאתה שוטף בה את הרכב יוצרת את הסימנים.

שלא תבין לא נכון, אני מאמין ש95% מהרכבים החדשים שנמסרים לבעלים מגיעים עם swirl marks. כולל רכבים של מעל מליון שקל.

ועוד יותר מזה, אני בטוח ש99% מהרכבים שכבר אצל בעליהם בעלי swirl marks, כי שטיפה ידנית לא מספיקה כדי למנוע את זה.

אני אישית מכיר רכב אחד בודד שאין לו ונמצא תמיד במצב תצוגה... בשביל זה הבעלים שלו רוכב מוצרים מחו"ל במאות שקלים ומתחזק אותו על בסיס יומי.

**גם לרכב שלי יש swirl marks, וזה אחרי שאני עשיתי לפני קצת פחות מחודש טיפול צבע (כולל שיוף 300, פוליש, ווקס) ב900 שקל שהחזיר את הרכב למצב תצוגה ומאז שטפתי רק ידנית.

 

לא צריך להצביע על כל דבר בתור בעיה. זה גם יעבור לך עם הזמן ;)

יש כמה דברים חשובים שכן צריכים פתרון ועדיף להתמקד בהם. כי ככל שיש יותר דברים, אתה תתפזר יותר ותשיג פחות.

פוליש מומלץ לעשות כ 4-6 חודשים ובמיוחד בעונות מעבר. תמיד צריך לעשות גם ווקס אחריו כדי לשמור על הצבע.

יש לך צבע לבן, קל לראות מתי צריך קצת פלסטלינה (כשיש נקודות שחורות שלא יורדות בשטיפה) ואת זה אתה יכול לעשות גם לבד בבית כדי לשמור על הצבע עם קיט שעולה בערך 100 שקל. גם אחרי פלסטלינה כדאי לשים ווקס.

 

בקשר לגיר ד"א, אני קורא עוד ועוד תלונות על הרעשים האלה.

עצוב שזה המצב אבל לצערי ככל שיש יותר תלונות, פחות סיכוי שיעשו עם זה משהו משמעותי.

 

חבר יקר,

 

תודה על המידע, רק ציינתי שגם אצלי יש Swirl Marks.

אני שוטף את הרכב אך ורק ידנית, וכך היה מהיום הראשון שהוא אצלי.

אני לא מתכוון להזמין חומרים וכ"ו. וגם לא לשטוף בעצמי את הרכב.

שמעתי שמומלץ לבצע את אותו טפלון לצבע כדי להגין עליו מבפני כל מיני חרבונים של ציפורים ופירות של עיצים מלשרוף את הצבע.

זה הכל :)

 

לגבי הגיר... כל מה שיש לי הגיד בשלב זה הוא : "Sigh"

Peugeot 208 GTI 2016

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מתכוון להזמין חומרים וכ"ו. וגם לא לשטוף בעצמי את הרכב.

 

ברור לי שלא, כשאמרתי "אתה" התכוונתי גם לשטיפה הידנית שמישהו עושה בשבילך :)

גם אני לא שוטף את הרכב בעצמי, אבל תמיד הולך לאותה שטיפה ידנית שעליה אני סומך, אבל לצערי הסימנים האלה תמיד יופיעו ולומדים להתרגל אליהם.

גם בעיקר התייחסתי לפוליש. ווקס אף פעם לא יכול להזיק (אלא אם החומר עצמו לא טוב) ועוד שכבת מגן תמיד אפשר להוסיף.

אבל פוליש אל תעשה בתדירות תכופה מידי :)

פורסם

תשמע אני יכול להביא לך פתרון זמני לחגורה עד שתמצא פתרון.

לפני שאתה מתיישב על הכיסא תחגור את החגורה ותשאיר אותה קבוע חגורה, גם כשאתה יוצא מהרכב אל תשחרר אותה.

אחרי שהחגורה חגורה למושב, אתה מתיישב רגיל כשהגב נוגע בחגורה ופשוט מרים את יד שמאל ולוקח את החלק של החגורה שעובר לאורך החלק העליון [ צוואר,חזה, מותן ] ושם אותו עלייך.

ז"א שאתה עדיין תסתיר עם הגב את החלק התחתון של החגורה [של הבטן התחתונה] אבל החלק העליון של החגורה תחגור עלייך.

זה נשמע מאוד מסובך אבל זה הדבר הכי פשוט בעולם.

 

 

3686216.png

http://www.up2me.co.il/v.php?file=3686216.png

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
תשמע אני יכול להביא לך פתרון זמני לחגורה עד שתמצא פתרון.

לפני שאתה מתיישב על הכיסא תחגור את החגורה ותשאיר אותה קבוע חגורה, גם כשאתה יוצא מהרכב אל תשחרר אותה.

אחרי שהחגורה חגורה למושב, אתה מתיישב רגיל כשהגב נוגע בחגורה ופשוט מרים את יד שמאל ולוקח את החלק של החגורה שעובר לאורך החלק העליון [ צוואר,חזה, מותן ] ושם אותו עלייך.

ז"א שאתה עדיין תסתיר עם הגב את החלק התחתון של החגורה [של הבטן התחתונה] אבל החלק העליון של החגורה תחגור עלייך.

זה נשמע מאוד מסובך אבל זה הדבר הכי פשוט בעולם.

 

תודה!

אתה מנסה להרוג אותי? :)

מה יקרה אם תהיה תאונה? :)

 

שמע, החגורה מתפקדת, הוא פשוט נתפסת כל נסיעה ואני צריך לשחרר אותה כדי שהיא תתקפל לתוך דופן הרכב.

חוץ מזה, כמה זמן יקח עד שיגיעו חלפים?? אני מקווה שלא הרבה זמן... כולה חגורה!

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
מה לגבי הדברים החיובים ברכב אתה בינתיים מתיחס רק לשלילי.

 

סימן שלא קראת הכל :)

אבל לא אכפת לי לכתוב שוב!

 

אני מת על העיצוב של הרכב, אני אוהב את המושבים, נהיגה של שעתיים וחצי עברה בקלות בלי כאבי גם (גב*) או חוסר נעימות.

לטעמי, הרכב מספיק שקט. גם ב 130 בכביש 6.

ביחס לרכב הקודם, Leon 1800 20v, ה FR מאיצה בקלות רבה, הצלילים של הטורבו מדהימים.

אני אפילו אוהב את הצלילים של בולמי הזעזועים על במפרים.

יש כח כמעט בכל הילוך ובכל סל"ד, והעברת ההילוכים אינה מורגשת כלל. (ביציאה מעמידה יש השהייה קלה מאוד, ניסיון לבטל את ההשהיה הזו על ידי לחיצה חזקה יותר על הגז תגרור תגובה מה TCS כדי למנוע פרפור. יכול להיות שאני עוד יכול להשפר בנושא)

 

מצב ספורט :

לגבי דעתי על מצב הספורט בידית ההילוכים, עוד לא גבשתי דעה אמיתית.

אין ספק שהוא מחדד את תגובת הרכב ביחס ל D. הוא מבטל חלוטין את ההילוך השביעי, ומושך את ההילוכים יותר זמן מאשר ב D.

אני בכוונה משתמש במונח זמן, כי הוא כן מעלה הילוך גם ב 3800 סל"ד, אבל צריך לתת לו זמן או לחילופין ללחוץ קלות על הגז "לרמוז" לרכב שאתה מעונין לנהוג רגוע לרגע.

בלימת הרכב במצב ספורט, מציקה ומרגיזה. הוא מוריד הוליך מהר מאוד כדי להחזיק את המנוע בסל"ד שבו המומנט גבוה וכתוצאה מכך כל הורדת הילוך מאוד מורגשת.

 

מתלים :

הרבה אנשים מתלוננים שהמתלים של ה FR וה - Cupra, קשיחים מדי לנהיגה יום יומית.

אני ממש לא חושב כך. אני לא מרגיש שום דבר מציק גם בכביש משובש, וגם בבמפרים.

אני מרגיש שהם קשיחים יותר מהלאון שהייתה לי, אבל בהחלט לא משהו מטריד.

 

צריכת דלק :

בנסיעה סופר רגועה בלילה, הוצאתי מהרכב 15.87 ק"מ לליטר.

בנסיעה סופר אגרסיבית מירושלים להוד השרון, הוצאתי מהרכב 10 ק"מ לליטר בממוצע. (בכביש המהיר נרגעתי ונסעתי 100)

(כל הנתונים הם Door to Door)

 

שמן :

הרכב כרגע ב 2200 ק"מ, הוספתי שליש ליטר עד כה. (ליקקוימולי סינטטי 5 40)

 

מזגן :

המזגן מצויין. מקרר מהר מאוד, ולא רועש מדי. (למעט הבעיה שיש לי במפוח שבמוסך התכחשו אליה)

 

ביטוח :

הביטוח לא יקר מדי. הוצאתי אותו ב 3800 לכל נהג מעל 24, כולל הכל. (רק מקיף כמובן)

(ישן כחדש, החלפת גלגל, שמשות, צד גימל עד 500K, זה מה שאני זוכר כרגע.)

 

אכסון :

עברתי דירה עם הרכב. (כמובן גם עם משאית של המובילים..)

קפלתי את המושבים מאחור, פרקתי את הפלטה מאחורה, והיה הרבה מאוד מקום לשים דברים שלא רציתי לתת למובילים להוביל.

התא כפפות קטן מאוד... ממש בדיחה. לא הצלחתי להכניס שם מגבונים לחים. (נכון החבילה הייתה שמנה מאוד!)

 

חלון גג :

חמוד, מיותר. הייתי מעדיף מערכת סאונד טובה או חיישני רוורס במקומו.

 

בלמים :

עוד לא יצא לי לבלום בלימת חרום אמיתית, אבל עד כה, הבלמים מספקים אותי לחלוטין.

האתגר האמיתי הוא בחורף. בכביש רטוף אבל לא מוצף. כשצריך לבלום חזק כי רמזור מתחלף לדוגמא.

יצא לי להכנס לתוך צומת פעם עם טויוטה קורולה, בכביש קצת רטוב, באמצע החורף, הרמזור הבהב ואני נוהג לעצור כמעט תמיד אם אפשר ואם אף אחד לא יכנס בי מאחורה,

והייתה קפיצה קלה בכביש, הרכב החליט שהוא מחליק, ה ABS התחיל לעבוד, והרכב פשוט לא עצר. הרמזור התחלף לצהוב, ופשוט נתתי גז ופיניתי את הצומת כי לא הצלחתי לבלום.

למען הסר ספק, לא נסעתי מהר, ובטוח לא מעל המותר. נסעתי 65 בכביש של 70 בנס ציונה. (לכוון ראשון).

אז התחלתי לבדוק מה הולך שם, וגיליתי שה ABS של הקורולה מאוד מאוד רגיש לכביש משובש, והדרך להתמודד עם זה היא לשחרר את הבלם לחלוטין ואז לבלום חזק.

ה ABS מתאפס, והרכב בולם. שלחתי את הרכב לאוויס שיבדקו מה לא בסדר, כמובן שהם אמרו שהכל תקין.

בדקתי על קורולה נוספת, בדיוק אותו דבר.

 

מחשב דרך / רדיו / לוח שעונים :

העיצוב של הכל מוצא חן בעיני, הראות מצויינת גם ביום וגם בלילה.

אפילו עם משקפי שמש Polarized, מי שמכיר יודע שהן יכולות לגרור סבל רב בצפייה במסכי LCD ו TFT למיניהם.

שוב אני מתלונן על החוסר במד טמפרטורת מנוע. כשאין לי כח לחבר את Torque, אני פשוט מחכה 10 דקות לפני שאני לוחץ.

 

מגבים :

השפריצרים מפזרים את המים מקדימה לשישה אזורים שונים, והמגבים עושים עבודה מצויינת.

 

מראות ושדה ראיה :

לא נתקלתי כלל בבעיות שדה ראיה, את המראה למעלה החלפתי לפנורמית (ככה אני רגיל ואוהב).

המראות בצדדים גדולות ונותנות כיסוי מצויין לשטח המת.

אני מכוון את המראות כך שאני רואה ממש את הקצה קצה של הרכב בקצה המראה הפנימי ומלעשה מבטל את השטח המת כמעט לגמריי. מה גם שאני תמיד מסובב את הראש במעבר בין נתיבים ונסיעה אחורה... אז אין סיכוי שמישהו יפתיע אותי.

המראות צד מתקפלות בצורה מגניבה ביותר :)

 

אחיזת כביש :

זהו הסעיף האחרון שאדבר עליו מכמה סיבות,

1. אני לא נהג מרוצים, יש לי המון מה ללמוד, ולא נוהג לקחת סיכונים מיותרים. אין לי מספיק מקורות השוואה לגבי איך רכב צריך להתנהג.

2. לא הספקתי כלל לאתגר את הרכב. בכל הנסיונות שלי להביא אותו לגבול היכולת שלו, גיליתי שגבול היכולת שלי נמוך יותר :)

 

תראה מה גרמת לי לעשות!!!

סיקור מלא על הרכב... :)

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

תודה לך על התשובה המפורטת אכן התייחסת לכל נושא.

עוד שאלה קטנה לגבי בקרת האקלים האם לא מפריע לך שבמצב ידני שאתה קובע טמפרטורה מסויימת אז המחשב של הבקרת אקלים מתערב במהירות המפוח וולא נותן לך לבחור את מהירות המפוח כמו שאתה רוצה.

פורסם
תודה לך על התשובה המפורטת אכן התייחסת לכל נושא.

עוד שאלה קטנה לגבי בקרת האקלים האם לא מפריע לך שבמצב ידני שאתה קובע טמפרטורה מסויימת אז המחשב של הבקרת אקלים מתערב במהירות המפוח וולא נותן לך לבחור את מהירות המפוח כמו שאתה רוצה.

 

מפריע גם מפריע.

התרגלתי מהלאון... אז אני סובל את זה בשקט באיביזה.

אגב באשכול אחר אמרו לי שניתן לבטל את הדלקת האורות האוטומטית במצב 0, (שלא כולל לוח שעונים וכ"ו, רק אורות חזית)

בעזרת קינפוג של משהו במחשב הרכב במוסך.

טעות, באיביזה צריך לחתוך איזשהו כבל.

עשו את זה בשבילי במוסך מורשה.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

נכון מאוד צריך לחתוך את החוט הצהוב מהמפסק של האורות הראשיים אבל את אורות החניה מבטלים ממחשב הרכב האם ביטלו לך את אורות החניה גם?

ועוד שאלה האם גם בלאון בקרת האקלים עבדה אותו דבר כמו ב fr.זאת אומרת היתה התערבות במהירות המפוח גם במצב הידני.

דרך אגב יש לי קופרה 2011 לבנה כך שאנחנו שותפים לאותם בעיות בסוג הזה של הרכב.

פורסם

שאלה קטנה: הרעש שמיתלונננים עליו הוא כמו בוידאו? ממש כמו עגלת סופר?

 

r5F0H8JWu38 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

כי אם זה המצב אני לא מאמין שמשקרים לציבור ולא עושים ריקול!

כניראה VW יודעים שהמוצר תקול ואין להם פיתרון זול ולכן לא יפרסמו ריקול כי עלות ההחלפה שלך כל הגירים בעולם+ תביעות משפטיות על ההכחשה יגרמו לחברה בעיות רציניות מאוד בתקופת המשבר הכלכלי בתקופה האחרונה.

 

הם רק יחכו לדור הבא של הגירים וינצלו את הבעיות של הדור הנוכחי כדי להציג את הדור הבא בתור גיר טוב יותר

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מה יהיה בסוף!

 

הורדתם לי את כל החשק לקנות את הרכב!

 

אני במשא ומתן במרתון המכירות אמנם לא מדובר באיביזה FR אלא בסטייל 1.2 TSI עם תיבת DSG

 

הנה חלק מההצעה שקיבלתי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=395267

 

הכנסתם אותי לדילמה רצינית על הרכב!!!

 

לפותח השרשור מקווה שיפתר הכל במהרה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

הנה עדכון טרי אישי שלי מאתמול.

ביקרתי (שוב) במוסך, וסיכמתי עם מנהל המוסך, שהוא גם מנהל השרות באזורי על הדברים הבאים:

ידית הילוכים שנשרטה בהתקנת משענת היד תוחלף בחדשה.

מסגרת הרדיו המקורית שנשברה על ידם הוזמנה ותוחלף אף היא בחדשה.

שני חישוקים מקוריים חדשים הוזמנו בתמורה לאלו שנשרטו על ידם.

 

את הקונסולה המרכזית לה הם גרמו מספר שריטות (יותר נכון פציעות) קלות מסביב לאזור ידית ההילוכים, ככל הנראה תוצאה של פרוק החלק בהתקנת אותה משענת יד, הם לא מוכנים להחליף בשום פנים ואופן.

 

זה לקח מספר חודשים! מספר חודשים של פגישות מכתבים שיחות טלפון והמון עצבים! מיותר לציין שההתנהלות המכוערת הזאת הייתה מיותרת, ויכלה להיפטר מזמן וללא כל עוגמת הנפש הזאת.

יחד עם זאת, אני עדיין כועס ולא שלם במאה אחוז עם ההסדר, היות וממשיכים להתעלם ולהתנער מאחריותם לפגמים שנעשו על ידם לקונסולה המרכזית.

 

אתמול כשבדקו את הפלסטיק שמסביב לרדיו, התעקשתי להישאר עם הרכב ועם העובד בתוך הרכב בתוך רחבת המוסך.

אני מודע לכך שזה לא תקין, אבל הפעם הזו פשוט התעקשתי ועמדתי על כך, וגם כשהתבקשתי להמתין בחדר ההמתנה סירבתי בתוקף ונשארתי עם העובד בתוך הרכב.

אמרתי מפורשות לאחד ממנהלי השרות שביקש ממני להמתין בחדר ההמתנה, שלאור כל אותם נזקים שהם עשו עד היום, אני לא מתכוון להשאיר להם את הרכב ללא השגחה, מכיוון שאין לי כוונה לשוב ולמצוא פגמים חדשים על כל תיקון של פגם קודם, פגם תמורת פגם? לא תודה! אמרתי לו שאין בכוונתי לצאת מפה עם פגמים נוספים ואז לריב איתם עוד מספר חודשים גם על זה.

הבחור הבין הרים ידיים והלך לדרכו.

 

אגב, פניתי גם לשרות צ'מפיון מוטורס כאן בפורום בהודעה פרטית וטרם נעניתי! כפי שכבר ציינתי בעבר, כל הגורמים בצ'מפיון מוטורס ללא יוצא מן הכלל, בחרו להתעלם ממני לחלוטין באופן מופגן, כאשר האדם היחיד העומד מולי הוא אותו מנהל מוסך המתפקד גם כמנהל שרות אזורי.

אין לי טענה אישית כלפיי אותו אדם, שבעיקרון כאדם הוא אדם חביב מאוד, אבל יש לי ביקורת קשה ונוקבת על אופן הטיפול, ובהרבה מקרים חוסר הטיפול וההתעלמות המוחלטת לעתים של חברת צ'מפיון מוטורס מלקוחותיה (או לפחות במקרה שלי).

יש לי ביקורת קשה על הסחבת, על הזמן, ובשורה התחתונה גם כאשר ישנם פתרונות הם חלקיים ולא מלאים.

השרות לקוי מאוד, ולקיחת אחריות היא מושג זר בעבורם.

פורסם
שאלה קטנה: הרעש שמיתלונננים עליו הוא כמו בוידאו? ממש כמו עגלת סופר?

 

r5F0H8JWu38 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

כי אם זה המצב אני לא מאמין שמשקרים לציבור ולא עושים ריקול!

כניראה VW יודעים שהמוצר תקול ואין להם פיתרון זול ולכן לא יפרסמו ריקול כי עלות ההחלפה שלך כל הגירים בעולם+ תביעות משפטיות על ההכחשה יגרמו לחברה בעיות רציניות מאוד בתקופת המשבר הכלכלי בתקופה האחרונה.

 

הם רק יחכו לדור הבא של הגירים וינצלו את הבעיות של הדור הנוכחי כדי להציג את הדור הבא בתור גיר טוב יותר

וואוו זה ממש גרוע! זה נשמע כאילו הבחור שמצלם את האוטו מבחוץ גורר את חפירה על הריצפה. שמעתי על תקלת הרעשים אבל אף פעם לא תיארתי לעצמי שזה ממש חזק כמו בסרטון.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אגב, פניתי גם לשרות צ'מפיון מוטורס כאן בפורום בהודעה פרטית וטרם נעניתי!

כנראה בכלל עומס פניות הנציג לא הספיק להגיב להודעה שלך.

המתן הסבלנות...

איזה כייף לי :)

פורסם

סבלנות יש, אפילו יותר מידיי! כפי שאתה יכול להיווכח דרך הודעותיי, המתנתי ורדפתי אחריהם חודשים רבים(מידיי) מבלי לנקוט בצעדים משפטיים או כל דבר דומה, אז אני אמתין, בתקווה שלשם שינוי יצא מזה משהו.


×
×
  • תוכן חדש...