Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון מאוד צריך לחתוך את החוט הצהוב מהמפסק של האורות הראשיים אבל את אורות החניה מבטלים ממחשב הרכב האם ביטלו לך את אורות החניה גם?

ועוד שאלה האם גם בלאון בקרת האקלים עבדה אותו דבר כמו ב fr.זאת אומרת היתה התערבות במהירות המפוח גם במצב הידני.

דרך אגב יש לי קופרה 2011 לבנה כך שאנחנו שותפים לאותם בעיות בסוג הזה של הרכב.

 

אשמח אם תוכל להתייחס לשאלות שלי.

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נכון מאוד צריך לחתוך את החוט הצהוב מהמפסק של האורות הראשיים אבל את אורות החניה מבטלים ממחשב הרכב האם ביטלו לך את אורות החניה גם?

ועוד שאלה האם גם בלאון בקרת האקלים עבדה אותו דבר כמו ב fr.זאת אומרת היתה התערבות במהירות המפוח גם במצב הידני.

דרך אגב יש לי קופרה 2011 לבנה כך שאנחנו שותפים לאותם בעיות בסוג הזה של הרכב.

 

לא ביטלו אצלי את אורות החניה, וזה בסדר מבחינתי.

כן, גם בלאון בקרת האקלים על מצב ידני התערבה במאוורר.

אתמול הייתי צריך ללחוץ 4 פעמים עד מאוורר+ כדי להעלות את המהירות מ 1 ל 2 :)

 

איזה מרגיז זה!!!!!

 

הנה עדכון טרי אישי שלי מאתמול.

ביקרתי (שוב) במוסך, וסיכמתי עם מנהל המוסך, שהוא גם מנהל השרות באזורי על הדברים הבאים:

ידית הילוכים שנשרטה בהתקנת משענת היד תוחלף בחדשה.

מסגרת הרדיו המקורית שנשברה על ידם הוזמנה ותוחלף אף היא בחדשה.

שני חישוקים מקוריים חדשים הוזמנו בתמורה לאלו שנשרטו על ידם.

 

gtv, ליבי יוצא אלייך.

אני כל כך מבין אותך שאין לך מושג, אתה יושב בחדר ההמתנה לבד בזמן שהם אונסים את הרכב שלך בחדר השני...

פשוט סיוט.

צריך לצלם את הרכב היטב לפני כל כניסה למוסך, בווידאו וסטילס. ועדיף לעשות את זה ממש בכניסה למוסך שלא יוכלו לטעון שזה קרה בנסיעה למוסך.

 

לאותו בחור בשם עידן שרוצה לקנות 1.2 DSG,

כמו שאמרתי כבר קודם, אצלי המנוע והגיר והרכב מתפקדים מושלם מבחינת נסיעה ונהיגה.

הרעשים מהגיר לא מונעים מהרכב להאיץ/לבלום/לשייט וכיף. פשוט יש רעשים.

לי זה מ-מ-ש מפריע. לך אולי לא. תעשה את השיקול.

הרעשים אצלי יותר חזקים מהרעשים בסרט ומופיעים לעיתים תכופות הרבה יותר. כמעט באופן קבוע עד 60 קמ"ש.

מין גרגור מתכתי כזה בנוסף לרעשי החלפת הילוכים. כשעומדים מחוץ לרכב זה נשמע כאילו שזה מגיע מהגלגל השמאלי הקדמי.

אני מתכנן לחבר לרכב כמה מיקרופונים טובים, ולבצע הקלטה איכותית.

אעדכן בהמשך.

 

בנוסף,

לכל מי שזה מעניין אותו, ובעיקר אולי לנציגת צ'מפיון, אתמול המלצתי לאבא של בת זוגתי, לא לקנות סיאט, ולא אף רכב מהקונצרן עד הודעה חדשה. השמעתי לו את הרעשים מהגיר והמזגן, ואמרתי לו שעדיף שישאר עם ה 308 שלו, היא מתקלקלת יותר, אבל כשהוא הולך למוסך - אף אחד לא מתווכח איתו שהתקלה לא קיימת ושאף אחד לא שומע אותה.

יש היום מספיק אלטרנטיבות גם לאיביזה/פולו וגם ללאון/גולף. (אסטרא טורבו OPC מישהו?... מן הסתם יש עוד.)

עדיף להתפשר על רכב קצת שונה, מאשר לסבול כל פעם שיש תקלה.

 

התחושה שלי היא כשאנחנו מגיעים למוסך, אנחנו כמו פושעים שצריכים להוכיח את חפותנו, ולא להפך.

קודם כל לא מאמינים למילה שיוצאת מהפה שלנו, ורק אם התקלה היא כזאת שאי אפשר להתכחש לה באופן מוחלט, יודו בה ויתקנו (בזמן שהורסים משהו אחר).

 

עוד משהו קטן,

הייתה לי בעיה שספרתי עליה בהודעה הראשונה באשכול, עם ידית ההילוכים שלא עברה בקלות למינוס (הורדת הילוך),

סידרו לי את זה במוסך ב 5 דקות, היה שם כבל שהפריע בדרך, אם אני צריך לנחש זה היה הכבל של הקודנית, אבל אני לא באמת יודע כי אף אחד לא סיפר לי. מה שרציתי להגיד לגבי זה הוא, שהם לא החזירו כמו שצריך את המכסה של ידית ההילוכים למקום כמו שצריך, נתתי לזה קווץ טוב וזה חזר למקום...

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
המצב תקין וזו פעולה חכמה של מערכת בקרת האקלים.

גם בגולף דור 5 המערכת עובדת באותה צורה.

 

אני יודע שזה "תקין". זה שזה תקין וגם עובד כך בגולף דור 5, לא אומר שזה לא מעצבן :)

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

סה"כ פירקו אצלך את מכסה ידית ההילוכים וכבר שרטו לך חלקים ולא הרכיבו את המכסה בצורה נאותה. תאר לך מה היה קורה עם היו מפרקים ומחליפים לך את תיבת ההילוכים...

אתה מבין עכשיו למה אני מעדיף לחיות עם בעיות מסויימות ברכב חדש ?!

איזה כייף לי :)

פורסם
סה"כ פירקו אצלך את מכסה ידית ההילוכים וכבר שרטו לך חלקים ולא הרכיבו את המכסה בצורה נאותה. תאר לך מה היה קורה עם היו מפרקים ומחליפים לך את תיבת ההילוכים...

אתה מבין עכשיו למה אני מעדיף לחיות עם בעיות מסויימות ברכב חדש ?!

 

רק הרכיבו לא טוב, לא שרטו. (לפחות לא מצאתי שריטות בנתיים).

הבנתי את זה גם קודם, אבל יש גבול... לא קונים רכב ב 130+ אלף כדי לסחוב תקלות.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

האם גם בגולף עם גיר DSG יש את רעשי הגיר הללו? משום מה לא נתקלתי בבעלי גולף שמתלוננים. זה ממש מוציא את החשק לקנות רכב עם גיר DSG למרות כל היתרונות. אני פדנט ויודע שהרעש יטריף אותי...

פורסם
האם גם בגולף עם גיר DSG יש את רעשי הגיר הללו? משום מה לא נתקלתי בבעלי גולף שמתלוננים. זה ממש מוציא את החשק לקנות רכב עם גיר DSG למרות כל היתרונות. אני פדנט ויודע שהרעש יטריף אותי...

 

לצערי הרב מעולם לא נהגתי על גולף DSG 7.

ממה שאני יודע, בעקבות קריאה בשלל פורומים בעולם כולל זה שבו אני מפרסם את משפט זה ממש, כל הרכבים בעלי DSG7 סובלים מהבעיה. החל מסיאט ועד אוודי.

אם תנתן לי ההזדמנות, אשמח לעשות סיבוב על גולף DSG7.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
סה"כ פירקו אצלך את מכסה ידית ההילוכים וכבר שרטו לך חלקים ולא הרכיבו את המכסה בצורה נאותה. תאר לך מה היה קורה עם היו מפרקים ומחליפים לך את תיבת ההילוכים...

אתה מבין עכשיו למה אני מעדיף לחיות עם בעיות מסויימות ברכב חדש ?!

לי הגיע הרכב כשהמדבקה על ידית ההילוכים שמציינת את מספרי ההילוכים הייתה עקומה (הודבקה עקום או זזה איכשהו בדרך לארץ אולי בגלל החום).

 

ניגשתי עם זה למוסך צ'מפיון כשקיבלתי את הרכב, ובלי להגיד כלום הם הזמינו ידית הילוכים חדשה והחליפו.

הם החליפו את כל החלק החיצוני של הידית. הראש והכיסוי עור שיורד ממנו.

 

אין שום סיבה להשאר עם בעיות ברכב חדש.

שרטו משהו? שיחליפו גם אותו. מה שבאמת מדאיג אלה בעיות מכניות... כי אז תיקון באמת יכול לגרור עוד בעיות.

פורסם

מה אגיד ומה אומר?

התבאסתי בלשון המעטה!

עשיתי הזמנה במרתון ואני לפני רכישה לדגם סטייל 5 דלתות מחירון לפני עלייה 111900 קיבלתי מחיר של 99900 לפני עלייה, אחרי עלייה לכביש 103,800 כולל אגרה, צבע קודנית וקיבלתי חיישני רוורס. המחיר הוא מחיר טוב אני חושב לא? מדובר במנוע 1.2 TSI עם גיר הDSG!

אני דיי פדנט במיוחד אחרי שאני עומל קשה עבור הכסף, אז לא בא לי להיכנס לסוג של הרפתקאה כזו!

אני צריך להתחשב באישתי בגלל זה ״הרצון״ לאוטומט אחרת הייתי מזמין אחת ידנית בלי לחשוב פעמיים!

אני חושב שאני צריך לישון על זה קצת לא?

 

שיהיה שבוע טוב לכולם!

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אנשים קצת נסחפים עם הרעשים שהם שומעים . נכון שאם מתאמצים ונוסעים עם חלונות פתוחים אפשר לשמוע את זה אבל זה בטח לא "מטריף" כמו שמישהו הגדיר את זה. לגיר יש הרבה פלוסים וגם כמה מינוסים כמו הרעשים הבלתי מזיקים.. מי נוסע עם חלונות פתוחים בארץ?! מתי, בחורף? בקיץ? למה, כדי לשים יד על החלון?! יש לי יותר הרגשה שאנשים שלא נסעו מימיהם עם הגיר הזה מצטרפים פה למקהלת המוזיקאים רגישי האוזן והבחור כל היום רק מתלונן כל פעם על משהו חדש למרות שהבנתי שמסדרים לו את כל מה שהפריע לו. עושה רושם שאחד כזה ימשיך להתלונן גם אם יקטפו לו את הירח והכוכבים לתוך דלי. אני בעקרון אנטי ממסדי אבל אם הייתי יבואן לא בטוח שהייתי רוצה לקוח כזה, 130 אלף או לא 130 אלף.

פורסם
לצערי הרב מעולם לא נהגתי על גולף DSG 7.

ממה שאני יודע, בעקבות קריאה בשלל פורומים בעולם כולל זה שבו אני מפרסם את משפט זה ממש, כל הרכבים בעלי DSG7 סובלים מהבעיה. החל מסיאט ועד אוודי.

אם תנתן לי ההזדמנות, אשמח לעשות סיבוב על גולף DSG7.

 

בעל גולף עם dsg 7. אין טעם שתעשה סיבוב, הרעשים קיימים.

 

אנשים קצת נסחפים עם הרעשים שהם שומעים . נכון שאם מתאמצים ונוסעים עם חלונות פתוחים אפשר לשמוע את זה אבל זה בטח לא "מטריף" כמו שמישהו הגדיר את זה. לגיר יש הרבה פלוסים וגם כמה מינוסים כמו הרעשים הבלתי מזיקים.. מי נוסע עם חלונות פתוחים בארץ?! מתי' date=' בחורף? בקיץ? למה, כדי לשים יד על החלון?! יש לי יותר הרגשה שאנשים שלא נסעו מימיהם עם הגיר הזה מצטרפים פה למקהלת המוזיקאים רגישי האוזן והבחור כל היום רק מתלונן כל פעם על משהו חדש למרות שהבנתי שמסדרים לו את כל מה שהפריע לו. עושה רושם שאחד כזה ימשיך להתלונן גם אם יקטפו לו את הירח והכוכבים לתוך דלי. אני בעקרון אנטי ממסדי אבל אם הייתי יבואן לא בטוח שהייתי רוצה לקוח כזה, 130 אלף או לא 130 אלף.[/quote']

 

+1.

 

מסכים עם הדברים למעלה. לא צריך להיסחף ולהטיח ביקורות ללא הרף. לפני שרכשנו את הרכב עשיתי עבודת חקר קטנה וידעתי על בעיית הרחשים מהגיר. לומר שלא דאגתי? אכן כן, אבל לא שמתי לב לזה וגם לא עכשיו, למרות שיש רחשים מהגיר בסיטואציות כאלה ואחרות. אני נהנה מהאוטו בגדול וזוכר שלא קניתי מרצדס s במיליון ש"ח, סה"כ גולף ומבקרה של פותח השרשור סיאט - רכבים עממיים למדי.

פורסם

לפותח השרשור:

באיזה אוקטן אתה משתמש ? נסה 98 בתחנה טובה אמינה ומוכרת עד כמה שניתן.

מה שאתה מתאר אלו הם רעשי צילצולים מהמנוע שנשמעים בסל"ד נמוך בהילוך גבוה, אני טועה ?

אז כן, המנועים הללו אינם מושלמים ויש להם מספר בעיות ורגישויות, מנוע השנה או לא, הוא רחוק מלהיות מושלם.

ב FR שהייתה לי היה רעש דומה לזה שאתה מתאר, ולקח לי זמן רב להבין שמדובר בצילצולים.

בקופרה גם ישנם אבל לעיתים רחוקות יותר מב FR, אולי בגלל השימוש באוקטן 98.

יחד עם זאת, עצוב שזה המצב! הרי מנוע שמצלצל אינו מנוע בריא ומשהו שם עובד לא נכון, וזה עוד אחריי עדכון התוכנה האחרון, ולאחר שב 2011 כבר הוחלף המחשב למחשב אחר לחלוטין משל דגמיי 2009-2010.

משהו במנועים האלה עדיין לא הצליח להם ל VW.

הקטע העצוב והטיפה מצחיק פה, שלפי שמועות, חבר'ה שמותקנת להם תוכנת ניהול לא מקורית (קריא GIAC, REVO, APR וכיו"ב) נהנים ממנועים בריאים יותר ונטולי צילצולים, אבל אלו הן שמועות בלבד נכון לעכשיו, היות ואין באפשרותי לאמת זאת, אני צריך לנסוע ברכב כשלי עם תוכנה כגון הנ"ל כדי לבחון את העניין מקרוב.

פורסם

לג'וני ואובי,

 

אני לא צריך לשכנע אתכם, וגם ממש לא אכפת לי אם תאמינו או לא.

אני מפרסם פה את המידע כדי שמי שרוצה יקרא ויעשה איתו מה שבא לו.

אם יכנס מאוזן אחת ויצא מהשניה, גם טוב.

 

צר לי בשביל שניכם, שהורגלתם לרמת השרות בישראל.

רמת שרות שבה הצרכן נדפק על בסיס קבוע בכל תחום שהוא, והסוחר מרוויח.

באירופה וארה"ב דברים נראים אחרת, ובצדק.

 

אם הייתם טורחים שני עצלנים לקרוא את כל הפוסטים שלי ולא רק את האחרון, הייתם קוראים בדיוק אילו תקלות תוקנו ואילו לא.

בנוסף, הייתם רואים שכתבתי שאת הרעש אני שומע גם עם רדיו דלוק וחלונות סגורים על כביש מושלם.

זכיתי לנהוג על מגוון רכבים, במגוון מתכונות שונות (פרטי/ליסינג/רכב עבודה צמוד בליסינג/בעלות של החברה וכ"ו) ומעולם לא היו לי בעיות כמו שיש לי עכשיו.

אם הייתי מחפש לעשות בעיות או להתלונן בשביל הכיף, הייתי מתחיל מזמן.

 

ואגב, אני אף פעם לא נוהג לשבת בכסא הנהג עם היד מחוץ לחלון.

מי אתם שתגידו לי מתי לסוע עם חלון סגור או פתוח? בדיחה.

 

בנוסף, אני מאוד לא מעריך את התגובה של אף אחד משניכם, לא קראתם כלום והגבתם בחריפות נחרצת לאחר שעשיתם לי משפט.

מי שרוצה לבוא לשמוע את הרעשים, מוזמן לתאם איתי בהודעה פרטית ואני אוכיח לו עד כמה מרה הגלולה.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
לפותח השרשור:

באיזה אוקטן אתה משתמש ? נסה 98 בתחנה טובה אמינה ומוכרת עד כמה שניתן.

מה שאתה מתאר אלו הם רעשי צילצולים מהמנוע שנשמעים בסל"ד נמוך בהילוך גבוה, אני טועה ?

אז כן, המנועים הללו אינם מושלמים ויש להם מספר בעיות ורגישויות, מנוע השנה או לא, הוא רחוק מלהיות מושלם.

ב FR שהייתה לי היה רעש דומה לזה שאתה מתאר, ולקח לי זמן רב להבין שמדובר בצילצולים.

בקופרה גם ישנם אבל לעיתים רחוקות יותר מב FR, אולי בגלל השימוש באוקטן 98.

יחד עם זאת, עצוב שזה המצב! הרי מנוע שמצלצל אינו מנוע בריא ומשהו שם עובד לא נכון, וזה עוד אחריי עדכון התוכנה האחרון, ולאחר שב 2011 כבר הוחלף המחשב למחשב אחר לחלוטין משל דגמיי 2009-2010.

משהו במנועים האלה עדיין לא הצליח להם ל VW.

הקטע העצוב והטיפה מצחיק פה, שלפי שמועות, חבר'ה שמותקנת להם תוכנת ניהול לא מקורית (קריא GIAC, REVO, APR וכיו"ב) נהנים ממנועים בריאים יותר ונטולי צילצולים, אבל אלו הן שמועות בלבד נכון לעכשיו, היות ואין באפשרותי לאמת זאת, אני צריך לנסוע ברכב כשלי עם תוכנה כגון הנ"ל כדי לבחון את העניין מקרוב.

 

אני לא חושב שיש איזשהו יחס בין הסל"ד לרעשים, וגם לא להילוך.

שמתי לב שזה קורה אפילו בניוטרל, עד 60 קמ"ש בערך.

אני נשבע שאולי חלק מהרעשים שאני שומע בכלל באים מהגלגל, אבל קשה לי גם לנהוג וגם למצוא את מקור הרעש.

אני יודע שהוא חזק, רציף, ומטריד.

אם אתה רוצה לשמוע בעצמך, שלח לי הודעה פרטית.

לא אכפת לי לנסות 98, אני פשוט לא מאמין שזה יעזור.

Peugeot 208 GTI 2016


×
×
  • תוכן חדש...