Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
gtv,

 

דבר ראשון תודה לך על ההשקעה, אני מתאר לעצמי שלקח לך הרבה זמן לכתוב את מה שכתבת, ובטח נשארת עצבני לעוד שעה לפחות אחרי שעזבת את המחשב... אם אני ממפה אותך נכון - אתה לגמריי כמוני.

 

לא מותקנת אצלי משענת יד, וגם לא אצל חבר שלי.

 

אני מצטער לשמוע על כל החבלות שחיבלו לך ברכב, זה נשמע נורא.

ללכת למוסך עם תקלה, ולצאת עם אחת חדשה בנוסף לקודמת. אני פשוט מקווה שיהיה לי יותר מזל.

אני אבקש שלא ישטפו את הרכב.

 

לגבי הפסקת רכישת מהיבואן, החוויה שלך, והעובדה שבעוד שני רכבים יש רעשים מהגיר,

צריכה להדליק נורה אדומה לכל מי ששוקל לרכוש גרמניה מהקונצרן.

נכון לעכשיו, אני הולך להזהיר ברצינות את כל מה שעד כה המלצתי לו בחום רב ללכת ולרכוש רכב גרמני.

 

עדיין היום יש לי פגישה במוסך,

אעדכן בהמשך.

 

 

יש פתרון אחר - לא חייבים לקנות חדש, אפשר לקנות רכב משומש עם עבר ללא רבב ולטפל בו במקום שיודע לתת טיפול כמו שצריך.

ואני מזכיר לך שוב - לא קנית רכב גרמני.התפשרת על הזול. לא נעים לומר את זה אבל חייבים לומר את זה.

קשה לי להאמין שברכב כמו גולף יהיו בעיות גימור כפי שאתה מתאר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, חזרתי מהמוסך - עדכון :

 

  1. בעיית ידית ההילוכים נפתרה בקלות, היה שם כבל לא במקום, הם הזיזו אותו וזה הסתדר.
  2. החגורה תוחלף חלקים הוזמנו.
  3. רעשי גיר - "הצליל תקין, זה הגיר, זה אופיני לגיר DSG 7 יבש" - ההסבר הצפוי.
    הסברתי למנהל המוסך שאני חושש מהשנה השלישית והרביעית שהרכב יהיה בבעלותי ולא תחת אחריות.
    הוא אמר שלדעתו אין לי מה לדאוג - זה הגיר, ובכל זאת הוא הבטיח לבדוק איך הוא יכול להרגיש על ידי נתינת בטוחות כלשהם.
    אני עוד לא יודע מה עומד מאחורי אמירות אלו, הכדור בידיים שלו - אעדכן בהמשך.
  4. תקלה רביעית שלא ציינתי בהודעה המקורית היא שהחל מהשבוע השני עם הרכב, המפוח התחיל לעשות רעש מרגיז של צרצור.
    גם על הכי חלש, גם על הכי חזק, גם כאשר ה AC מבוטל.
    הרעש מציק מאוד, ויכול להטריף את המח בנסיעה של אפילו 5 דקות.
    גם החשמלאי וגם בחור אחר שהחליף את מנהל המוסך לאחר שעזב טענו שהם לא שומעים כלום.
    אני עוד צריך לדבר עם מנהל המוסך על זה כי התושבה מבחינתי לא מקובלת. אני יודע שהרעש לא היה בהתחלה,
    ואני יודע שהוא לא קיים באיביזה אחרת שבדקתי בה.
  5. בוצע שדרוג לגרסאת המנוע. למה? לא יודע.
    כששאלתי מה יהיה ההבדל, התשובה הייתה : "שום דבר, המנוע ינשום יותר"

 

באופן חופשי יותר, התרשמתי ממנהל המוסך, מאוד לא התרשמתי מהעובדים שלו שהיו מאוד חסרי סבלנות, לא נחמדים, ומסתוריים.

האם ההתרשמות שלי ממנהל המוסך מוצדקת? אני עוד לא יודע.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
יש פתרון אחר - לא חייבים לקנות חדש, אפשר לקנות רכב משומש עם עבר ללא רבב ולטפל בו במקום שיודע לתת טיפול כמו שצריך.

ואני מזכיר לך שוב - לא קנית רכב גרמני.התפשרת על הזול. לא נעים לומר את זה אבל חייבים לומר את זה.

קשה לי להאמין שברכב כמו גולף יהיו בעיות גימור כפי שאתה מתאר.

 

2 X סיאט לאון שהיו לנו, הוכיחו אחרת.

בעוד שראיתי גולף במוסף מספר רב של פעמים, וגם A4, הלאון בקושי ראו מוסך במשך 9 שנים.

אבל אלו היו הלאון Mk1, אני מניח שאיביזה זולה בהרבה באיכות ההרכבה, ואולי יש יחס הפוך בין ביצועי הרכב ואיכות הפרטים הקטנים.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
בדיוק כפי שרשמת.

דע לך, מנסיוני ייצרן הרכב מודע לרעשים ולתלונות וייתכן מאוד שהוא עובד על מציאת פיתרון לתיבות שהותקנו או לתיבות שיותקנו בעתיד.

 

אני גם בטוח במאה אחוז שקיים איזה מסמך של הייצרן (מסמך פנימי שהייצרן מפיץ והמיועד אך ורק למנהלי השירות עם מידע לגבי הפעילות שיש לבצע במקרה של תלונות הלקוח).

 

לפי המקורות שלי אכן קיים כזה מסמך ובו פתרון workaround עד שימצא פתרון קבוע.

אני לא יכול לומר יותר מדי, אבל לפי המקורות שלי הפתרון הזמני פותח בארץ ע"י צ'מפיון.

אני לא יכול לפרסם את המסמך אך הנה תמונה משם שאולי תשפוך קצת אור

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

J267342.jpg

פורסם
לפי המקורות שלי אכן קיים כזה מסמך ובו פתרון workaround עד שימצא פתרון קבוע.

אני לא יכול לומר יותר מדי, אבל לפי המקורות שלי הפתרון הזמני פותח בארץ ע"י צ'מפיון.

אני לא יכול לפרסם את המסמך אך הנה תמונה משם שאולי תשפוך קצת אור

J267342.jpg

 

הכי מר...

 

sad_face.jpg

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
2 X סיאט לאון שהיו לנו, הוכיחו אחרת.

בעוד שראיתי גולף במוסף מספר רב של פעמים, וגם A4, הלאון בקושי ראו מוסך במשך 9 שנים.

אבל אלו היו הלאון Mk1, אני מניח שאיביזה זולה בהרבה באיכות ההרכבה, ואולי יש יחס הפוך בין ביצועי הרכב ואיכות הפרטים הקטנים.

 

דיברתי על איכות גימור והרכבה, בידוד רעשים, פלסטיקה. לא על ביקורים במוסך.

מבחינת אמינות בסיסית , כלומר מנועים וגירים - לא צריך להיות הבדל מול שאר האחיות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא מתכוון לבאס אותך, אני בטוח שמצב הרוח די בשפל. הביקורת כלפי הזלזול של צ'מפיון בלקוחות.

כקונה יש לך את האפשרות לתביעה ייצוגית נגד צ'מפיון בנושא הזה, לכל הפחות יש פה עוגמת נפש רבה על ההפתעה והצער שבעלי מכוניות חדשות מגלים רשרושים מתכתיים מתיבת ההילוכים המשוכללת. אם צ'מפיון טוענים שזה מצב רגיל, הם צריכים ליידע את הלקוחות לפני הקנייה ולא אחריה כי עבור הקונה הסביר זו סיבה טובה מאוד לא לקנות את הרכב שבנוסף לרעשים אותם אתה צריך לסבול, יש דאגה מתקלות בהמשך ומקושי במכירת הרכב.

פורסם
סתם שאלה מסקרנת האם שמת לב לשינוי בתאוצת הרכב אחרי שידרוג הגירסה של מחשב המנוע.

 

נהגתי בדיוק 10 דקות, בפקקים, רמזורים וכ"ו.

לא שמתי לב לשום הבדל.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
דיברתי על איכות גימור והרכבה, בידוד רעשים, פלסטיקה. לא על ביקורים במוסך.

מבחינת אמינות בסיסית , כלומר מנועים וגירים - לא צריך להיות הבדל מול שאר האחיות.

 

לחלוטין הבנתי שזה מה שהתכוונת, אבל גם בגלל דברים אחרים אף פעם לא הייתי צריך מוסך.

הכל ישב טוב במקום, תפקד טוב, גם אחרי 8 שנים.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
אני לא מתכוון לבאס אותך, אני בטוח שמצב הרוח די בשפל. הביקורת כלפי הזלזול של צ'מפיון בלקוחות.

כקונה יש לך את האפשרות לתביעה ייצוגית נגד צ'מפיון בנושא הזה, לכל הפחות יש פה עוגמת נפש רבה על ההפתעה והצער שבעלי מכוניות חדשות מגלים רשרושים מתכתיים מתיבת ההילוכים המשוכללת. אם צ'מפיון טוענים שזה מצב רגיל, הם צריכים ליידע את הלקוחות לפני הקנייה ולא אחריה כי עבור הקונה הסביר זו סיבה טובה מאוד לא לקנות את הרכב שבנוסף לרעשים אותם אתה צריך לסבול, יש דאגה מתקלות בהמשך ומקושי במכירת הרכב.

 

זה בסדר, לקחתי את זה בהומור :)

אני אחכה קודם לתשובה ממנהל המוסך ואתקדם משם.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
נהגתי בדיוק 10 דקות, בפקקים, רמזורים וכ"ו.

לא שמתי לב לשום הבדל.

 

לאו דווקא אתה תראה הבדל, רוב הסיכויים שהשינויים הם "מתחת לפני השטח" - ניהול מנוע משופר/תיקנו כמה בעיות.

אולי תראה שיפור בצריכת הדלק או בהתנהגות של הרכב בסיטואציה מסויימת.

גם לי עשו שדרוג גירסה לניהול המנוע והגיר, לא שמתי לב למשהו שונה.

 

לפחות החליפו לך את החגורה ולא תירצו את זה כ"בלאי סביר".

 

לגבי התשובות שנתנו לך במוסך לגבי הגיר ש"ככה זה" - זה הכי כסת"ח שיכול להיות.

הרי מה אכפת לו? עוד 3-4 שנים תיגמר האחריות ואז אתה יכול ללכת לחפש. עצוב.

 

אותו הדבר לגבי פעולת המפוח - אם אתה שומע אותו מרעיש כל כך - איך יתכן שהם לא? (אולי הם שמו לעצמם פקקי אוזניים?)

 

והכי מצחיק/עצוב הייתה תשובת של המנהל לגבי שדרוג הגירסה "שום דבר, המנוע ינשום יותר" - :shock:

לפעמים קשה לאנשים להודות שהם לא יודעים כלום (כי היצרן לא מפרסם את השינויים שנעשו) -

אבל להפליץ תשובה הזויה זה הפתרון? זה רק מראה כמה הוא מקצועי :roll:

 

 

תאמין לי, ליבי יוצא אליך ולכל בעלי ה-VAGיות שנאלצים לסבול את רמת השירות של היבואן הזה.

ונקודה נוספת - מנהל מוסך שלא "מלכלך את הידיים" בעבודה - אני מעדיף לא לטפל במוסך שלו.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
לאו דווקא אתה תראה הבדל, רוב הסיכויים שהשינויים הם "מתחת לפני השטח" - ניהול מנוע משופר/תיקנו כמה בעיות.

אולי תראה שיפור בצריכת הדלק או בהתנהגות של הרכב בסיטואציה מסויימת.

גם לי עשו שדרוג גירסה לניהול המנוע והגיר, לא שמתי לב למשהו שונה.

 

לפחות החליפו לך את החגורה ולא תירצו את זה כ"בלאי סביר".

 

לגבי התשובות שנתנו לך במוסך לגבי הגיר ש"ככה זה" - זה הכי כסת"ח שיכול להיות.

הרי מה אכפת לו? עוד 3-4 שנים תיגמר האחריות ואז אתה יכול ללכת לחפש. עצוב.

 

אותו הדבר לגבי פעולת המפוח - אם אתה שומע אותו מרעיש כל כך - איך יתכן שהם לא? (אולי הם שמו לעצמם פקקי אוזניים?)

 

והכי מצחיק/עצוב הייתה תשובת של המנהל לגבי שדרוג הגירסה "שום דבר, המנוע ינשום יותר" - :shock:

לפעמים קשה לאנשים להודות שהם לא יודעים כלום (כי היצרן לא מפרסם את השינויים שנעשו) -

אבל להפליץ תשובה הזויה זה הפתרון? זה רק מראה כמה הוא מקצועי :roll:

 

 

תאמין לי, ליבי יוצא אליך ולכל בעלי ה-VAGיות שנאלצים לסבול את רמת השירות של היבואן הזה.

ונקודה נוספת - מנהל מוסך שלא "מלכלך את הידיים" בעבודה - אני מעדיף לא לטפל במוסך שלו.

 

רק להעמיד כמה דברים על דיוקם :

1. מי שאמר שהמנוע ינשום היה החשמלאי שביצע את שדרוג התוכנה.

2. את החגורה עוד לא החליפו, אמרו שיחליפו ומזמינים חלקים.

3. איך הוא יגיד בלאי טבעי??? האוטו אצלי 3 שבועות פור פאק סייק :)

 

אני כל כך מסכים איתך לגבי התכונה המרגיזה הזו של אנשים באופן כללי, כששואלים אותם שאלה והם לא יודעים את התשובה הם מתחילים לחרטט. עדיף שתגיד שאתה לא יודע, זה יזקף לזכותך הרבה יותר.

 

מה שממש הפריע לי זה, כשאני שמעתי הרעשים מהמפוח, התכופפתי ליד הכיסא של הנוסע לשמוע יותר טוב מאיפה זה בא וכ"ו.

ושמעתי בבירור שזה מגיע מהמנוע שם המפוח שם, בקשתי משני אנשים במוסך להתכופף לשמוע, אף אחד מהם לא עשה את זה, הם התחמקו בדרך זו או אחרת.

בכל אופן זה עוד לא נסגר - אני את ההתקשרות מול המסוך אבצע מול המנהל, שעזב לאחר שעשה איתי סיבוב ונתן הוראות לעובדים שלו. אם השרות לא יהיה לשביעות רצוני, אני מתכוון להתקשר לגברת שיצרה איתי קשר לראשונה לאחר הפוסט שלי כאן. מנהלת בשרות לקוחות, לדבר איתה. ואם היא לא תיתן מענה, אפנה לדרג מעל, עד שאצא להם מכל הורידים והעורקים, ואם גם זה לא יעזור, אפעל בכל מישור חוקי שקיים.

 

לגבי ההזדמהות שלך איתי, תודה אחי, אפשר חיבוק? (אני לא רציני, אבל גם בהחלט לא ציני...)

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

מקווה שכל בעיותייך ייפתרו ולא יוחלפו באחרות.

לגביי הגיר, לא רוצה להגיד אמרתי לך, אבל זה היה די צפוי.

בכ"א, שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך! רכב יפה ה FR, אהבתי את העיצוב (בגלל זה קניתי כזאת בדיוק, אפילו באותו צבע בספטמבר שעבר שמאז הוחלפה בקופרה)

פורסם
מקווה שכל בעיותייך ייפתרו ולא יוחלפו באחרות.

לגביי הגיר, לא רוצה להגיד אמרתי לך, אבל זה היה די צפוי.

בכ"א, שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך! רכב יפה ה FR, אהבתי את העיצוב (בגלל זה קניתי כזאת בדיוק, אפילו באותו צבע בספטמבר שעבר שמאז הוחלפה בקופרה)

 

למה החלפת לקופרה? שווה את ההפרש במחיר?

Peugeot 208 GTI 2016


×
×
  • תוכן חדש...