Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שאנחנו צריכים להיפגש ולבדוק במה דברים אמורים מקרוב.

לק ממה שאתה מתאר מוכר לי מקרוב לצערי, אבל חלק נשמע לי קצת OVER.

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בעלים של A1 מאובזרת מאוד מאוד גבוהה ויכול לומר בוודאות שגם אצלי הDSG עושה רעשים מקרקשים ברמה שאתה שומע גם אם החלונות סגורים(ויש בידוד רעשים טוב מאוד!) זה קורה לרוב במהיריות נמוכות בבאמפים בלחיצה על הגז בהילוך גבוהה במהירות נמוכה אבל זה בדרך כלל נעלם מקסימום ב40 וזה לא נשאר במהירות גבוהה זה בא לרגע והולך באחת הסיטואציות אבל זה בהחלט רעש שנשמע היטב וברור ולא רעש מדומיין.

אני גם בפני טיפול 15 ולצערי לא יודע לאיזה מוסך ללכת..מעבר לטיפול שגרתי אני צריך להחליף נוזל בלמים גם לדעתי ורפידות ומעבר לכך צריך לתקן משולש של הסופיילר שיום אחד החליט לצאת מהמקום כשפתחתי את הדלת וצריך לתקן את החלק שאתה לוחץ עליו בשביל לברור בין ההילוכים וכמו כן צריך להביא קאפה לדופן בתוך הכנף שעפה לי באמצע נסיעה רגילה בכביש מהיר.

כל זה קרה לי באאודי..אז בסיאט אני לא מתפלא-וזה מצער.

 

אני בקושי נוסע עם האוטו כי אני בערך שבועיים כבר מתלבט איפה לעשות את הטיפול.

פורסם
בעלים של A1 מאובזרת מאוד מאוד גבוהה ויכול לומר בוודאות שגם אצלי הDSG עושה רעשים מקרקשים ברמה שאתה שומע גם אם החלונות סגורים(ויש בידוד רעשים טוב מאוד!) זה קורה לרוב במהיריות נמוכות בבאמפים בלחיצה על הגז בהילוך גבוהה במהירות נמוכה אבל זה בדרך כלל נעלם מקסימום ב40 וזה לא נשאר במהירות גבוהה זה בא לרגע והולך באחת הסיטואציות אבל זה בהחלט רעש שנשמע היטב וברור ולא רעש מדומיין.

אני גם בפני טיפול 15 ולצערי לא יודע לאיזה מוסך ללכת..מעבר לטיפול שגרתי אני צריך להחליף נוזל בלמים גם לדעתי ורפידות ומעבר לכך צריך לתקן משולש של הסופיילר שיום אחד החליט לצאת מהמקום כשפתחתי את הדלת וצריך לתקן את החלק שאתה לוחץ עליו בשביל לברור בין ההילוכים וכמו כן צריך להביא קאפה לדופן בתוך הכנף שעפה לי באמצע נסיעה רגילה בכביש מהיר.

כל זה קרה לי באאודי..אז בסיאט אני לא מתפלא-וזה מצער.

 

אני בקושי נוסע עם האוטו כי אני בערך שבועיים כבר מתלבט איפה לעשות את הטיפול.

 

מצער לשמוע על עוד רכב עם הבעיות האלה. מי שמקבל את הרעשים האלה כמובן מאליו או כמשהו תקין מבחינתי נחשב למישהו שעבר שטיפת מח. גיר של רכב ועוד גיר גרמני לא אמור לקרקש ולהרעיש.

 

שמעתי דברים טובים על מוסך תושיה בפורום.

אני יודע שחבר טוב שלי בעלים של S3 מטפל במוסך המרכזי, לטענתו זה לא מוסך משהו, אבל הם הרבה יותר מקצועיים מהמוסכים הקטנים פשוט בגלל שבמרכזי יוצא להם לראות המון תקלות והם משופשפים שם. בנוסף זמינות חלקים גבוה שם.

 

בהצלחה.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

ההבדל בין חלקים במרכזי לשאר המוסכים הוא הבדל של יום יומיים גג..

אם אין בארץ מזמינים ואם יש בארץ זה לוקח יום יומיים לשלוח-אם אומרים לכם אחרת עובדים עליכם.

 

הבעיה שעל כל דעה טובה שיש על המוסכים האלה כמו תושיה יש גם דעה רעה אני לא נותן לתפוח אחד להרקיב את כל הסל אבל ברגע שזה מתחלק כמעט שווה בשווה כדאי לבדוק את העניין..

 

אני לא מקבל את הרעשים האלו כמשהו תקין סליחה אם הבנת את זה ככה,הכוונה שלי היא שהרעשים האלו אינם אמורים להיות ולא תקינים אך מכיוון שזה נמצא כרגע במרבית הרכבים אני לא נותן לזה להדאיג אותי או לחלופין להיות שפן ניסיון של תיקון הגיר הזה.

כל עוד הרכב נוסע בלי בעיה וזה רק בגדר רעש בזמנים ספציפיים אני מוכן לחיות עם זה בלי שיפרקו לי חצי רכב וגיר שלם ויעשו עלי ניסויים ..

כשימצאו פתרון כנראה שיהיה ריקול ואם לא ימצאו פתרון קרי שהרכב הבא שלי לא יהיה DSG 7 .

פורסם

לפותח האשכול :-o

אני מציע שתפסיק לפמפם את האשכול מכיוון שהרעיון ברור ואתה עלול עוד לקבל איזה מכתב תביעה לא עלינו מצד צ'מפיון.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפותח האשכול :-o

אני מציע שתפסיק לפמפם את האשכול מכיוון שהרעיון ברור ואתה עלול עוד לקבל איזה מכתב תביעה לא עלינו מצד צ'מפיון.

 

על מה יתבעו אותו ? הוא לא השמיץ פה אף אחד, הוא רק העלה טענות לגבי איכות השירות.

לגבי הטענה בנוגע לרעשים, מדובר גם בטענה מוצדקת לדעתי, רעשים כאלו עלולים להסתיר

בעיה אמיתית שאם תופיע תתקשה לאתרה בתוך כל הרעש שמפיקה התיבה.

וזה חשוב במיוחד על רקע תקופת האחריות המצומצמת, לדעתי מן ההגינות זה להציע הארכת אחריות

לפחות על התיבה.

פורסם
לפותח האשכול :-o

אני מציע שתפסיק לפמפם את האשכול מכיוון שהרעיון ברור ואתה עלול עוד לקבל איזה מכתב תביעה לא עלינו מצד צ'מפיון.

 

 

אין סיבה שיתבעו אותו אבל גם ראיתי בשרשור שכבר ענו לו ויש דיאלוג ביניהם אז באמת אולי כדאי לעבור למשהו חדש?!

פורסם

לפי דעתי השירשור הזה חשוב מאוד וצריך להמשיך אותו בתור אחד שמחזיק באותו דגם רכב אכן מזדהה עם הבעיה של הרעש בגיר וזה אכן מציק ומפריע.

ולכותב השירשור אין לך מה לדאוג אף אחד לא יכול לתבוע אותך ומי שצריך לתבוע את צמפיון זה אנחנו בעלי הרכבים האלה ששלמנו עליהם ממיטב כספנו וקיבלנו מוצר שמרעיש. 

פורסם

אם מישהו יחליט לתבוע אותי, הוא יוציא לעצמו שם מאוד רע.

בכל מקרה הוא יפסיד, לא הסבתי לאף אחד נזקים, ולא שקרתי לשניה אחת, ויותר גרוע מכך יש עוד עשרות אנשים שאני בטוח שישמחו להקים בהינתן מישהו שירכז את הנושא תביעה יצוגית בנושא.

בכל אופן, זה לא הכוון שאליו אני פונה.

 

המטרה של הדיון כאן היא להעלות את הדברים למודעות של לקוחות קיימים, ולקוחות פוטנציאלים,

אם נצליח להשיג איזשהי התייחסות רשמית לנושא שהיא שונא מהתשובה הרגילה במוסכים, אז בכלל טוב.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
אם מישהו יחליט לתבוע אותי, הוא יוציא לעצמו שם מאוד רע.

בכל מקרה הוא יפסיד, לא הסבתי לאף אחד נזקים, ולא שקרתי לשניה אחת, ויותר גרוע מכך יש עוד עשרות אנשים שאני בטוח שישמחו להקים בהינתן מישהו שירכז את הנושא תביעה יצוגית בנושא.

בכל אופן, זה לא הכוון שאליו אני פונה.

 

המטרה של הדיון כאן היא להעלות את הדברים למודעות של לקוחות קיימים, ולקוחות פוטנציאלים,

אם נצליח להשיג איזשהי התייחסות רשמית לנושא שהיא שונא מהתשובה הרגילה במוסכים, אז בכלל טוב.

 

אני איתך במאבק כדאי לחשוב אולי גם להקים קבוצה בפייסבוק זה טרנד חזק היום.

פורסם

להערכתי הדבר היחיד שיכול לעזור לכם זה לא תביעה ייצוגית אלא פניה ליצרן בחו"ל.

כמה עשרות פניות(ואם יהיו מעל 100 זה בכלל יהיה מצוין) יגרמו ליצרן לבדוק מה קורה אצל הזכיין הבלעדי בארץ הקודש.

נכון שאנחנו מדינה קטנה, ומספר המכוניות שנמכרות פה בשנה זה בטח משהו שמוכרים באירופה כולה בשבוע, אבל קונצרן VAG לא אוהב שיש רעש במערכת השלווה.

אני משוכנע במיליון אחוז שגם אם השירות לא ישתפר, כל אחד ואחד שיפנה ליבואן ייקבל לפחות מכתב תגובה ואיזשהו סוג של יחס.

מה שלא קיים כמעט ברוב מוסכי הרשת שלא לדבר על שירות לקוחות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
להערכתי הדבר היחיד שיכול לעזור לכם זה לא תביעה ייצוגית אלא פניה ליצרן בחו"ל.

כמה עשרות פניות(ואם יהיו מעל 100 זה בכלל יהיה מצוין) יגרמו ליצרן לבדוק מה קורה אצל הזכיין הבלעדי בארץ הקודש.

נכון שאנחנו מדינה קטנה, ומספר המכוניות שנמכרות פה בשנה זה בטח משהו שמוכרים באירופה כולה בשבוע, אבל קונצרן VAG לא אוהב שיש רעש במערכת השלווה.

אני משוכנע במיליון אחוז שגם אם השירות לא ישתפר, כל אחד ואחד שיפנה ליבואן ייקבל לפחות מכתב תגובה ואיזשהו סוג של יחס.

מה שלא קיים כמעט ברוב מוסכי הרשת שלא לדבר על שירות לקוחות.

 

בכל רחבי האינטרנט יש תלונות על הרעשים, לא רק בישראל, ממותגי פרימיום כמו אודי עד מותגים עממיים כמו סיאט. תגובת היצרן ממה שקוראים באינטרנט שזה נורמלי, אבל רק זמן יגיד לגבי אמינות התיבות. העובדה שחלקי מתכת מתנגשים שם אחד בשני לא מעודדת. אני מניח שבשלב מסויים אם התיבות האלה יתחילו לשבוק חיים מוקדם מהצפוי בתום תקופת האחריות אז נראה גל תביעות או תביעה יצוגית בנושא. מה שכרגע נראה לי לי הוגן זה שקונים רבים לא מודעים לבעיה עד לאחר הקנייה. חבל שאין תגובה מצ'מפיון אם הם מיידעים לקוחות לפני הקנייה שהרכב שלהם ישמע כמו רכב חתונות שפחיות קשורות אליו. דבר נוסף שאני רוצה לדעת - אנשים קונים מכונית בלי לעשות נסיעת מבחן?

פורסם

לגביי נסיעות מבחן - גם אני ביצעתי נסיעת מבחן ב FR, ובנסיעת המבחן (שהייתה קצרה למדיי) לא יצא לי לשמוע את הרעשים המדוברים, כך שהטיעון הזה לא שווה כלום.

לגביי פנייה ליצרן! אני פניתי ברכב הקודם שלוש פעמים ליצרן! אתם יודעים מה עושה היצרן? הוא מעביר פנייה ליבואן, לא מכתב אותך ולא מגיב לך ישירות בשום צורה.

ליצרן מסתבר שרות לא פחות עלוב משל היבואן.

פורסם

אחרי קריאה מעמיקה באחד האתרים המקצועיים הם פירקו גיר כזה ללמוד מאיפה הרעש הרעש הוא לא מחיכוך של ברזל בברזל אלא מדסקיות הקלאץ ההבדל בגיר הזה לעומת ה dsg6 הוא שהוא גיר יבש ללא שימון ומפה נובעים הרעשים הבלאי יהיה בלאי רגיל כי הוא מיועד לעבוד בצורה יבשה אבל עם רעשים שעוד בשלב התכנון של הגיר הזה הם ידעו שהם יהיו קיימים אבל זה פשוט חלק בלתי נפרד מהמעבר לגיר יבש לכן הם טוענים שזה נורמלי וככה.

יצא גם חוזר פנימי לכל מוסכי הרשת שמסביר למה הבעיה קיימת ומה להגיד ללקוח שמתלונן לגבי הבעיה הזאת.

בכל מקרה לאחר קריאה מעמיקה זה פשוט ככה עובד וככה תוכנן לעבוד מלכתחילה יש הרבה יתרונות לגיר יבש לעומת גיר שעובד עם שמן אבל אחד החסרונות הוא הרעש.

צריך להבין שאין פיתרון קסם שיכול לפתור את הבעיה אלא תכנון מחודש של כל הגיר הזה מה שבטח היצרן יעשה בדור הבא. יותר מזה כמה שהדסקיות יותר נשחקות במשך הזמן הרעש פשוט יגבר כי ככה זה עובד.

להגיד לכם שזה בסדר שמוצאים גיר כזה לשוק בטח שלא אבל אני יכול להרגיע לפחות בעניין הבלאי שלא יהיה בלאי מוגבר בגלל הרעש.

התחלתי ללמוד את העניין לעומק ויש לי כבר כמה שירטוטים מקצועיים של הגיר והחכמתי יותר באיך שהוא עובד יש על זה הרבה חומר ברשת גם הבנתי מאיפה הרעש נובע.

אין ברירה צריך לחיות עם זה.

זה דומה לרעש שיש מהמנוע של ההגה שאתה מסובב אותו גם שם זה פשוט בנוי בצורה כזאת.

מקווה שקצת הבהרתי את התמונה הכוללת.

פורסם
יצא גם חוזר פנימי לכל מוסכי הרשת שמסביר למה הבעיה קיימת ומה להגיד ללקוח שמתלונן לגבי הבעיה הזאת.

.

אשמח לראות את החוזר או מאיפה שאבת את המידע לגבי הימצאות חוזר בעניין.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...