Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפנדה 2011 החדשה שלי+סיקור+תמונות.


yulianx
שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתה לי אותה לתקופה קצרה מההשכרה של קל אוטו התקלה עם אותו קילומטרז' כמו שיש לך עכשיו משהו כמו 920,בפעמים הראשונות היה קשה לי הלתרגל שהגיר כ"כ גבוה כי אני רגיל לשבת עם רגליים מרווחות אך יחסית קרוב להגה ועם משענת מיושרת ככל האפשר ע"מ לשלוט ברכב בצורה הטובה ביותר.

להגיד שהוא גרוע, ממש לא חוץ מהעובדה שלא מצאתי את כפתור הAC של המזגן עד שהבנתי שלוחצים על הידית של הנגד מהירויות ואז נדלקת המנורה ומדליקה את המדחס.

נסעתי עם הרכב לנעורה וגם למעלה אפרים כשבמעלה אפרים הרכב היה מלא, הוא התקשה לעלות את העליות עם מזגן והיה צריך למשוך את הרכב לסביבות ה4.5K על שני.

הוא כן חסכוני בדלק, אבל הכסאות והמתלים שלו קשים מדי לטעמי.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אחלה סקירה, נהניתי לקרוא על אף שאיני קהל היעד של הרכב הנ"ל, תמונות יפות וכתיבה טובה, לא יודע למה אבל תמיד שאני רואה פיאט פנדה אני נזכר בסירטון שלה נגד הלנד רובר בשטח בתוכנית טופ-גיר :lol:

 

לדעתי נוהל האבטיח צריך להשתנות במכונות מיני, הוא לא אטרקטיבי כאשר מדובר במכונית קטנה, להבא נסה קלמנטינה או מלון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי הבטיחות של הרכב פוסלת אותו לחלוטין. זה לא איזה חסרון קטן, זה יכול להיות הבדל בין חיים ומוות. מילא אם אין ברירה אבל יש המון ברירות.

עדיף לשלם יותר על דלק.

 

פנדה קיבלה 3 כוכבים עם כ"א אחת. לדעתי תוספת כ"א תעמיד אותה מבחינת בטיחות באותה רמה כמו המתחרות הצעירות יותר.

 

yulianx, תבדוק ברישיון רכב כמה כ"א יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי הבטיחות של הרכב פוסלת אותו לחלוטין. זה לא איזה חסרון קטן, זה יכול להיות הבדל בין חיים ומוות. מילא אם אין ברירה אבל יש המון ברירות.

עדיף לשלם יותר על דלק.

הפנדה קיבלה ניקוד טוב מאוד בתאונה חזיתית. הבעיה היא במבחן הריסוק הצדי על מוט, שעלול לסכן את החזה של הנהג.

חבל שבפיאט לא השכילו לשווק גרסה עם 2 כריות אוויר צדדיות גם כן, זה היה מתייחס בדיוק לבעיה הזו ופותר את החולשה החזקה ביותר של הרכב בנושא הבטיחות.

 

chemguy- הפנדה שנבדקה ב NCAP הייתה עם 2 כ"א. ניקוד 3 כוכבים מתייחס לדגם הספציפי הזה עם 2 כ"א ובלי ESP. (הדגם שמשווק בארץ עם ESP)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי ברישיון וגם שם רשום 2 כריות אוויר.

אגב באמת בסירטון רואים רק כרית אוויר אחת.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודקים, טעות שלי.

ועדיין, הניקוד הקדמי טוב מאוד גם עם כרית אחת בלבד. אין בכלל פגיעות ראש. אני מניח שעם 2 כ"א הנוסע יצא אפילו במצב טוב יותר.

הבעיה בפנדה טמונה בהתנגשות מהצד, ופה חבל באמת שלא טרחו להוסיף עוד 2 כ"א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיראה גם אם היו לפנדה 10 כריות אוויר,עדיין זה רכב מאוד קטן,ובזמן תאונה חזתית הייתי מעדיף להיות ברכב משפחתי,אני מאמין בגורל,מה שצריך לקרות יקרה.

 

ברור שעדיף בזמן תאונה להיות ברכב בעל מאסה גדולה יותר, אבל אם כבר בוחרים רכב מקטגוריה מסויימת, ציון הבטיחות הוא שיקול מספר 1. כשלכל המתחרות ציון טוב יותר ואבזור בטיחותי משמעותית גבוה יותר.

סיום המשפט שלך הוא מטופש להחריד. תנסה לצנוח בלי מצנח ותגיד את זה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה נאה, בהחלט מקיפה ובמיוחד מרשימה בנייטרליות שלה. אני עדיין מחכה ליום שניתן יהיה למצוא אובייקטיביות כזו אצל מי שקנה אוטו, לא בשל התאמתו לצרכיו וטעמו, אלא כמובן בשל "אמינותו" ו"שמירת הערך" המופלאים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף לקנות רכב שאני אוהב אותו וכיף לי לנסוע בו,מאשר רכב שאולי יהיה טוב בתאונה,בכול זאת כולם קטנות וזה שיש כריות אוויר זה לא אומר שזה מה שיציל,מאשר רכב שאינו מוצא חן בעיני אך יותר בטוח.

אבל זה אני.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכול זאת כולם קטנות וזה שיש כריות אוויר זה לא אומר שזה מה שיציל.

אז זהו שלא.

מבחינת מראה וטעם אין ויכוח אבל על בטיחות יש ויש.

עצם הניקוד במבחני הריסוק וכמות כריות האוויר, הם מראים על סיכויים גבוהים יותר לשרוד תאונה, עם פגיעות בדרגה מסויימת או לחילופין לסבול מפגיעות חמורות בהרבה עד לא לשרוד תאונה כלל.

 

כמובן בלי קשר לכל הנאמר, סקירה נחמדה מאוד, תתחדש על הרכב וסע בדרכים טובות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מצויינת, נהנתי לקרוא כל פסקה.

 

אני מאמין שלנוכח שאר מכוניות המיני היום, ניתן להציע מחיר יותר אטרקטיבי, אבל אני לא יושב בישיבות ההנהלה :).

 

מיקום ידית ההילוכים קצת "זר" לי, אבל נראה נחמד ולא מעיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן פיאט ממשיכה עם המסורת,גם בדובלו ומולטיפלה זה באותו המיקום,מאוד נגיש ליד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה מסכים עם כול מילה.

ברשותנו פנדה מכבר כמה שנים עברה כבר 109K ק"מ.

דייקת בכול מה שאמרת הפלסטיק אכן מאוד פשוט אבל עמיד מאוד.

הרכב חסכוני, המנוע לא חזק אבל יחסית לאוטו כול כך קל מרגיש בסדר גמור.

המזגן באמת מצויין.

 

הפנדה אומנם היא רכב ישן, הצגתה של הפנדה החדשה נדחתה עקב המשבר הכלכלי העולמי שבו פיאט החליטו לדחות הוצאה של כמה דגמים חדשים.

לפי מה שקראתי החדשה אמורה לצאת באירופה בסביבות ספטמבר השנה מה שאומר שהיא תגיע לארץ ב2012.

למרות שהפנדה רכב מיושן הוא עדיין עומד ראש בראש עם הקטנות המודרניות לדעתי.

הפנדה נותנת מרכב פנים מצויין, נוחה מאוד לטעמי(שוב הכול יחסי) ותא מטען גדול יחסית לקטגוריה.

מדובר גם ברכב אמין מאוד, ומבוקש מאוד במיוחד עכשיו.

לדעתי היא גם נראית מצויין.

הבעיה היחידה שלו היא המחיר אם יבואן פיאט היה נותן לה תג מחיר ראש בראש עם הקטנות האחרות אני בטוח שהרבה אנשים היו קונים פנדה למרות שהיא ישנה יותר.

 

לסיכום אני חושב שפיאט בדרך כלל ייצרו מכוניות קטנות טובות וגם הפעם, מקווה שהחדשה לא תאכזב ולא תיהיה יקרה מדי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...