Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי 2010 למשך חצי שנה אחרי 40000 ק"מ הוחזרה להשכרה , הייתי מרוצה מאוד, בעיר(חיפה) היגעתי לצריכה של 1:12.5 שזה סביר לעליות של חיפה .

מזגן קבוע ,בטורים גבוהים דווקא לא הרגשתי חוסר כוח ,כמו שציינת שצריך להוריד להילוך ראשון.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סקירה יפה מאוד !

 

אני צריך לקבל את הפנדה השחורה שלי השבוע :)

 

אני מתלבט לגבי פסי הגגון. הרכב מגיע ללא פסי גגון (בעבר כן היה מגיע...). היבואן רוצה 1200 ש"ח עליהם...

 

מה דעתכם, התוספת האסתטית של פסי הגגון שווה את הכסף ?

 

php33DlRt.jpg

פורסם
סקירה יפה מאוד !

 

אני צריך לקבל את הפנדה השחורה שלי השבוע :)

 

אני מתלבט לגבי פסי הגגון. הרכב מגיע ללא פסי גגון (בעבר כן היה מגיע...). היבואן רוצה 1200 ש"ח עליהם...

 

מה דעתכם, התוספת האסתטית של פסי הגגון שווה את הכסף ?

 

 

איזה נחמד ההתעניינות המחודשת בפנדה פתאום :-)

 

גם אני רוצה כאלה פסים אבל בטח שלא במחיר הזה (ואני מוכן להוציא כמה מאות טובות על פלסטיקים לא שימושיים אבל 1200 זה כבר הסחפות) אולי יהיה אפשר לארגן "קבוצת רכישה" של איזה 3-4 זוגות פסים כאלה :wink:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אחלה סקירה, הרכב נראה יפה בשחור!

שנית, תוכל לנסוע אחרי ההרצה ולמתוח יותר את גבולות הסל"ד. לא צריך לנסוע בשוליים, במיוחד לא ברכב עם נפח מנוע שכזה.

שלישית-נעורה? אוהו, הייתי שם בבסיס פעם אחת עוד בשירותי הסדיר לצורך ביקורת-ונשבעתי שלא אחזור לשם יותר, גם לא למילואים. משתתף בצערך :roll:

שלישית-התמונות יפות, האבטיח הולם את הרכב-ממליץ לך בפעם הבאה לצרף גם גבינה בולגרית בשביל הקיץ :-P

פורסם

:-D ,תודה לכולם..

היה שווה לקום היום ב-6,לשטוף ולעשות בוק,כדי לראות שאהבתם את הסיקור.

 

:wink: תודה לכול יוצאי נעורה על התמיכה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מתלבט לגבי פסי הגגון. הרכב מגיע ללא פסי גגון (בעבר כן היה מגיע...). היבואן רוצה 1200 ש"ח עליהם...

מה דעתכם, התוספת האסתטית של פסי הגגון שווה את הכסף ?

 

תזמין את הפסים רק אם יש לך כוונה להוביל אופניים (מחייב כמובן מתקן יעודי, אבל הוא מתלבש על הפסים האלו ) או להשתמש בהם לצורך הרכבת גגון אמיתי.

 

אם אתה לא מתכוון להשתמש בהם, וזה רק ליופי - אל תזמין.

 

 

פורסם
איזה נחמד ההתעניינות המחודשת בפנדה פתאום :-)

 

גם אני רוצה כאלה פסים אבל בטח שלא במחיר הזה (ואני מוכן להוציא כמה מאות טובות על פלסטיקים לא שימושיים אבל 1200 זה כבר הסחפות) אולי יהיה אפשר לארגן "קבוצת רכישה" של איזה 3-4 זוגות פסים כאלה :wink:

 

מסתבר שלא ניתן למצוא את פסי הגגון הללו כמוצר Aftermarket (בשום מקום בעולם). הדרך היחידה להשיג אותם היא דרך FIAT. המחיר בכל העולם דומה ונע סביב 1200 ש"ח, כך שגם אין טעם לייבא. לא ברור מדוע שני פסי פלסטיק שחורים עולים 1200 ש"ח.

פורסם

המחיר שלהם הוא כזה בגלל שאתה קונה דרך חברה,זה כמו טיפול במורשה,אתה משלם יותר.

 

אכן עם גבינה בולגרית האבטיח היה מעולה :-D .

 

אגב למי שמעוניין לדעת הצמיגים ברכב הם של continental eco contact 3,נחשבים לטובים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרבה יותר טובים מהדרעק שנותנים עם הפיקנטו, תתנחם בזה :wink:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

איזה צמיג יש בפיקנטו?

 

במהירות 100 על איזה סל"ד הרכב נמצא?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חלק מסויים מהרכבים הראשונים הגיעו עם הקונטי שיש לך, עכשיו הם עם Hankook Kinergy Eco שזה לא מי יודע מה.

האמת ממש התאכזבתי, ברכב התצוגה שראיתי-ישבתי וגם באחד שנסעתי בו היו הקונטי האלה, התרגלתי למחשבה שבשבלי זה מה שיהיה, וקיבלתי אותה עם הנקוק פרחוני :cry:

100 קמש הילוך חמישי משהו כמו 2400 סלד.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
המחיר שלהם הוא כזה בגלל שאתה קונה דרך חברה,זה כמו טיפול במורשה,אתה משלם יותר.

 

אכן עם גבינה בולגרית האבטיח היה מעולה :-D .

 

אגב למי שמעוניין לדעת הצמיגים ברכב הם של continental eco contact 3,נחשבים לטובים?

 

גם הפאביה שלי הגיע עם הצמיג הזה אבל במידה 14" 185X60, כמעט שנה על הכביש ובינתיים אין תלונות. לא הצמיג הכי שקט אבל האחיזה שלו ממש טובה. :wink:

נחשב בין הצמיגים הירוקים המוצלחים שיש, יש אף כאלה שאומרים שהוא עדיף על הENERGY SAVER של מישלין.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:


×
×
  • תוכן חדש...