Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפנדה 2011 החדשה שלי+סיקור+תמונות.


yulianx
שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחלה סיקור, לדעתי אחלה תמורה לכסף

רכב חסכוני, גדול יותר מהסופר מיני כמו האלטו וחסכוני באותה מידה.

תהנה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרבה יותר טובים מהדרעק שנותנים עם הפיקנטו, תתנחם בזה :wink:

 

 

באותה מידה אפשר להגיד שבקיה מקבלים יותר פח פחות חורים לא :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם,

 

כמו שאמרתי קשה לי להגיד אם בגובה שלך אתה תתקל עם רגל בדש-בורד,אבל אם איני טועה, FITCH,הבחור שהגיב למעלה בגובה דומה לשלך,לכן אני מציע לך לדבר איתו,יש לו גם פנדה.

 

או שהכי טוב,תכנס לסוכנות רכב ותשב בה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סיקור!

בהחלט הצלחת קצת לגרום לי לחשוב על כיוון הפנדה..

אני קצת לא בטוח בנוגע לגודל שלה, אני 1.85 זה לא קצת צפוף בפנים??

 

אני 1.99 ןלא יכול לנהוג ברכב עקב מבנה הקונסולה (בI10 המצב יותר טוב אבל עדין צפוף מאוד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,1.99 זה קצת הרבה מהממוצע,ועוד להיות ברכבים הכי קטנים שיש,זה לא המתכון לנוחות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרע או מתח רצועה ביום ספורט,כבר איזה חודש בג' :lol: .

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סיקור!

בהחלט הצלחת קצת לגרום לי לחשוב על כיוון הפנדה..

אני קצת לא בטוח בנוגע לגודל שלה, אני 1.85 זה לא קצת צפוף בפנים??

 

אני 1.89, קשה להגיד שמרווח כמו במושב האחורי של אס-קלאס, אבל צפוף זה לא.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם,ניפגש בסיכום השנה ה-1.:-D

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

כיוון שמשהו שאל אותי בפרטי,המשענת שרואים בתמונה לא מגיעה עם רכב,יש כאלה באודיפו,אך לדעתי יותר זול בחנויות לאיבזרים,לי עלתה בין 100-120 לא זוכר בדיוק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה רכב כזה כשיש לך וואחד עליות כמו מעלות(בדיוק היום הייתי שם עם הסאאב שלי) פלוס נסיעה כל הדרך לנעורה והעלייה לבסיס(במקרה שירתתי שם עד לפני 3 שנים, אני מכיר את העלייה...)

 

לפי דעתי רכב עם מנוע 1600 כמו יונדאי I30,I20 היה פותר לך את כל הבעיות הרבה יותר מאשר הפנדה הצעצוע הזאת(וזאת דעתי בלבד).

 

נ.ב

ד"ש ללוי ובוזגלו...

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנדה קיבלה 3 כוכבים עם כ"א אחת. לדעתי תוספת כ"א תעמיד אותה מבחינת בטיחות באותה רמה כמו המתחרות הצעירות יותר.

 

yulianx, תבדוק ברישיון רכב כמה כ"א יש.

 

כן כן! שמענו על המבחני בטיחות האלה...

 

לא מזמן ראיתי שמישהו כתב שהגטס קיבלה 4 כוכבי בטיחות, עוד בדיחה כשלעצמה, אני אומר את זה מניסיון כי ראיתי גטסים שהתעקמו לגמרי וגמרו על הבנאדם שהיה בפנים, ולא מהתנגשות משאית או אוטובוס, פשוט התנגשות בין רכבים...

 

הבטיחות של הפנדה לא שווה כלום כי מה לעשות, החיסרון של כל רכב קטן כיום זה הבטיחות ולא יעזור מה יהיה במבחני ריסוק.

הרכבים האלה בנויים לעיר ולא להתנגש במכוניות יומם וליל...

ואם אתה שואל אותי באופן כללי - רכב כזה לאורך זמן פשוט הולך קיבינימט, רק הנסיעות והעליות לכיוון מעלות יקצרו לו את החיים ברבע לפחות. זה לא רכב שבנוי למאמץ אלא לנסיעה עירונית.

יולי תזכור מה שאני אומר לך - תוך 3 שנים הרכב הזה יתחיל לעשות בעיות, לא יותר מזה.

 

(מקסימום שלח אותו לפסקואל לתיקון חחח)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...