Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפנדה 2011 החדשה שלי+סיקור+תמונות.


yulianx
שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה מתכנן להוריש את הרכב לנכדים? רכב זה מוצר מתכלה. תפקידו לשרת. יעשה את שלו ויעוף ליד 2.



 

אם הגטס התעקמה מערכת הבטיחות עשתה את תפקידה. רכב מתוכנן להתעקם כדי להעביר את אנרגית הפגיעה לפח במקום לנוסעים. בנוגע לשלום הנוסעים עצמם אני משוכנע שאין למה מושג מה קרה איתם. אתה מנחש על סמך מצב הפח כאילו שזה אומר משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לגבי הבטיחות,הגבתי למישהו בשירשור,שאכן,בזמן תאונה רצינית הייתי מעדיף להיות ברכב משפחתי,אבל אם לא מדובר על תאונה חזיתית במהירות גבוהה,לדעתי הפנדה תגן על הנוסעים,שמע,גם רכב עם 5 כוכבי בטיחות,בזמן תאונה חזקה הנוסעים בה יכולים למות,כמובן שהסיכויים קטנים יותר מאשר בפנדה או רכבי מיני,מכיר את השיר "כול זה מלמעלה"? :wink:

 

לגבי העליות,כמובן שעם הפיאט דובלו שהייתה ברשותי,היה הרבה יותר קל לעלות אותם,אך אני רציתי רכב חדש,וידעתי את המחיר לזה,ולכן לא איכפת לי שאני עולה עליות ב 70,או שאת העליה לנעורה ב 50,באתי מוכן לזה.

 

אם הייתי נוסע כול יום ככה,אולי זה היה מקצר את אורך החיים של המנוע,למרות שאני לא קורע אותו בעליות,כמו סלד עד 3K,אך אני עושה את המסלול הזה הלוך+חזור פעם אחת בשבוע כיוון שאני יושן בבסיס,לכן איני חושב שזה יפגע במנוע.

 

אגב פה במעלות יש לנו חובב סאאב נלהב,פליקס אם אתה יודע מזה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו נעורה, מה שלום הרס"ר לוי ? :lol: עשה לי את המוות עם השמירות בבונקר 6.. :evil:

לוי באשה... עדיין שם? מפקדת היחידה שלי ישבה שם לפני 10 שנים ומידי פעם היינו מבקרים שם.

נעורה אחד הבסיסים המדכאים בעולם.

 

עריכה- אלעד אתה מנפץ מיתוסים בני 40 שנה, שכן הבחינה הגדולה לרכב בארץ הקודש היא האם הוא מסוגל לעלות את הקסטל/ פרויד/ ים המלח. עסקאות רכב התפוצצו על הסעיפים האלה, ואתה מעז לבטל אותם בשנייה אחת?? :lol::-)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי מספיק כבר עם זיוני השכל בנוגע לעליות? משום מה חלק מהמגיבים בטוחים שנסיעה בעליה היא המצאה ישראלית.

להלן מבזק חדשות עבור כל אותם אנשים: הרי האפנינים, כמו גם חלק משרשרת האלפים ואפילו מעבר סטלביו, מצויים באיטליה. גם שם יש עליות, כאלה שיכולות גם לבייש את העליות של ארץ הקודש. תפסיקו כבר עם השטויות שאתם כותבים פה!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, כולם חושבים שחייבים להאיץ ב-5 בעליה של פרויד, אחרת זה לא אוטו אמיתי.

אין בושה להיות על 4K סל"ד בהילוך שלישי ולעלות אותה בכייף, קצת יותר לאט מהמזדה 3 בשמאלי (שגם היא דופקת קיקדאונים).

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי מספיק כבר עם זיוני השכל בנוגע לעליות? משום מה חלק מהמגיבים בטוחים שנסיעה בעליה היא המצאה ישראלית.

להלן מבזק חדשות עבור כל אותם אנשים: הרי האפנינים, כמו גם חלק משרשרת האלפים ואפילו מעבר סטלביו, מצויים באיטליה. גם שם יש עליות, כאלה שיכולות גם לבייש את העליות של ארץ הקודש. תפסיקו כבר עם השטויות שאתם כותבים פה!

 

נתערב שהם לא עולים את העליות בפיאט פנדה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אמיתי?

עם פיאט 500 שנת 70 עולים את העליות האלה.

אני לא מבין את השטות הזאת, אם צריך לאמץ את המנוע טיפה יותר מהרגיל זה אומר שהוא לא עולה? אז תחסוך דלק כל הנסיעה ובעיר, ובכמה קילומטרים של עלייה קשה- תחסוך קצת פחות דלק.. אני ממש לא מבין את צורת המחשבה שלך...

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי בערוץ ההיסטוריה. רשימת המכוניות הנמכרות ביותר באירופה:



 

http://en.wikipedia.org/wiki/Top_10_best_selling_cars_in_Europe

 

בכל השנים מכוניות משפחתיות וסופר מיני שלטו בטבלת המכירות. אני משוכנע שגם המנועים יותר חזקים מהמנועים שמגיעים לארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך זה בדיוק קשור? מה הקשר בין המכונית הכי נמכרת למכוניות שנוסעות באלפים?

לא יודע מה איתך אבל אני הייתי באירופה לא מעט ובאלפים מסתובבות הרבה מאוד פנדה דור ראשון משנות ה80 וכל מני גרוטאות כאלה בלי סוף.

גם באוטובאן ראיתי חיפושיות וסמארטים ופנדות ואפילו דייהו לאנוס.. אתה ממש מצחיק, האוטו מתאמץ טיפה אז זהו הלך העולם? אם אתה נוסע כל יום באוטובאן כמובן שלא תקנה סמארט, אבל אם אתה רוצה פעם-ב... לעלות לירושלים אז לא תסע עם הפיקנטו כי זה טיפה יאמץ אותה? תחשוב בהגיון קצת. לא צריך רכב-על בחניה כי לפעמים אתה רוצה לנסוע מהר. צריך אוטו שנוח לרוב הנסיעות שלך, ושיוכל גם להתמודד עם שאר הנסיעות הפחות שכיחות. ופנדה ופיקנטו יתמודדו עם כל דבר שתתן להם בכביש ציבורי..

 

וגם בקשר לטבלה שקישרת, פונטו מופיעה שמה תמיד וגם שמה זה אותו מנוע 60 כ"ס.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן כן! שמענו על המבחני בטיחות האלה...

 

לא מזמן ראיתי שמישהו כתב שהגטס קיבלה 4 כוכבי בטיחות, עוד בדיחה כשלעצמה, אני אומר את זה מניסיון כי ראיתי גטסים שהתעקמו לגמרי וגמרו על הבנאדם שהיה בפנים, ולא מהתנגשות משאית או אוטובוס, פשוט התנגשות בין רכבים...

 

הבטיחות של הפנדה לא שווה כלום כי מה לעשות, החיסרון של כל רכב קטן כיום זה הבטיחות ולא יעזור מה יהיה במבחני ריסוק.

הרכבים האלה בנויים לעיר ולא להתנגש במכוניות יומם וליל...

ואם אתה שואל אותי באופן כללי - רכב כזה לאורך זמן פשוט הולך קיבינימט, רק הנסיעות והעליות לכיוון מעלות יקצרו לו את החיים ברבע לפחות. זה לא רכב שבנוי למאמץ אלא לנסיעה עירונית.

יולי תזכור מה שאני אומר לך - תוך 3 שנים הרכב הזה יתחיל לעשות בעיות, לא יותר מזה.

 

(מקסימום שלח אותו לפסקואל לתיקון חחח)

 

שמע, אני לא מבין אותך.

זה כאילו יש לך רצון לצאת בור וחסר מושג בכל תגובה ותגובה (ואתה מצליח לא רע)

 

הגודל של הרכב לא קובע.

 

להלן סרטון הדגמה מס' 1:

http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

יש עוד.

 

בנוגע לכל השטויות על רכב שבנוי למאמץ ורכב שלא - שמע. אין לי מה להגיב לך על זה. מה זה רכב שלא בנוי למאמץ? מאיפה אתה ממציא את הדברים האלו.

 

אני ממליץ לך בחום לקחת קצת הזמן, לשבת, להרגע, ללמוד ולהשכיל.

 

את הסיפורים האלו יחד עם לסגור מזגן לפני שמכבים מנוע ולא לסגור את החלונות עם השלט של האזעקה אתה יכול לספר בשיחות סלון עם דוד ניסים ודודה שרה.

 

פה תדבר לעניין, כי אנשים שמבינים מה אתה אומר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך זה בדיוק קשור? מה הקשר בין המכונית הכי נמכרת למכוניות שנוסעות באלפים?

לא יודע מה איתך אבל אני הייתי באירופה לא מעט ובאלפים מסתובבות הרבה מאוד פנדה דור ראשון משנות ה80 וכל מני גרוטאות כאלה בלי סוף.

גם באוטובאן ראיתי חיפושיות וסמארטים ופנדות ואפילו דייהו לאנוס.. אתה ממש מצחיק, האוטו מתאמץ טיפה אז זהו הלך העולם? אם אתה נוסע כל יום באוטובאן כמובן שלא תקנה סמארט, אבל אם אתה רוצה פעם-ב... לעלות לירושלים אז לא תסע עם הפיקנטו כי זה טיפה יאמץ אותה? תחשוב בהגיון קצת. לא צריך רכב-על בחניה כי לפעמים אתה רוצה לנסוע מהר. צריך אוטו שנוח לרוב הנסיעות שלך, ושיוכל גם להתמודד עם שאר הנסיעות הפחות שכיחות. ופנדה ופיקנטו יתמודדו עם כל דבר שתתן להם בכביש ציבורי..

 

וגם בקשר לטבלה שקישרת, פונטו מופיעה שמה תמיד וגם שמה זה אותו מנוע 60 כ"ס.

 

כי קונים משפחתית/סופר מיני כדי להתמודד עם הכבישים באירופה בכלל ועם האלפים בפרט.

 

פונטו ברשימת עשרת הנמכרות לא בהכרח נמכרת עם מנוע 60 כ"ס עתיק שמקבלים בארץ במחיר מופקע. באירופה לפונטו יש מנועי טורבו דיזל מצויינים, בנזין 1.4 77 כ"ס ו-100 כ"ס, מולטי אייר טורבו בנזין עם הרבה כוח ומומנט.

 

להגיד שמכונית מיני תמודד עם כל דבר בכביש ציבורי זה כמו שתגיד שניתן לחיות על לחם ומים. כן, אפשר, אבל זה לא כיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים האלה בנויים לעיר ולא להתנגש במכוניות יומם וליל...

ו

סתם מסקרנות: איזה רכב כן בנוי להתנגשויות יומם וליל?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנחש: סאאב.

 

chemguy, רוב המכוניות האלה באירופה אכן ידניות ודיזל, מומנט הרבה יותר גבוה בסלד הרבה יותר נמוך מכל מה שאנחנו מנסים לטפס איתו את הקסטל/פרויד/ים המלח.

 

הבעיה, בארץ לא מוכרים את אותם מולטיאירים או מולטיג'טים.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ליוחאי יש סאאב (לצער שאר בעלי הסאאב).

הוא לא מייצג אותנו, אנחנו לא באמת חושבים שהרכבים שלנו בנויים להתנגשויות יום ולילה - אנא ממכם, שתראו סאאב בכביש אל תנסו לנגח אותה. (אלא אם כן זה של יוחאי ואז תזכרו שיש לכבד רצונו של כל אדם :twisted:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אגב פה במעלות יש לנו חובב סאאב נלהב,פליקס אם אתה יודע מזה.

 

למה אתה חושב שנסעתי עד למעלות חח? סתם ככה בטוח לא

אדם מדהים ואחד המכונאים הכי מבריקים שראיתי

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...