Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ פגו 405 MI 16 שנת 1990


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וווואווווווווווו רכב מדהים :shock::shock::shock::shock::shock::shock: רוצה גם .. אין על צרפתיות ספורטיביות .

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וווואווווווווווו רכב מדהים :shock::shock::shock::shock::shock::shock: רוצה גם .. אין על צרפתיות ספורטיביות .

 

אז תביא אחת, הן לא יקרות:lol:

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

עוד לא נסעתי אחרי הנמכה לצערי הרכב עדיין לא מוכן .

היום נסיים את כל עניין התושבות ,על הדרך טיפול שמנים ופילטר .

לגבי מנוע יש הרבה תוכניות אבל כרגע חוץ מכמה דברים קטנים כמו........ רשימה ארוכה :lol: שכבר הוחלפו מה שנקרא ישור קו המנוע סטנדרטי .

יום שישי נסיים את כל נושא הפנים ואז אני יוכל לעלות פה את התמונות של פנים לאחר סיום .

זה המקום גם להודות למועדון PSI ולחיים שנתן לי כח להתחיל לכתוב עודות הרכב שלי .אפשר לראות את השרשור המלא שם בפורום .

וכמובן לאיציק ממוסך אלפא שבאמת סובל את השגעונות שלי עם הרכב שלי יום ולילה !

הוא באמת צריך הרבה כח וסובלנות בשבילי !!!:twisted:

פורסם
עוד לא נסעתי אחרי הנמכה לצערי הרכב עדיין לא מוכן .

היום נסיים את כל עניין התושבות ,על הדרך טיפול שמנים ופילטר .

לגבי מנוע יש הרבה תוכניות אבל כרגע חוץ מכמה דברים קטנים כמו........ רשימה ארוכה :lol: שכבר הוחלפו מה שנקרא ישור קו המנוע סטנדרטי .

יום שישי נסיים את כל נושא הפנים ואז אני יוכל לעלות פה את התמונות של פנים לאחר סיום .

זה המקום גם להודות למועדון PSI ולחיים שנתן לי כח להתחיל לכתוב עודות הרכב שלי .אפשר לראות את השרשור המלא שם בפורום .

וכמובן לאיציק ממוסך אלפא שבאמת סובל את השגעונות שלי עם הרכב שלי יום ולילה !

הוא באמת צריך הרבה כח וסובלנות בשבילי !!!:twisted:

 

בכיף נתן :}

אמרתי לך זה רכב מיוחד ושונה מכל דבר שיש פה בארץ.

פרוייק בהחלט יחודי ומעניין,אני כבר מת לשמוע אותה עכשיו!!ו

ואיציק לא צריך סבלנות בשבילך, אלה בזכותך:lol:

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

אם אני לא טועה הייתה כזאת למכירה באריאל לפני כשנתיים פלוס מינוס, אני זוכר שגם הייתה לבנה ילפי התגובות פה כנראה שזאת היא! רכב יפייפה!

כמו כן אני גם בדיעה שעדיף ליסוע במשהו ישן עם קרבורטור מאשר בסוזוקי אלטו ודומיה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
שכח רגע המה-405 ושים לב לשאר האותיות " MI16

 

אגב קרא כאן על ההבדלים (חפש את המנוע המתאים):

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_405

 

 

זה כמו ההבדל בין פיאט 500 לפיאט 500 אברט...

 

פה אפשר לראות במה מדובר:

 

הבנתי שלמנוע הזה יש הספק גבוה מאוד ,מישהו יכול קצת לפרט למתעניינים ?

פורסם
תודה לכל החברים על התגובות כולל הבחור שלא אוהב את הפגו 405 .

זה ממש לא מפריעה לי ואני כבר רגיל לתגובות מסוג שכזה !

אני מעדיף לנהוג ב פגו 405 1.6 קרבורטור ולא לנהוג בזועה מוטורית ששמע מכונית סבתה או ניקרא לילד בשמו זבל קוריאני.

מה לעשות זה אני!

אני מעדיף לעגור חלקים לרכב שלי ולשלם הון על חלקים ולא להיתקרב למה שקראת רכב סבתה .אגב הלואי ולסבתה היו גלגלים אבל לא ראיתי לאחרונה סבתה עם 160 סוסים ומנוע ושילדה שעד היום עמת מידה לדור שלם שבאה אחרי .

אבל שוב פעם זאת רק דעתי .כל אחד רשאי להביע את דעתו פה ואין מה לכעוס !

לגבי תמונות אני אנסה לעלות פה תמונות מהשיפוץ.

הזהרה מראש התמונות קשות לצפיה :lol:

 

תודה שוב פעם לכל החברים

 

נתן

 

תוכל להרחיב מעט ?

פורסם

כן זאת שחנת באריאל היא שלי רק שמאז עברו הרבה יותר משנתיים או ליתר דיוק 4 אבל הזמן רץ כשנהנים :lol:

פורסם

סליחה לאון שככתי לענות לך !

מה אתה רוצה לדעת ?

חלק מהשינוים לעומת דגם רגיל כתבתי למעלה .

בנוסף מישהו נתן פה גם לינק לאתר שתוכל לבדוק .

פורסם
סליחה לאון שככתי לענות לך !

מה אתה רוצה לדעת ?

חלק מהשינוים לעומת דגם רגיל כתבתי למעלה .

בנוסף מישהו נתן פה גם לינק לאתר שתוכל לבדוק .

 

שיחקת אותה !!! יש לך המון כח במנוע הזה . :-)

  • אחראי פורום
פורסם

תענוג לראות רכב נדיר כזה משופץ ומתוחזק כמו שצריך, כל הכבוד! תהנה!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אין על הצרפתיות הישנות, הם הכי מהנות והכי יפות, ובעיקר מעוצבות ע"י איטלקי :-D , הכי קרוב לאלפא שאני מכיר :|

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...