Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אבקש לדעת מהמקצוענים שבניכם איך מתקינים קבל מתח (1.6FARAD קטן ופשוט,למערכת פשוטה אם זה רלוונטי) -

בצורה אופטימלית. ישנם חילוקי דעות רבים ביני לבין חברים שלי שכולם בעלי נסיון וידע.אך בכל זאת לא מגיעים להחלטה חד משמעית

תודה.

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

ישנם כמה כללים שצריך להקפיד עליהם

אנסה לעזור למרות שאני מסתייג מכאלה נסיונות של התקנה של חובבנים

בשלב ראשון תוודא שיש כבל מתח טוב אני אישית ממליץ לפחות על 4 גיי"ג

תנתק את הפיוז הראשי על כבל המתח

תמקם את הקבל כמה שיותר קרוב למגבר וחבר אותו ב 4 גיי"ג אל מקור מינוס טוב

על כבל המתח תחבר את הנגד שהגיע עם הקבל בעזרת איזולירבנד ואת הנגד תחבר לקוטב הפלוס בקבל

חבר את הפיוז הראשי

עכשיו צריך לתת לקבל להיטען (זה לוקח בין 15-30 דקות) עד שהוא מראה בצג הדיגיטלי שלו שהוא טעון (אם אין לו צג דיגיטלי תבדוק באמצעות אוומטר)

לאחר שהוא נטען תנתק את הנגד וחבר את כבל המתח על קוטב הפלוס ישירות (כמובן עם נעלי הכבל המתאימות)

ואת הפלוס למגבר אתה מושך מקוטב הפלוס של הקבל

בגדול זה הכל

עכשיו שאתה יודע איך עושים זאת אני רוצה לציין בהדגשה שזהו הסבר ראשוני תיאורטי בלבד

ת"כלס ברכב החיים קצת שונים ויש הרבה התקלות ומוזרויות שעלולות לקרוא ולעיתים אתה עלול לגלות זאת לאחר שהנזק נעשה

לכן עצתי אליך במידה והנושא התיאורטי בינך לבין חבריך יהפך למעשי אז גש למתקין שייעשה זאת בשבילך

זה ממש לא סיפור יקר ולכן הסיכון לא שווה

פורסם

זאת אומרת לפי מה שאתה אומר, לאחר תהליך טעינת הקבל , מקוטב הפלוס של הקבל יוצאים שני כבלים? (1-מתח מהמצבר,2-מתח למגבר?)

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

×
×
  • תוכן חדש...