Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו RCZ חדשה או מרצדס SLK מודל 2007 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בן 49 עובד בהייטק, מעולם לא קניתי לעצמי רכב (לאישה כמובן כן), מכיוון שתמיד קיבלתי רכב חברה בליסינג. עכשיו שלא כל כך כדאי לקחת רכב חברה בליסינג, אני חושב לפנק את עצמי ברכב ספורטיבי בכ 200 אלף שקל.

נדלקתי על ה RCZ, נראית מדהים ואפשר בתקציב שלי לקנות חדש עם 3 שנות אחריות. אבל גם נדלקתי על ה SLK. בתקציב שלי אפשר יד ראשונה או שניה מודל 2007.

לא כל מענין אותי רכב ספורט בשל המהירות או כל פקטור מוטורי אחר. שני הפרמטרים המרכזיים עבורי הם שיהיה כיף להיכנס לרכב יפה ומושך וחוויית הנהיגה.

 

אשמח לשמוע דעתכם

 

בנוסף אין לי מושג כמה עולה ביטוח ל מרצדס SLK, עלות טיפולים, המנגנון של הגג הנפתח כמה אמין?

פורסם

ישנן אלטרנטיבות נוספות.

האם גיר ידני מהווה נטל?

מזדה מיאטה(MX5) חדשה מהחברה עם גג רך או משומשת עם גג קשיח הדומה לזה שישנו בSLK.

עלויות האחזקה תהיינה זולות מן המרצדס ,המודל יהיה חדש יותר וכנראה שגם אמין.

שמירת הערך של המזדה גבוהה,מהנה לנהיגה!.

הRCZ של פיג'ו מאוד נאה ומשדרת אלגנטיות והקפדה מבחוץ ומבפנים.

עשה נסיעת מבחן ותחליט האם בשבילך(תנוחת נהיגה,אבזור,פרקטיקה,נוחות,הנאה מנהיגה וכו'..).

בהצלחה נשמח לעידכון.

פורסם

אמרת שלא מעניין אותך רכב ספורט בשביל הספורט, אבל האם ביצועים הם כן פקטור בשבילך? אם כן - RCZ בסיסית או SLK בסיסית לא יתנו לך מענה מתאים ועדיף שתיקח איזו גולף GTI או משהו בסגנון. אם לחילופין מה שאתה רוצה זה אוטו בעל עיצוב ספורטיבי ותחושה איכותית, כנראה שהמרצדס תהיה הכי טובה לך, עם בונוס של גג נפתח (ותאמין לי, זה חתיכת בונוס). מצד שני - עלויות האחזקה מן הסתם יהיו גבוהות יותר מבפיג'ו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נדלקתי על ה RCZ, נראית מדהים ואפשר בתקציב שלי לקנות חדש עם 3 שנות אחריות.

בתוספת תשלום קטנה תקבל גם 4 שנות אחריות.

פורסם

בעבר היתה לי SLK350 ומיאטה.

מבחינת עלויות אחזקה מדובר על הבדל של שמיים וארץ.

ביטוח של המרצדס היה יקר בזמנו משמעותית מהמיאטה (קרוב לכפול).

הגג הקשיח במרצדס דרש כיוון אחת לכמה חודשים. בזמנו זה היה באחריות.

מחירי חלפים גבוהים מאוד. דווקא עלויות טיפולים שוטפים סבירים יחסית אם מטפלים במוסך מתמחה ולא במוסך מורשה.

כמובן שעלויות רישוי גבוהות יותר (קבוצת רישוי 7).

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אם בשבילך רכב ספורט זה בעיקר פוזה אז אתה בכיוון הנכון.

ה-RCZ מאוד מרשימה וגם איכויות הניהוג שלה סבירות, אבל לא הייתי מכניס אותה תחת קטגוריית רכבי ספורט, היא נוטה יותר לכיוון הפוזה מאשר הספורט.

ה-SLK בגרסאות החזקות יכולה גם לעקוץ אך העלויות אחזקה של הרכב לא זולות ברגע שצריך לבצע משהו מעבר לטיפול שגרתי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לצערי לא בחנתי את הגרסא הבכירה מכיוון שאין רכב מבחן עדיין אבל העובדה שלא ניתן להזמין אותה עם גיר רגיל (אלא רק אוטומט) כבר מוריד ממנה את התואר "רכב ספורט".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

נראה לי שפותח השרשור מחפש רכב פוזה יותר מרכב ספורט, ובזה ה RCZ מצטיינת עם התחת המדהים שלה.

אפשר גם לעלות את השירוקו כרכב ספורט.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

ו-SLK מצטיינת עוד יותר.

עם תוספת איכות פנם וגג פתוח היא הווינרית כאן.

אם אתה יכול להרות לעצמך להחזיק רותה - אז פנק את עצמך ולך על זה.

אולי גם במוו Z4.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
לצערי לא בחנתי את הגרסא הבכירה מכיוון שאין רכב מבחן עדיין אבל העובדה שלא ניתן להזמין אותה עם גיר רגיל (אלא רק אוטומט) כבר מוריד ממנה את התואר "רכב ספורט".

 

כמה שאני יודע, ה156 היא ידני או אוטומט. ה200 היא רק ידני.

משכנתא זה קל

פורסם

הRCZ מוכר ברחבי אירופה כרכב לקהילה ההומו-לסבית. אם אתה דרך העבודה עובד הרבה בין לאומי הדבר יכול להוות בדיחה.. הייתי חושב גם על זה. בכל זאת, כל בעל מעמד שיגיד שהוא לא שם על מה שחושבים עליו פשוט משקר.

 

ולגבי הSLK, באמת שאין על הסמל של מרצדס בחזית הרכב. גם אם זה עולה לך יקר.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
הRCZ מוכר ברחבי אירופה כרכב לקהילה ההומו-לסבית. אם אתה דרך העבודה עובד הרבה בין לאומי הדבר יכול להוות בדיחה.. הייתי חושב גם על זה. בכל זאת, כל בעל מעמד שיגיד שהוא לא שם על מה שחושבים עליו פשוט משקר.

 

ולגבי הSLK, באמת שאין על הסמל של מרצדס בחזית הרכב. גם אם זה עולה לך יקר.

 

בגלל שאיזה מגזין של איגוד יחסית זניח בצרפת בחר בו במקום הראשון זה הופך אותו לרכב של הומואים ? נו באמת :?

הבוז לך.

 

 

פורסם
בגלל שאיזה מגזין של איגוד יחסית זניח בצרפת בחר בו במקום הראשון זה הופך אותו לרכב של הומואים ? נו באמת :?

 

מפני שזה האסוציאציה של אנשים רבים ששומעים את הרכב הזה.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
בגלל שאיזה מגזין של איגוד יחסית זניח בצרפת בחר בו במקום הראשון זה הופך אותו לרכב של הומואים ? נו באמת :?

 

אם הRCZ הוא רכב של הומואים מה יגידו בעלי המיאטה? :wink:

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...