Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו RCZ חדשה או מרצדס SLK מודל 2007 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שבחול למיאטה תדמית של אוטו בשביל בנות (ממין נקבה וגם זכר ;))

אבל אין מה לעשות מבחינת יחס יפה/אופה מיאטה הרבה יותר בכיוון של אפיה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אולי במדינות מערב אירופה,או צפון אמריקה.

במדינה הקטנה וחסרת המבחר שלנו לרכבים כאלה אין באמת סיווג מיני או כל סיווג אחר,

בישראל זה נטו עניין של כסף,

ומה המכונית שנותנת הכי הרבה כיף פוזה אימנות עבור הכי מעט כסף? מיאטה.

וזה לא שב200 אלף אתה באמת יכול להתלבט בין לוטוס אליס חסרת פשרות לאס אל קי מעודנת ומעוצבת.

Porsche 944 turbo

פורסם

בזמן האחרון אני מתעניין הרבה ברכבי "פוזה" ו"ספורט"

 

רכב שהייתי מגדיר ממש כפוזה וספורט הוא הונדה S2000 הייתה לי התלבטות גדולה בין הSLK ל S2000

אבל היום אני יותר בכיוון של S2000

פיג'ו 206 CC שנת 2002 מנוע 1.6 גיר רגיל.

מאזדה לנטיס 323 שנת 1999 מנוע 1.6 גיר אוטומט.

טויוטה פריוס שנת 2009 מנוע 1.5 גיר רציף.

רנו קליאו שנת 1998 מנוע 1.4 גיר אוטומט.

פורסם

הדבר האחרון שהייתי מציע למישהו שמחפש פוזה בלבד הוא את הS2000. רכב ספורט "טהור" OLD SCHOOL ספרטני ובהחלט לא מתאים, וגם מאוד מסוכן, למי שלא יודע לנהוג.

מה גם שחובבי הפוזה יזנחו את הרכב במהירות .הרכב רועש עם מנוע אטמוספרי שרק בסל"ד בינוני גבוה מגיב ואז נהפך למאוד מסוכן בידיים הלא נכונות, אין תא כפפות או תאי אחסון נורמליים, ישיבה צפופה ונמוכה עם קושי להכנס ולצאת מהרכב, הנעה אחורית ושלדה שתזרוק אותך אם רק לשניה לא תהיה מוכן, ורכב שתמיד משדר לנהג עצבנות ומודיע לו שאין כזה דבר נסיעה מנהלתית.

כמובן שמי שאוהב נהיגה ומהתחום יתאהב ברכב הזה, ויהיה מוכן לפשרות הללו, בתמורה להתנהגות פנומנלית בכבישים הנכונים, כיף טהור ומזוקק מרכב שכבר לצערי כבר אינו מיוצר באופן סדיר.

ולפותח השרשור לפי דעתי לך על רכב חדש שהכי עשה לך את זה, השקט הנפשי מהאחריות וחוסר ההתעסקות היתר ברכב ספורט בן כמה שנים שווה את זה.

רק שמור על הרכב, שנוכל להנות ממנו שיגיע למחיר שפוי עוד כמה שנים.:)

בהצלחה

פורסם

אומנם S2000 יודעת להיות רכב ספורט מעולה - אבל עם בקרת יציבות מופעלת היא ממש מסוכנת ו-"פוזה" שלה יותר מרשימה מהמיאטה.

היא לא כזו צפופה וגם יש מספיק מקום לאחסן דברים.

אבל ברור שמרוות ומפנקת היא לא.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...