Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעלי ביקר במוסך המרכזי, וקיבל הצעת מחיר לטיפול גדול. דחינו את הטיפול קצת, כי לא היה לנו כסף.

האם היא ריאלית? מה דעתכם?

scan00021 (Medium).jpg

scan0002 (Medium).jpg

"אמא תמיד אמרה לי להתחתן עם רופא או מהנדס. נראה לי שעדיף להתחתן עם מוסכניק." מאיה, ברגע של יאוש מרנו מגאן.

פורסם

מחיר העבודה לדעתי יקר מאוד ( לפחות כפול ממה שאמור להיות).

945 ש"ח לפני מע"מ על החלפת שמנים ,נוזל קירור, פילטרים ופלאגים?

 

לא הגיע זמן למצוא מוסך אמין ולא יקרן לטיפול באלמרה 98?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שלום רב

אני בטוח כי תוכלי למצוא מוסך שמשתמש בחלפים מקוריים או חליפים איכותיים במחצית המחיר שקיבלת

( מחיר מוגזם בעליל )

 

בברכה זיסו יוסי

פורסם

מי שמסר לכם את ההצעה היה עם גרביון על הראש?:wink: :wink:

הצעה מוגזמת לדעתי, כמעט 1000 ש"ח על עבודה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני די חוששת מהטיפול הזה.

הבנתי שאם משתמשים בשמן גרוע או לא איכותי שרשרת הטיימינג גורמת לבעיות (התארכות וכו').

מה גם שמדובר בהחלפת שמן גיר, ואין לי מושג אם יבצעו את הטיפול עם השמן הנכון ויבצעו את העבודה כמו שצריך.

ההוצאות שעלולות לקרות עקב טיפול גדול רשלני עלולות לגרום לנו לצרות צרורות כיוון שמצבנו הכלכלי לחוץ מאוד.

מה דעתכם?

האם עדיף לשלם בכל זאת למוסך המרכזי?

האם יש לכם המלצה למוסכניק שמכיר את האלמרה בירושלים?

 

תודה.

ליאת.

"אמא תמיד אמרה לי להתחתן עם רופא או מהנדס. נראה לי שעדיף להתחתן עם מוסכניק." מאיה, ברגע של יאוש מרנו מגאן.

פורסם

היתה אצלי אלמרה 3 שנים וכל התקופה טיפלתי במוסך לא מורשה, אף פעם לא היו בעיות. גם בחור שקנה ממני את הרכב לא טיפל במורשה ולא היו לו שום בעיות. מוסך מקצועי וחלפים איכותיים יעלו לך פחות מהצעה שקיבלת ואיכות עבודה תהיה זהה.

פורסם

גם אני חושב שלפרנס את המורשה זו עבירה חסרת גבולות לאור המחירים המופקעים שהם דורשים. לא חסרים מוסכים שמיתעסקים עם האלמרה ועם חלפים מקוריים לרכב זה והכל ביחד יכול לצאת לכם שם לא יותר מ-1000 ש"ח וגם זה בהגזמה. מה גם לפי הפירוט הם רשמו שם כימעט 4 שעות עבודה על הטיפול הזה. איך הם הגיעו לכל כך הרבה זמן? כמה קפה כבר אפשר לשתות בכל כך הרבה זמן?! לא ברור לי...

:)
פורסם

אני ממש לא מכונאי ואני מסוגל לעשות את הטיפול הזה לרכבכם.

כל מי שמבין מעט במכונאות רכב מסוגל לעשות את הטיפול הזה.אין צורך בלהוציא הון במוסך מורשה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אתם השתגעתם? רכב מודל 98? ואת עוד בוכה שאין לכם כסף. קחי טלפון של מוסך בגבעת שאול. הבעלים דודו עובד הרבה עם "עמך" ירושלים והוא בעל מקצוע רציני ,עם כבוד למקצוע. 0505912833. תגידי לו שיעקב ביקש התחשבות מיוחדת.

פורסם
אני ממש לא מכונאי ואני מסוגל לעשות את הטיפול הזה לרכבכם.

כל מי שמבין מעט במכונאות רכב מסוגל לעשות את הטיפול הזה.אין צורך בלהוציא הון במוסך מורשה.

אתה מכונאי מוסמך

אני מזכיר לך כי אנו במדינת חוק .

הרכב הזה צריך לנסוע בכבישים מבלי לפגוע בנוסעים בו או במשתמשים בדרך .

טיפול ברכב ללא הסמכה לכך זוהי עברה פלילית (ואני לא מזכיר את מס הכנסה )

פורסם

270 שקל לשעת עבודה זה מטורף.

שכל הרופאים ילכו להיות מוסכניקים

בברכה, שי

Clio B 1.4 manual בציר 99

פורסם
אני די חוששת מהטיפול הזה.

הבנתי שאם משתמשים בשמן גרוע או לא איכותי שרשרת הטיימינג גורמת לבעיות (התארכות וכו').

מה גם שמדובר בהחלפת שמן גיר, ואין לי מושג אם יבצעו את הטיפול עם השמן הנכון ויבצעו את העבודה כמו שצריך.

ההוצאות שעלולות לקרות עקב טיפול גדול רשלני עלולות לגרום לנו לצרות צרורות כיוון שמצבנו הכלכלי לחוץ מאוד.

מה דעתכם?

האם עדיף לשלם בכל זאת למוסך המרכזי?

האם יש לכם המלצה למוסכניק שמכיר את האלמרה בירושלים?

 

תודה.

ליאת.

אני מבין את דאגתך ומעריך את זה שאתה מבינה שרכב שלא מטופל היטב יכול לפגוע בך ובאנשים סביבך ,עם זאת אני חושב שהמחירים במוסכי יבואן הם גניבה ,אני לרכב שלי (מאזדה 3) עשיתי טיפול במוסך מורשה שכלל החלפת כל הפילטרים (למקוריים) וכל השמנים ,כמו כן 4 פלאגים ואת הבלמים האחוריים שלי ,1400 שקלים חדשים כולל מע"מ והכל, בזכות הנחה לחבר ותיק יצא לי 1200 ש"ח.

במוסך יבואן אמרו שהטיפול לבד עולה 1500 ש"ח.

 

במידה ולא תמצאי מוסכניק אמין ומקצועי ,אז אני לא ממליץ לפנות לכל חאפר ,אולי יהיה לך עדיף להתרחק קצת מירושלים ולמצוא מוסכניק שחברי הפורום שגרים באזור ימליצו עליו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש לי אלמרה 98 גם כן. הלכתי למורשה - קניתי את החלקים והלכתי למוסך טוב שאני מכיר ושם עשו לי את הטיפול.

לי אישית עלה טיפול דומה 150 ש"ח ולקח בדיוק 20 דקות.

לכי למורשה - תקני פילטר מקורי ופלאגים מקוריים ולאחר מכן את שאר הדברים בשלל חנויות חלפים (שמן גיר יש בהרבה מקומות,

שמן מנוע אפשר גם באייס, שמן בלמים כנ"ל בחנות חלפים וכו'). גשי למוסך טוב ותטפלי שם.

בהצלחה!

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

×
×
  • תוכן חדש...