Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שכור בארה"ב - המלצות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום, אני מחפש המלצה על רכב שכור לארה"ב.

 

דרישות בסיסיות -

רכב לשני אנשים, אבל שיכנסו בו שתי מזוודות גדולות מאחורה + שני תיקי גב רגילים (ילקוט לצורך העניין).

רכב עם תמיכת גב טובה, שלא יגמור לנו את הגב בנסיעות ארוכות. אנחנו צפויים להעביר עליו כ-1700 מיילים לפחות.

משהו שייתן גם קצת חווית נהיגה. לא רכב ספורט, אבל משפחתית שלא תהיה לגמרי מבאסת ותהיה נוחה לנהיגה - גם לאישה! רכב גדול מדי יפחיד אותה לדעתי. ורצוי משהו שיהיה אפשר לחנות איתו מבחינת גודל ולראות לאיפה חונים... אין לי כח לחנות כל פעם שהאישה נוהגת כי היא תפחד לשרוט משהו.

 

בתכלס, קומפקט חזקה עם מנוע זריז תהיה מושלמת, אבל לרובן הבנתי יש תא מטען קטן לדרישות שלנו. חיפשתי פה בפורום ולא מצאתי כלום. אתרים עם ביקורות לא עזרו לי, בדרך כלל זה ביקורות על רמת השירות של חברות ההשכרה ולא על איכות ונוחות הרכב.

כרגע חשבנו על קטגורית MID-SIZE

pontiac g6 - שלהבנתי יוצרה לאחרונה בסוף 2009 ומאז המותג בוטל...

Chevrolet Malibu - שזהה לפונטיאק. מישהו יודע עם איזה מנוע מציעים אותן בד"כ בחברות ההשכרה הנפוצות בחוף המערבי? מה שמטריד אותי זאת השאלה אם המכוניות האלה זזות עם מנוע 2.4 ועם תיבת הילוכים אוטומטית 4 או 6 - מה עדיף?

2.4 L LE5 169 hp (126 kW) I4

אני יכול גם לקחת Ford Fusion , שזה סוג של מזדה 6 / פורד מונדאו אמריקאית ואולי גם FORD EDGE.

בחברה מסויימת אפשר גם לקחת קורולה (האמריקאית אמורה להיות גדולה מהישראלית) - ואולי יש סיבה למה היפניות מוכרות פי 5 מהאמריקאיות... קאמרי לא ראיתי באף חברה בינתיים.

 

אנחנו אמורים לקבל שידרוג חינם על בסיס מקום פנוי, ואז זה מעביר אותנו לקטגוריית full-size למשל Chevrolet Impala שזה כבר רכב גדול מאוד. הבנתי שגם אותו יש עם מנוע 2.5 או 2.7 ואז הוא פשוט לא זז לשום מקום... אם לוקחים את המנוע 3.5, אז צריכת הדלק לא משהו.

 

תודה!!

פורסם
קרא כאן. לפי כל הרשמים, פותח השרשור ההוא נהנה מאוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
קרא כאן. לפי כל הרשמים, פותח השרשור ההוא נהנה מאוד.

תודה, אבל למרות שאנחנו רק שני אנשים, אנחנו צריכים אופציה לאכסן את המזוודות בבגז', כי יש לנו הרבה ימים שרק בערב אנחנו מגיעים למלון. אני מניח שיש איזורים בארה"ב שבטוח להשאיר מזוודה במושב האחורי, אבל עדיין זה מאוד קורץ לגניבה, תקנו אותי אם אני טועה. פריצה לאוטו די תהרוס את הטיול. תא המטען של המוסטנג GT הוא 17cuFeet כלומר בערך 330ליטר. של הקאב הוא 240ליטר. כותב המאמר על הGT כתב שהיה קשה להכניס את המזוודה. בטיול שבו לעיתים קרובות מחליפים מלונות, להתחיל לתקוע מזוודה אחת בכוח בבגז ועוד אחת במושב האחורי, נשמע בעייתי.

אגב, מעניין אם הוא היה מקבל את הגרסא הפשוטה הקאבריולט או קופה עם V6, מה היתה התגובה שלו, עם מנוע ששוקל אותו דבר אבל רק 300כ"ס.

חשבתי על הדודג' צ'רגר, אבל יש לה גם מנוע 2.7 שקטן עליה ונדמה לי שעד 2009 או 2010 הגרסא הבסיסית שלו לא כללה ABS ו EPS. אז אפשר ליפול פה ממש רע. הם יכולים להבטיח לי דגם עם מנוע ספציפי?

נראה לי שעדיף מכונית מיד-סייז עם מנוע 2.3 - 2.5 עם משהו כמו 170 כס מאשר פול-סייז עם מנוע 2.7 ו-180כס.

אשמח לתגובות, הערות והארות.

פורסם

גם עם 300 כ"ס הוא היה נהנה. הGT היא בפירוש יותר כוח ממה שאתה יכול לנצל באופן נורמלי ובצורה אחראית. זה לא כוח פרקטי, אלא כוח בשביל הצחוקים. גם עם 300 כ"ס אתה מדבר על אוטו עם יחס הספק משקל של אודי S3, בערך, ובאיזור 37 קג"מ של מומנט. אם תשיגו את הGT, אשריכם.

 

תא המטען בולע שתי מזוודות 25 אינץ' בקלות, עם מקום בצדדים לתיקים. מזוודות גדולות יותר יכנסו אבל אחרי מאבק.

 

תקשיב, חבר, מאחר ואתה כותב באתר של חובבי רכב, ואני מניח שהשאלה שלך לא באה ממקום פרקטי לגמרי אלא שאתה גם רוצה להנות ממה שאתה נוהג בו, פשוט תארוז בתיקים רכים או שתארוז פחות או שתדחוף מזוודה מאחורה, זה לא תירוץ לסוע במאליבו. הקאב באמת תהיה בעייתית, למרות שזה נשמע לי היסטרי לטיול מהסוג הזה...

 

הבעיה מתחילה בזה שאצל האמריקאים, קשה מאוד לשכור רכבי ביניים. באירופה אתה יכול לשכור ב.מ.וו 325, בארה"ב לא ממש (אפשר מרצדס C קלאס, אבל לא בכל מקום ותשלם יותר מאשר על המוסטנג). ואם תמצא משהו אירופאי, תשלם עליו בצורה לא פרופורציונלית לכלום. או שאתה הולך על מוסטנג\קורבט\צ'לנג'ר וכו', או שאתה מקבל אמריקאיות רכות ומגעילות שאולי עוזרות לך להכנס לmindset של הילידים ומספקות שפע מקום לאכסון מזון ומשקה, אבל בקושי ישאירו לך חוויה חיובית.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

קח בחשבון עוד 2 דברים (יהיה להם מקום בכל רכב שתשכור :-D...)

א. אף חברה לא מתחייבת על דגם מסויים. ב. לדעתי, בהנחה שרוב הק"מ שתעבור יהיו בכבישים מהירים, בשום רכב לא יחסר לך כוח מנוע. גם הפרשים בצריכת דלק יהיו זניחים. ג. ההפרשים בין המדרגות הם של 3-8 דולרים ליום (לפחות בחברה שלי - אנטרפרייז), כך שלא מדובר בהפרשים משמעותיים אא"כ אתה נוסע לתקופה ארוכה. ד. בתכנון הטיול בדוק אפשרות של פיק אפ בסניף אחד, והחזרה בסניף אחר. בסיטואציות מסויימות זנ יכול לצאת יותר זול בגלל שיקולים של החברה שזקוקה לשינוע של רכבים מאזור לאזור. ה. אתה בוודאי מודע להפרשי מחיר בין מדינות. ו. תכננתי 2 דברים והגעתי תוך כדי כתיבה ל-5 אז שכור כבר וואן וקח איתך 6 דברים...:lol::lol::lol:.

נסיעה טובה, טיול מהנה וחזור אלינו בשלום.

פורסם

אכן מה שאתה רואה באתר זה לא תמיד מה שמקבלים בסוף

רוב החברות מחזיקות צי של רכבים קוראניים כי הם הכי זולים כך שאם אתה מזמין את ה G6 אתה מקבל בסוף סונטה 2 ליטר רגילה.

אבל האמת היא שזה לא ממש משנה הכבישים בארה"ב ארוכייייייים וישרייייייייים והבעיה המרכזית היא לא להירדם משיעמום תוך כדי נהיגה. הדבר נכון שבעתיים בנהיגה בחושך שאז אפילו אי אפשר להינות מהנוף. ישנה גם אכיפה מאוד יקרה של נושא המהירות כך שלא כדאי לקלקל את הטיול בישביל 10mph

בנוגע לחנייה - החניות בנויות למכוניות ענקיות, מאוד נוח וקל לחנות גם ענקיות של ממש כך שאין לך מה לדאוג ממכונית בינונית

שוב מילת אזהרה, אם הרכב חונה על הקווים של החניה או מעבר להם זו עילה לדו"ח

פורסם

יש המון כבישים מהנים לנהיגה ולא חייבים לבחור בכבישים הישרים, תלוי גם לאן אתה נוסע ומאיפה.

 

לגביי החניות, אני חולק על הגישה של החניות הענקיות, שטות גמורה, עם הטראק יוצא שאני כמעט תמיד חונה עם 2 גלגלים על הקו.

 

עם השאר אני הרבה פכמין חונה באלכסון, החניונים ענקיים, החניות לא ממש, בחלק החניונים יש איזורים לרכבים גדולים והרוב זה COMPACT.

 

יש להרץ מכוניות מעניינות שאפשר לשריין, הכל מסמארט ועד לקורבט. אני לא זוכר מי החברה שסיפקה לנו רכב חלופי בדמות וולבו C70 חדשה, הפוליסה כיסתה עלות השכרה של 25 דולר ליום.

 

במידה ובמכונית סדאן עסקינן, הפיוז'ן של פורד היא מכונית מצויינת, לקרוא לה רכה ומגעילה זה חטא, היא מבוססת על המאזדה 6 הקודמת ומציעה מרחב נדיב, שילדה מצויינת והגה טוב (בגרסת ההנעה הקדמית, בכפולה ההגה קצת מוזר) .

 

יש הרבה מכוניות אמריקאיות טובות ויש פה שירות לקוחות מצויין, לקחת רכב והוא לא לטעמך, תתקזר למוקד תאמר שהרכב לא לטעמך ואתה מאוכזב ומהר מאוד תחכה לך תחלופה בסניף הקרוב.

 

תהנה מהטיול וסע בזהירות, אל תכנס לפארנויות מהשוטרים, התנועה זורמת בד"כ מעל המהירות המותרת, החוקים כמו בארץ, אם אתה חלק משיירה שנוסעת מהר - תנסה לא להיות ראשון או אחרון, תשמור מרחק מרכבים ותאותת.

haters will hate

פורסם

שים לב שחברת ההשכרה מתחייבת על קטגוריה ולא על מכונית. כך שיכול מאוד להיות שתזמין פורד פיוז'ן (במעמד ההזמנה כתוב גם, "or similar"), ותקבל שברולט מאליבו או יונדאי סונטה. אותו הדבר תקף גם לגבי המנוע, אז אין ממש טעם שתהיה בררני.

 

צריך לציין שיש חברות השכרה שנותנות ללקוח לבחור את המכונית. באלאמו (Alamo), למשל, אתה מובל לחניון ופשוט נותנים לך לבחור את המכונית שלך. אני הזמנתי אימפאלה, אבל כשראיתי בחניון מוסטנג לא יכולתי להתאפק :lol: בחניון - לפחות בסניף של LAX, שם לקחתי את הרכב - היה מבחר די גדול של מה שקרוי בארץ "מכוניות מנהלים", כולל כל הדגמים שהזכרת ועוד רבים אחרים. יתכן בהחלט שיש חברות אחרות שנוהגות כך; חפש באינטרנט חוות דעת על החברה בה אתה מעוניין לשכור את הרכב.

 

בכל מקרה, אם המטרה שלך היא נסיעה מנהלתית ואתה לא מחפש רכב ספורטיבי במיוחד, אני מתקשה לראות איך אתה תסבול עם כל רכב שינתן לך. תודעת השירות בארה"ב גבוהה יותר מבארץ, וחברות ההשכרה הרבה יותר משומנות ומסודרות. בארה"ב לא תקבל מכונית שכורה מטונפת ושרוטה כמו שקורה לעיתים קרובות בארץ. כל המכונית שהזכרת הן מכוניות טובות למדי, והן תשרתנה אותך בצורה טובה. המכוניות הללו בהחלט "זזות" גם עם גרסת ארבעת הצילינדרים (אין חוקיות בנושא. חברות ההשכרה מחזיקות גרסאות ארבעה צילינדרים וגרסאות שישה צילינדרים).

 

לשאלתך, באופן מסורתי יצרניות הרכב האמריקאיות הן הספקיות הגדולות ביותר של רכבי ההשכרה. הסיבות לכך רבות ומגוונות, אבל המכירות המאסיביות לציי הרכב הצליחו להרוס לחלוטין את הדימוי של מספר דגמי רכב. למשל האימפאלה (אגב, בניגוד למה שציינת - האימאפלה משווקת כיום רק עם מנועי 3.5 ו-3.9 ליטרים בתצורת V6), שכמעט ולא נרכשה על ידי צרכנים פרטיים - למרות שבסה"כ, לפני מספר שנים היא היתה מכונית די טובה וגם היום היא לא כזאת נוראית (צריך לתת לה הנחה קטנה - היא כבר די זקנה). גם המאליבו הקודמת סבלה מתדמית "ציי רכב" (אם כי במידה פחותה יותר מהאימפאלה), והמאליבו שלפניה אפילו יותר. גם פורד לא חפים מפשע, והרסו לחלוטין את התדמית של מכוניות ה"פנתר" (פורד קראון ויקטוריה ומקבילותיה במרקורי ולינקולן) שנמכרו בהמוניהן לציי הרכב של המשטרה וחברות ההשכרה, ושימשו רבות גם כמוניות. למרות שהמכוניות הללו מיושנות מאוד, יש בהן לא מעט קסם, ואם פורד היו משקיעים יותר בהתאמת הפלטפורמה לצרכן הפרטי, יתכן שהיא עדיין היתה אטרקטיבית לרוכשים מסויימים.

 

כמובן שיש מכוניות "השכרה" שהרוויחו את תדמיתן ביושר. קרייזלר היתה חוטאת לא קטנה, וכאשר המכירות של מספר הדורות האחרונים של הסברינג לא צלחו, הם מכרו המון מהן לציי ההשכרה והרסו לחלוטין את השם סברינג (עובדה, עכשיו הוא נעלם מן העולם). אפשר להשוות את המכוניות הללו ליונדאי גטס ויונדאי אקסנט בארץ; הן מכוניות שה"אפיל" הצרכני שלהן עבור הצרכן הפרטי שואף לאפס. הבעיה היא שלפעמים המכוניות הללו (ואני לא מדבר על הגטס והאקסנט, אלא למשל על פורד פוקוס, שכמעט ולא נמכרת לצרכנים פרטיים - ובמידה פחותה יותר, גם על מאזדה 3) הן מכוניות די טובות, שנפסלות אוטומטית על ידי רוב הצרכנים הפרטיים, בעיקר בגלל התדמית ההמונית שלהן.

פורסם

קצת הימור אבל -

כשטיילתי עם בת הזוג בארה"ב [חודש] הזמנו מהארץ רכב קבוצה 1 (משהו זבלה אמיתית]

כשהגענו לשם היתה אופציה לבחור בין הרכבים קבוצה 1 או קבוצה מיניואנים (הם אותו RANK מפאת צריכת הדלק)

בקיצור - יצא ששילמנו על אקסנט אבל הסתובבנו חודש שלם עם קרייזלר טאון אנד קאנטרי.

 

לשני אנשים - הרכב הזה מושלם - מלא מקום מלפנים ומאחור, נוח להעמיס מזוודות, לפרוק ממנו מזוודות

אפשר לישון מאחורה - אם בנסיעה מישהו מחליט שנמאס לו.

 

בטיול הבא לארה"ב כבר לא לקחנו סיכונים והזמנו מראש טאון אנד קאנטרי - אחרי שמתרגלים לגודל אי אפשר לחזור אחורה.

 

 

נ.ב. ייתרון נוסף הוא הישיבה הגבוהה לעומת מכונית פרטית - בטיולים וכשזה מגיע לSIGHT SEEING זה עושה את ההבדל.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

תודה רבה על כל התגובות! ומצטער לגבי חוסר התגובה שלי, עבודה, לימודים, אירגוני חתונה...

לגבי תא מטען - אנחנו הולכים רוב הטיול להיות עם המזוודות ברכב, כשאנחנו מטיילים ביום ומגיעים למלון רק בלילה, יש די הרבה ימים כאלה. לכן צריך רכב שיכנסו אליו לבגז שתי מזוודות + תיק קטן+ שטויות שנקנה ורצוי שיכנסו בקלות ובלי פתרונות הנדסיים יצירתיים. רוב הסיכויים שלקראת סוף הטיול עם כל השטויות נקנה עוד מזוודה.

לגבי הפורד פיוז'ן - אכן שמעתי שהיא מכונית מצויינת. האמת שחשקתי גם בפורד אדג', השאלה אם המטען מוסתר ולא גלוי בתא המטען ואם התנוחת ישיבה הגבוהה לא מפריע לאישה. אני מת על תנוחת ישיבה גבוהה.

 

בכלל לא ברור לי משהו בסיסי - יש חברות השכרה שיש להן רק 4 קטגוריות רכב ראשיות וזהו - כמו האתר של AVIS ישראל למשל. אבל יש חברות כמו HERTZ שיש להן המון תתי קטגוריות - קורולה, קאמרי, סנטרה וכו וכו כל רכב כמעט מקבל איזה קטגוריה נפרדת. אז אם אין את הרכב שהזמנת? אם יש רק איזה קוריאנית מיד-סייז ואני לא מרוצה ממנה, הם יביאו לי רכב יקר יותר? או שאפשר לשדרג במקום בעלות סבירה?

מישהו יודע על חברות השכרה בSF - האם בavis ו-hertz אפשר לבחור רכב מהמגרש? כשבחרתם רכב באלאמו או נשיונל, נתנו לכם לפתוח דלת או תא מטען לפני שלקחתם את הרכב? הבנתי שיש חברות שהרכבים עומדים פתוחים עם מפתח בסוויצ...

 

הקאמרי הבנתי היא אלופת המכירות לקבוצתה. השאלה אם מה שטוב לaverage goe, באמת טוב??

כרגע יש איזה מבצע של הרץ על ניסאן סנטרה. הניסן סנטרה עולה 685$, זול ב80$ מPontiac G6.

הניסן סנטרה זה בעצם קומפקט שמתחו אותה ומבוססת על המגאן... גם הקורולה נחשבת מיד סייז, כי הנפח הפנימי של הרכב גדול מקצת מהתקן של מיד סייז. סוג של תעלול. לניסן יש תא מטען קטן של 13.1cu ft בערך 370 ליטר ויש לה מנוע 2 ליטר 140כ"ס@5100סלד 147lb-ft ב@4800סלד. אבל יש לה תיבת הילוכים רציפה - Xtronic CVT® (Continuously Variable Transmission) שמדאיגה אותי.

 

הפורד פיוזן -הבסיס זה מנוע 2.5ליטר 175כס @ 6,000 , 172ליברה-פיט @ 4,500 שזה מרשים והמנוע 3 ליטר אפילו עוד יותר מרשים. קטע מוזר לגבי הפונטיאק G6 - היא רשומה בכל אתרי ההשכרה, אבל כבר לא מיוצרת מ2009 והמותג כולו בוטל. לא ברור.

פורסם

הדרישות שלך מהרכב ממוצעות למדי. אין לך מה לחשוש - כל מכונית midsize (לפי ההגדרה האמריקאית...) תענה על דרישותך. במקרה הכי גרוע - תזרוק כמה תיקים במושבים האחוריים (בהנחה שאתם זוג).

 

מהניסיון האישי שלי עם חברות בינלאומיות כמו איוויס והרץ, הן לא נותנות אפשרות לבחירת הרכב. אני מניח שתוכל לבקש יפה להחליף את המכונית שלך - אבל כאן זה מתבצע לפנים משורת הדין ועל בסיס מקום פנוי. באלאמו המכוניות במגרש עומדות פתוחות ואין בעיה להכנס ולהשוות. כל חברות ההשכרה מציעות אפשרויות שדרוג במקום, לעיתים אטרקטיביות יותר ממה שמוצע במעמד ההזמנה (שוב, הכל על בסיס עקרון ההיצע והביקוש).

 

אני רוצה להזכיר לך שוב שהתחקיר וההתעסקות שלך סביב הרכב לא הכרחיים - בהנחה, כמובן, שאתה לא מחפש רכב ספורטיבי אלא רק מכונית שתשרת אותך נאמנה בטיול. כמו שאמרתי, בדרישות שלך אין שום דבר יוצא דופן וכל מכונית midsize תענה על הדרישות שלך. באותה המידה, אין הרבה מכוניות היום שאפשר באמת לקרוא להן גרועות. יש מכוניות טובות יותר וטובות פחות, אבל אתה הרי לא מתחתן עם הרכב ;)

 

לגבי השאלות הספציפיות שלך: הקאמרי בסדר גמור. אין בה שום דבר יוצא דופן אבל סך הכל היא מכונית טובה וחסכונית. ניסאן סנטרה היא מכונית קטנה יותר מפונטיאק G6, שהיא כאמור midsize. למרות שטכנית הסנטרה היא midsize, מעשית היא קטנה יותר מרוב המתחרות (גם במימדים וגם במנוע). תיבת ההילוכים בניסאן לא צריכה להדאיג אותך: מדובר באחת התיבות הרציפות הטובות ביותר שקיימות, ולמרות שהיא דורשת מעט התרגלות ראשונית - היא בהחלט לא נוראית ולא צריכה להדאיג אותך. תא המטען קטן משמעותית מהממוצע בקטגוריה. תעשה את החישוב שלך.

 

הפיוז'ן הבסיסית מצויידת במנוע 2.5 שהוא כמדומני מבית מאזדה. מתיחת הפנים שיפרה משמעותית את הרכב - אם יש לך אפשרות בחירה, השתדל לבחור בגרסה העדכנית ולא הישנה יותר (למרות שסביר להניח שמעטות המכוניות מהדור טרום מתיחת הפנים שעדיין נמצאות בשירות פעיל בחברות ההשכרה). ה-G6 היא המכונית האחרונה שפונטיאק יצרה (עד 2010 למעשה), ורוב ההזמנות האחרונות שלה היו לחברות השכרה (הרי להן אין בעיה פסיכולוגית עם רכישה של מכונית ממותג נכחד, וירידת הערך מעניינת אותם פחות מאת הצרכן הממוצע). מותג פונטיאק נסגר עקב צמצומים שנעשו בג'נרל מוטורס, שהחזיקה מספר גדול של מותגי רכב, שחפפו אחד את השני לעיתים קרובות. ה-G6 היא מכונית בסדר גמור.

 

אגב, אני לא יודע למה אתה כל כך מוטרד מסוגיית כיסוי תא המטען, אבל מכונית סדאן תפתור לך את ההתלבטות (ממילא רוב - אם לא כל - המכוניות שאתה שוקל הן בתצורה הזו). אני לא יודע ספציפית לגבי האדג' - נסה לחפש תמונות של תא המטען שלה באינטרנט ולראות. לדעתי שדרוג לקטגוריה של האדג' בהחלט לא נחוץ במקרה שלך, עם או בלי כיסוי תא מטען.

פורסם
תודה רבה על כל התגובות! ומצטער לגבי חוסר התגובה שלי, עבודה, לימודים, אירגוני חתונה...

לגבי תא מטען - אנחנו הולכים רוב הטיול להיות עם המזוודות ברכב, כשאנחנו מטיילים ביום ומגיעים למלון רק בלילה, יש די הרבה ימים כאלה. לכן צריך רכב שיכנסו אליו לבגז שתי מזוודות + תיק קטן+ שטויות שנקנה ורצוי שיכנסו בקלות ובלי פתרונות הנדסיים יצירתיים. רוב הסיכויים שלקראת סוף הטיול עם כל השטויות נקנה עוד מזוודה.

לגבי הפורד פיוז'ן - אכן שמעתי שהיא מכונית מצויינת. האמת שחשקתי גם בפורד אדג', השאלה אם המטען מוסתר ולא גלוי בתא המטען ואם התנוחת ישיבה הגבוהה לא מפריע לאישה. אני מת על תנוחת ישיבה גבוהה.

 

בכלל לא ברור לי משהו בסיסי - יש חברות השכרה שיש להן רק 4 קטגוריות רכב ראשיות וזהו - כמו האתר של AVIS ישראל למשל. אבל יש חברות כמו HERTZ שיש להן המון תתי קטגוריות - קורולה, קאמרי, סנטרה וכו וכו כל רכב כמעט מקבל איזה קטגוריה נפרדת. אז אם אין את הרכב שהזמנת? אם יש רק איזה קוריאנית מיד-סייז ואני לא מרוצה ממנה, הם יביאו לי רכב יקר יותר? או שאפשר לשדרג במקום בעלות סבירה?

מישהו יודע על חברות השכרה בSF - האם בavis ו-hertz אפשר לבחור רכב מהמגרש? כשבחרתם רכב באלאמו או נשיונל, נתנו לכם לפתוח דלת או תא מטען לפני שלקחתם את הרכב? הבנתי שיש חברות שהרכבים עומדים פתוחים עם מפתח בסוויצ...

 

הקאמרי הבנתי היא אלופת המכירות לקבוצתה. השאלה אם מה שטוב לaverage goe, באמת טוב??

כרגע יש איזה מבצע של הרץ על ניסאן סנטרה. הניסן סנטרה עולה 685$, זול ב80$ מPontiac G6.

הניסן סנטרה זה בעצם קומפקט שמתחו אותה ומבוססת על המגאן... גם הקורולה נחשבת מיד סייז, כי הנפח הפנימי של הרכב גדול מקצת מהתקן של מיד סייז. סוג של תעלול. לניסן יש תא מטען קטן של 13.1cu ft בערך 370 ליטר ויש לה מנוע 2 ליטר 140כ"ס@5100סלד 147lb-ft ב@4800סלד. אבל יש לה תיבת הילוכים רציפה - Xtronic CVT® (Continuously Variable Transmission) שמדאיגה אותי.

 

הפורד פיוזן -הבסיס זה מנוע 2.5ליטר 175כס @ 6,000 , 172ליברה-פיט @ 4,500 שזה מרשים והמנוע 3 ליטר אפילו עוד יותר מרשים. קטע מוזר לגבי הפונטיאק G6 - היא רשומה בכל אתרי ההשכרה, אבל כבר לא מיוצרת מ2009 והמותג כולו בוטל. לא ברור.

 

1. באתר של אוויס – בהשכרה בארה"ב יש כ- 16 קטגוריות שונות. ייתכנו סניפים מרוחקים, במקומות קטנים, בהם המבחר קטן יותר. אבל בשדות התעופה הגדולים ובערים הגדולות – יש מבחר רחב מאד.

2. ניתן לשדרג בסניף, בעלות סבירה ("סביר" – נתון לשיקול דעת ומשתנה מאדם לאדם, אם תרצה – תשאל, יגידו לך כמה זה עולה, ותעשה את השיקול).

3. ברוב הסניפים הגדולים – המכוניות מוקצות מראש ללקוחות. יש מקרים בהם הלקוח אינו מרוצה, ואז מחליפים לו את הרכב. אין מצב בו "מכריחים" את הלקוח לקחת רכב שהוא לא רוצה.

 

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי,

גיל מאוויס

פורסם

גיל, האם אפשר לתאם מול אוויס בישראל מכונית ספציפית שתחכה בסניף בחו"ל, או לפחות לברר זמינות?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
גיל, האם אפשר לתאם מול אוויס בישראל מכונית ספציפית שתחכה בסניף בחו"ל, או לפחות לברר זמינות?

 

מכונית מדגם ספציפי – לא, מהסיבה הפשוטה שבניהול צי עתיר כלי רכב, קשה להתחייב על דגם ספציפי.

קרו מקרים שניסו לעשות זאת, ויום לפני תחילת ההשכרה אירעה תקלה ברכב ונאלצנו לתת רכב אחר מאותה קטגוריה (והלקוח כעס על אי העמידה שלנו בהבטחתנו). לכן חברות השכרה גדולות לא מתחייבות על דגם ספציפי (אלא אם כן בקטגוריה שהוזמנה יש רק רכב מסוג אחד...).

 

גיל מאוויס

פורסם

כמה עצות פרקטיות, כי נדמה לי שזה מעניין אותך יותר מאשר איזה רכב (שאגב, שווה תוספת השקעה למען החוויה כי הטיול בנסיבות משמחות,אז תחגגו וסעו במשהו שלא כל כך מהר יהיה לכם בארץ).

 

בעקרון - הזמנה בארץ תהיה זולה יותר מהזמנה מקומית בחו"ל. ברר גם עלות ביטוחים לסוגיהם.

ברר אם יש דיל של חברת התעופה בקו הארוך עם חברת השכרה. יתכנו הפתעות נעימות.

העדף חברות גדולות ומוכרות - היתרון של שעות עבודה, זמינות הרכב הרצוי, אפשרות החלפה מהירה ויעילה בלי סיפורים וויכוחים (וזה מנסיון אישי עם רכב חדיש עם 3000 מייל שלא סחב והוחלף מייד וללא בעיה).

ברר עלות דמי החזר אם מדובר במדינות שונות בתוך ארה"ב או ערים מרוחקות באותה מדינה.

 

עוד מילה טובה על אויס ארה"ב - תמיד היה טוב איתם! פעם אחת אויס אפילו הקפיצו אותנו לסוכנות הרץ (החלפת רכב כדי להמנע ב-200 דולר דמי החזר במדינה אחרת).

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...