Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,הסיפור הוא כזה:

היה לי LG8300 ,מכשיר פשוט ויעיל (צדפה) ושימש אותי בנאמנות די הרבה זמן. הגיע שלב שהסוללה הגיע לסוף חייה

ולא הצלחתי למצוא באף מקום סוללה למכירה עבורו. חשבתי לעצמי: אוקיי,כנראה לא תהיה ברירה אלא לשדרג.

השידורג היה לטובת נוקיה 3710 (צדפה) שלא ממש הסתדרתי איתו ועברתי לאריקסון 995 (מכשיר סלייד).

יש לציין שאני מאד אוהב מכשירי צדפות,יותר נוח לי להשתמש בהם,יותר קטנים ואני ממש סולד ממכשירי TOUCH וסליידים.

 

חשבתי לקנות מכשיר כזה שוב (ברזל) , ולהעביר את המספר ממכשיר למכשיר. נציגה של פלאפון אמרה לי שאין אפשרות כזאת,

ואי אפשר לחזור אחורה,אלא רק לשדרג קדימה במכשירים (דבר שמאד איכזב והעציב אותי).

 

רציתי להתייעץ איתכם, האם כדאי לרכוש מכשיר צדפה כלשהו (שתואם לדור 3 עם SIM) ? האם עליי לוודא שהוא פרוץ לכל הרשתות או שהוא אמור לעבוד אוטומטית עם ה SIM שלי ?

לא בא לי על המכשיר שברשותי ואני מאד מאד אשמח לחזור ל LG8300 או מכשיר צדפה אחר (חייב בלוט'ות מובנה).

אשמח לשמוע את דעתכם.

פורסם

המספר הוא הסים, זה לא כמו המכשירים של הCDMA שצריך לשנות את המספר בחברה.

אתה פשוט קונה פלאפון שאתה רוצה, צדפה או לא. כן, בודק שהוא סים פרי, אבל אם הוא נקנה מחנות פרטית אין צורך.

ופשוט מכניס את הסים וזהו. :S

 

או שאני לא הבנתי מה אתה באמת רוצה!

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם
בודק שהוא סים פרי, אבל אם הוא נקנה מחנות פרטית אין צורך.

ופשוט מכניס את הסים וזהו. :S

 

הכוונה היא לקנות מחנות. המכשירים שקונים בחנויות הם סים פרי?

פורסם

רק תוודא בחנות, שהמכשיר מתאים לתדרים של פלאפון (הרוב כן מתאימים).

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-cellphone&db174230=174232

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מחזק את שנאמר מעלי. כל המכשירים כמעט עובדים מצוין ברשתות אורנג' וסלקום, מכשירים שמתאימים לרשת פלאפון הם רק מכשירים מדור 3. וגם אז יש לוודא שאכן יש תמיכה מלאה.

 

לפני כשבועיים ניידתי שני מספרים מאורנג' לפלאפון. מה שאילץ אותי לרכוש מכשיר חדש לאימי.

פורסם

פלאפון עובדים ב 2 תדרים 850 ו 2100. רצוי שהמכשיר יתמוך ב 2 התדרים. אני גם מנוי ברשת פלאפון ואצלי המכשיר תומך רק בתדר אחד מתוך ה 2. כשאני נמצא בבית הקליטה נמוכה. לא הגעתי למצב שאני מפספס שיחות אבל הקליטה נמוכה. לא אידיאלי אבל גם לא נורא.

 

אין יותר מידי דגמים חדשים של מכשירי צדפה בשוק שיעבדו ברשת פלאפון.

נוקיה 3710 הוא הכי מתקדם. בנוסף יש סוני אריקסון T707, סוני אריקסון W508, נוקיה 6555. זה כל מה שעולה לי בראש כרגע.

 

אסף

פורסם
פלאפון עובדים ב 2 תדרים 850 ו 2100. רצוי שהמכשיר יתמוך ב 2 התדרים. אני גם מנוי ברשת פלאפון ואצלי המכשיר תומך רק בתדר אחד מתוך ה 2. כשאני נמצא בבית הקליטה נמוכה. לא הגעתי למצב שאני מפספס שיחות אבל הקליטה נמוכה. לא אידיאלי אבל גם לא נורא.

 

זה כנראה מסביר למה הקליטה אצלי ברשת פלאפון במכשיר נוקיה E52 היא מצויינת בחוץ אבל חלשה עד אפסית בתוך הבית

פורסם
הכן, בודק שהוא סים פרי, אבל אם הוא נקנה מחנות פרטית אין צורך.

גם אם המכשיר נקנה מרשת סלולארית אחרי 1/1/2011 הוא סים פרי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
גם אם המכשיר נקנה מרשת סלולארית אחרי 1/1/2011 הוא סים פרי.

 

הכוונה שלי היא קנייה מחנות פרטית ולא דרך רשת סלולארית. ככה שעדיין צריך לבדוק.

איך אפשר לדעת באיזה תדר מכשיר שאני מעוניין בו עובד?

אגב,רציתי את ה T707 אבל הפסיקו למכור אותו בפלאפון. רק דרך חנויות פרטיות.

פורסם

אם המכשיר הזה נמכר בעבר ברשת פלאפון, אתה יכול לרכוש אותו בחנות פרטית ולהעביר אליו את הסים שלך.

אגב, עושה רושם של מכשיר לא רע בכלל:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/t707?lc=he&cc=il#view=features_specifications

 

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=738417

 

בערך באותו המחיר אפשר לקנות את נוקיה 6600 FOLD (גם כן מכשיר וותיק שלא נמכר יותר ברשתות).

 

גם אני מחזיק רק נייד בצורת צדפה, אבל הבחירה שלי נעשתה משיקול אחד ויחיד - מכשיר כמה שיותר עמיד לנפילות:

http://www.omega-phones.co.il/Product.asp?productid=344

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המכשירים של נוקיה ידועים בטיבם, איכותם ואמינותם (במיוחד אם אתה מעדכן גרסאות למכשיר)

בדומה ל E52, אתה עלול לגלות שהקליטה חלשה עד אפסית במקומות סגורים ברשת פלאפון בניגוד לרשתות האחרות. זאת מכיוון ש E52 ו E72 תומכים רק בתדר אחד מהשניים.

כמו שכבר כתב אסף לפני:

פלאפון עובדים ב 2 תדרים 850 ו 2100. רצוי שהמכשיר יתמוך ב 2 התדרים. אני גם מנוי ברשת פלאפון ואצלי המכשיר תומך רק בתדר אחד מתוך ה 2. כשאני נמצא בבית הקליטה נמוכה. לא הגעתי למצב שאני מפספס שיחות אבל הקליטה נמוכה. לא אידיאלי אבל גם לא נורא

 

אצלי בבית גם הקליטה מאוד חלשה בנקודות מסויימות, בחוץ הקליטה תמיד מעולה.

הייתי בשבוע שעבר באולם קולנוע עם המכשיר ולא היתה שם קליטה בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...