Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לפני קניה Seat Leon


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דיי קרוב לקניית רכב

 

seat leon 1.2 tsi

 

ורציתי לשאול את דעתכם בנושא

 

כדאי / לא כדאי

 

האם עקב מנוע קטן אז אחרי 80k הטורבו או המנוע יזדקקו להחלפה או שזה אחלה של מנוע ואמין מאוד ???

 

ואתם יודעים כל מה שכדאי לדעת לפני שקונים רכב

 

 

תודה

פורסם

אני לא יודע איפה קראת או איך הגעת לזה שהמנוע יזדקק להחלפה...

זה שהמנוע הוא 1.2 ליטר לא אומר כלום! הטכנולוגיה החדשה של פולקסווגן מוציאה כח מירבי מהמנוע הזה בהיותו טורבו ולראייה אחי קנה סקודה אוקטביה 1.2 ליטר טורבו ואני יכול לאמר לך שלא האמנתי כשנסעתי עליו - פשוט לא מבייש שום 1.6 ליטר ואפילו אגזים גם 1.8 ליטר. יש למנוע כח מטורף.

באשר ללאון אני מאוד אוהב אותה ולכן ממליץ בחום.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אוקיי אחלה המון תודה על התגובה

 

שאלה נוספת

 

יש את ה פולו 1.2tsi במחיר של 112k

 

הלאון עולה קצת יותר

 

מה אתם הייתם מעדיפים מבין השניים

ומה האבדל בניהם בכלל זה אותו רכב אז למה הבדלי המחיר ???

פורסם

ואם אתה רוצה מעט יותר פרקטיות - תוכל לקבל אוקטביה 1.2TSI ידנית, בסכום די זהה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אז אני רוצה להבין מה אתם חושבים על הסיאט ליאון 1.2 tsi האם זה רכב ששווה להשקיע עליו 119 אלף או שהייתם ממליצים על רכב אחר ?? ולמה ??

×
×
  • תוכן חדש...