Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במדרון ומישור הרכב באמת טס אין לו בעייה להגיע ל150 ואם אני ממש רוצה גם לקצת יותר .

אבל כשיש טיפה עלייה או שאני מבקש ממנו לעקוף וצריך תאוצה, פה הוא נכשל.

 

הרכב מיצובישי לאנסר 2005 137 אלף ק"מ בסה"כ

עובר טיפולים כל 10K הוחלפו פלאגים לפני כ 20K ק"מ (לNGK הדגם שרשום בספר יצרן)

 

עבר ב 120K ק"מ טיפול גיר , הוחלף מסנן ושמן .

 

אפילו נסיעה על כביש 1 מכיוון ת"א לי.ם האוטו בקושי עולה על 65 קמ"ש (לשם שינוי לא בגלל הפקקים)

גם ניסיון להוריד הילוך בצורה ידנית (טיפטרוניק) לא עוזרת אלא רק מעלה את הטורים לכיוון ה 5.5 אלף .

פורסם

ההילוכים עוברים חלק? שמת לב אם כל ארבעת ההילוכים עובדים כהלכה?

בעיקרון, יש לך ברכב תיבה מסוג INVECS שזאת תיבה לומדת של מיצובישי. לפעמים היא מציקה

ולא רוצה להגיב כמו שאתה דורש ממנה מכיוון שהיא "למדה" את הרגלי הנסיעה שלך.

מצד שני, יש סיכוי שהגיר לא תקין. אני לא מומחה גדול, בוא נחכה לתשובות של אחרים.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

במצב טיפטרוניק התיבה אמורה להוריד הילוך. אתה אמור לראות את השינוי בתצוגת ההילוכים.

עליית הסלד בהורדת הילוך היא תקינה, גם אם אינך מאיץ.

אם לאחר הורדת הילוך ולחיצה על דוושת התאוצה הסל"ד עולה ואין תגובה של הרכב - זו תקלה בגיר.

 

מיצובישי לאנסר 1.6 מחייב נסיעה בהילוך 3 ולחיצה אגרסיבית על הגז אם אתה רוצה לשמור על מהירות בעלייה לירושליים.

תשאיר את הגיר במצב ידני על הילוך שלישי בעלייה.

×
×
  • תוכן חדש...