אהלן ,
יש לי בעייה מוזרה , האוטו היה ליסינג לשעבר , באחד הטיפולים החלפתי ברקסים (משהו עלום שם) וחריטה
וזה החזיק בערך ל 15 אלף ק"מ .
המוסכניק אמר שזה "בלאי טבעי" מה שנראה לי מאוד מוזר ולא הגיוני .
בכל אופן החלפתי שוב לרפידות של לוקאס אמר לי המוסכנים שהם טובים יותר ואמורים להחזיק יותר ושוב חריטה
והפלא ופלא גם החזיק בערך 15 אלף ק"מ .
האם מישהו נתקל בתופעה כזו ?
אני יודע שזה יכול ליהיות בלאי טבעי מצורת הנהיגה שלי , אבל באף רכב קודם זה לא היה ויש לי 9 שנים רישיון
ובכל תשע השנים היו לי רכבים שונים ומגוונים ורק פה זה קורה.
מה יכול ליהיות לא תקין שגורם להאצה בבלאי ?
המוסכניק מצידו אמר להחליף רפידות והכל בסדר ,אבל נראה שיש שם משהו מעבר
ורוצה איזשהו כיוון כי שונא ללכת למוסכים על "עיוור" הם מנצלים את זה.
*** עוד שאלה - מישהו החליף אי פעם פילטר דלק בלאנסר 2005? משום מה המוסכניק שלי לא מצא אותו
אמר שזה יושב בתוך המיכל ושלא מחליפים ;-(