Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם מסיבה זה מתאים. כל אחד ואיזורי הכוח שלו.

מי, שלמשל, רוקד רע, מסיבה זה לא המקום המתאים לו להרשים.

שלי, למשל, הוא במקלחת.

עכשיו לך תשכנע מישהי להגיע לשם לדייט ראשון...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מספר לה שאתה מבשל מעולה, מזמין אותה לארוחת ערב שתבשל במיוחד בשבילה, מושיב אותה לשולחן, שופך עליה סיר של פסטה ברוטב עגבניות ושואל "שנזרום למקלחת או שאזמין לך מונית?"8)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ברשותכם אחלק את השירשור למספר סוגי תשובות ואתן דוגמאות :

תשובה של בעל נסיון , אבל שלא תעזור לשואל.

הכלל הראשון, ואני אומר לך את זה אחרי נסיון עם בחורות ביישניות ובחורות שחקניות וכמעט כל סוג של בחורות- אל תנסה להיות מיוחד- אף אחד מאיתנו לא המציא את הגלגל ואתה לא מנסה לכתוב פה תסריט לסרט רומנטי.

 

קח אותה למקום סבבה, זה יכול להיות בית קפה, בר, מסעדה בקטנה כמו קופי-בר, קרפצ'יו בר, השדרה וכו' (מצטער אם אתה לא תלאביבי)

 

תדברו ואם תראה שזורם לכם תגיד לה שקצת מרעיש שם ושבא לך שתלכו לעשות סיבוב ברגל..

 

הכלל הכי חשוב לדעתי- אל תתן לאנשים בבסיס להגיד\לשאול\לרמוז שאתם חברים!!!

זה מציק, זה מלחיץ, וזה יכול רק להרוס!!!

גם אם הכי בא לה עלייך- ברגע שכל מקום שהיא תלך בבסיס יגידו לה "נו אתם חברים?" "איפה חבר שלך?" "מה עם חבר שלך?"

 

בסופו של דבר זה יכול להרוס הכל.

תשובה של מי שתכלס הבין בדיוק באיזה מצב השואל נמצא (כנראה מנסיון )

friendzone1.jpg

הוכחה לכך שהעונה בעל נסיון :

יש לך שתי אופציות של מה לעשות ולפיהן מה אתה תעשה במהלך הסילבסטר:

 

1) תתקשר אליה ותיפגשו בסילבסטר.

 

2)

hand1.jpg

 

אני מציע להתקשר.

אין לך מה להפסיד חוץ מהכבוד העצמי.

תשובה של גבר:

מספר לה שאתה מבשל מעולה, מזמין אותה לארוחת ערב שתבשל במיוחד בשבילה, מושיב אותה לשולחן, שופך עליה סיר של פסטה ברוטב עגבניות ושואל "שנזרום למקלחת או שאזמין לך מונית?"8)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בסופו של דבר, אם היא "בעניין" שלך, כל מקום שתציע לה ללכת אליו - היא תסכים,

 

ואם היא לא מעוניינת בך - שום מקום שתלכו אליו לא יעזור לך... קח זאת בחשבון.

 

מה כן אפשר לעשות (וזה מוכח מבחינה מחקרית מתחום הפסיכולוגיה) ?

 

הוכח כי סיטואציה מרגשת (מבחינת אדרנלין / אנדורפינים, וכו') יוצרת קישור בין התחושה לאדם ששותף לחוויה הזו.

 

כלומר - הסיטואציה מרגשת, אתה בסיטואציה = אתה נתפס כמרגש, בסופו של דבר בלי קשר לסיטואציה המקורית.

 

ממצא זה הולך גם יד ביד עם עניין ההתניה, שגם הוא כבר הוכח מחקרית לפני אי אילו שנים...

 

אחת הדוגמאות הטריוויאליות והפשוטות ביותר שזלזלתי בה לאורך שנים אבל התבררה לי כנכונה עם השנים,

 

זו נסיעה עם גג פתוח עבור בחורות. אני אישית לא אוהב לנסוע כך רוב הזמן,

 

אבל הרבה בחורות מאוד מתלהבות מזה, וזה גורם "ריגוש" נוסף - בחינם.

 

כמובן שצריך לדעת גם איפה עובר הגבול, לדוגמה - לקחת אותה לנס הרים בדייט הראשון יכול להיתפס כמרגש מאוד,

 

אבל גם כמסוכן / חסר אחריות / (שאר סופרלטיבים), וישנו גבול דק (שאתה אמור לדעת אותו מהיכרות עם הבחורה),

 

שקובע לך למעשה עד כמה "מרגש" ובאיזה כיוון ללכת עם אותה בחורה ספציפית.

 

עד כאן חפירות (בראשון, שני, ולפעמים גם בשלישי), שיהיה בהצלחה !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

הוכח כי סיטואציה מרגשת (מבחינת אדרנלין / אנדורפינים, וכו') יוצרת קישור בין התחושה לאדם ששותף לחוויה הזו.

 

כלומר - הסיטואציה מרגשת, אתה בסיטואציה = אתה נתפס כמרגש, בסופו של דבר בלי קשר לסיטואציה המקורית.

 

ממצא זה הולך גם יד ביד עם עניין ההתניה, שגם הוא כבר הוכח מחקרית לפני אי אילו שנים...

 

יש פרופסורית מפורסמת בשם הלן פישר, שחקרה את מהות ההתאהבות, מנקודת מבט אנתרופולוגית, מלווה בשימוש בסורק של המוח (אם מישהו רוצה ללמוד משהו על איך מתחילים עם בחורות, רצוי לחפש את ההרצאות שה ב-Youtube).

 

אחת המסקנות שהיא הגיע אליה היתה שסיטואציה מרגשת גוררת התאהבות, כמו שקונדסון ציין.

 

אחד הסטאז'רים שלה שמע, וכשרצה להרשים את סטז'רית אחרת מהצוות, בזמן שהיו בסין, הזמין אותה לנסיעה ברקשה, אירוע שנחשב מהיר, עצבני ומרגש. אז לאחר נסיעה מרגשת ומעוררת, לאחר שירדו מהריקשה, אמרה לו מושא ההערצה: "איזה כיף היה, וראית איזה חתיך היה נהג הריקשה?!!!".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בסופו של דבר, אם היא "בעניין" שלך, כל מקום שתציע לה ללכת אליו - היא תסכים,

 

ואם היא לא מעוניינת בך - שום מקום שתלכו אליו לא יעזור לך... קח זאת בחשבון.

 

 

אין מה להוסיף, כמה פשוט ככה נכון.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

די עם ההכללות הללו.

עד היום אני זוכר את לולי, שהצאתי לה לצאת, והיא סירבה.

כשהתחלתי לצאת עם מישהי אחרת מהבסיס, היא באה לשאול למה לא התעקשתי יותר...

ואני את הלקח שלי למדתי!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש לך שתי אופציות של מה לעשות ולפיהן מה אתה תעשה במהלך הסילבסטר:

 

1) תתקשר אליה ותיפגשו בסילבסטר.

 

2)

hand1.jpg

 

אני מציע להתקשר.

אין לך מה להפסיד חוץ מהכבוד העצמי.

 

לא הבנתי, אתה מציע לו לקחת יד של ילד קטן(לכל היותר בן 10) ולעשות איתה מה?

פורסם

למה לא התעקשת? כי אתה לא פראייר.

 

שואלים פעם אחת, לפי התגובה אמורים להבין אם היא משחקת אותה "קשה להשגה" או באמת לא מעוניינת.

 

 

חביבי, אין דבר כזה אגוז קשה לפיצוח.

 

אני יכול להגיד לך משהו אחד, אם אתה שם לך אותה כמטרה ואומר שהיא תהיה חברה שלך בסוף היא תהיה.

 

השאלה כמה תתאמץ בשביל זה.

 

 

ואני מדבר מנסיון.

 

בן.

 

דרך אגב, רוצה את השירוקו כדי לרגש אותה? בנות מתות על האוטו הזה, אבל זה רק בתנאי שמר קונדסון ילווה לי את הפתוחה שלו כדי שאני אתרגש מחדש ;)

Got To love It

פורסם

טוארג v6 גם יכול לעשות את העבודה לא?:wink:

לענייננו, יש בעיה קטנה, האקסית שלי גרה איתי באותה שכונה.

במקרה נתקלתי בה, קצת מבואס, יצא מצב שהיא באה אלי הביתה והתנשקנו..

היא כמובן שינתה את המצב שלי בפייסבוק לrelationship וכמות הלייקים שעפו הייתה עצומה.

בין יתר התגובות הייתה תגובה ממי שרציתי לצאת איתה בסגנון "בליחה? איך לא ידעתי?"

מאוחר בלילה דיברנו אני והיא בסמסים ואמרתי לה שאני רוצה להיפגש איתה מחר להיפגש.

היא הסכימה וסיכמנו שנדבר בבוקר. דיברנו היום בטלפון והיא לא הייתה פנויה בצהוריים, ולא יודעת מתי היא תסיים ואמרה שהיא תדבר איתי.

היא עוד לא צלצלה

קיצור, נראה לי אבוד העניין

תמיר.

פורסם
אבל זה רק בתנאי שמר קונדסון ילווה לי את הפתוחה שלו ;)

 

 

לא מכובד לדבר ככה על חברה של קונדסון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תמיר אתה בנאדם בעייתי אה?

 

מי מתנשק עם האקסית שלו בעידן הפייסבוק ובאמת חושב שלא כל העולם ידע על זה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...