Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתם באיזור ת"א - נסה להציע לה ללכת יחד למתחם החדש יחסית של "התחנה". בלילה. מכניס לאוירה רומנטית (רק שמזג האויר יתאים) וקרוב לשוטט לאורך הים. ואפילו אם היא היתה שם, אז "אני לא מכיר,תראי לי מה יפה שם".

פתיחה או סיום מקוריים יכולים להיות על הגג במצפה בעזריאלי.

תהנו !

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
רק קח בחשבון שאם עוברים ממין אנאלי למין רגיל ...הילדים יוצאים מחורבנים :roll:

 

quote]

 

הרגת אותי אלוהים... :lol:

 

כדאי באמת שתשאל אותה כבר בימים הקרובים אם יש לה תכנונים לסילבסטר,

במידה ולא, תן לה הצעה (כמו שאמרו לך פה כבר) לאיזה סרט קומדיה,

או איזה פאב ש"תוכלו לשבת ולדבר" שזה מה שהן רוצות :roll:

ומשם ללכת לאכול באיזה מקום. אבל תן תכנון מראש איפה תהיו בשעה 00:00 :idea: בהצלחה :-)

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

אני רוצה לקחת אותה לפאב בת"א לגילאי 19+

מה אתם ממליצים?

הפאב היחיד שלא רועש מדי לדייט נורמאלי - קפה נגה באלנבי פינת פינסקר.

 

יש שם כמה פינות בודדות יותר לשבת בהם איתה, ואתה יכול אפילו "ללמד" אותי לשחק פול.

 

שיהיה בהצלחה !

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
אהלן חברה, מה נשמע? - מה אכפת לך ?

יש מישהי בבסיס שלי שאני דלוק עליה.(מכירים כחודש בערך) - לג בעומר הסתיים מזמן.

יש לנו קשר מעולה אך לא של ידיד (אני מקווה) - בטח יש לך אייפון ..

אנחנו מדברים המון בטלפון ונמצאים המון ביחד בבסיס. - קיבלתם ריתוק ?

כבר יצא לנו לשבת על שוקולדים שקניתי ממקס ברנר,וקפה..לא חבל על הכסף.

כבר הגענו למצב שאנשים שואלים אותה עם אנחנו חברים. - במקרה הלכתם יד ביד ?

אני משוכנע שיש לי סיכוי טוב איתה (גם פללו חושב ככה) ולכן אני רוצה להזמין אותה לצאת ולעשות משהו מיוחד. - תן לה את הטלפון שלי ונעשה יחד משהו מיוחד.

מדובר בבחורה פצצת אנרגיה וזורמת רצח(לא במובן שאתם חושבים:wink:)

מה אתם ממליצים לדייט ראשון?

 

לשבת ליד המחשב ולקרוא את ההודעות המפגרות :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם
שחרר מקפה נגה, יש את הג'ון דו ליד כיכר רבין. ברחוב שמוביל לכיכר מסריק.

אבדוק אותו מחר :roll:

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
הפאב היחיד שלא רועש מדי לדייט נורמאלי - קפה נגה באלנבי פינת פינסקר.

 

באמת, אחד ה-מקומות הרומנטים...:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה אתם שולחים את הבחור למקומות בת"א , הוא חייל!

מתי שאתם סוגרים שבת ביחד (אם בכלל) , ארגן מבעוד מועד בקבוק עארק , פריגת לימונים\אשכוליות , ביסלי בצל , וחדר ריק.

אחלה דייט שבעולם. אם משם זה זורם אז תצאו למסעדה\בר

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
באמת, אחד ה-מקומות הרומנטים...:roll:

לא אמרתי רומנטי, אבל הוא גם לא יוצא להציע לה נישואין, בסה"כ פאב.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

זה לא פאב, זה אולם סנוקר, עם אופציה לבירה וצ'יפס ספוג.

מה בדיוק אמור מקום כזה לשדר לבחורה?

 

כשאתה רוצה לחזר אחרי מישהי אתה מחפש משהו אינטימי, לא אולם מואר מלא חיילים, שמשחקים סנוקר ומקללים.

אני לא מזלזל בנגה, אני שחקתי שם סנוקר לפני כמעט 20 שנה (טוב, "שחקתי" זו הגזמה, נתתי מכות לכדורים עם מקל), ויש לי הרבה סימפטיה למקום, אבל גם לפני 20 שנה לא הייתי לוקח לשם דייט...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה שוכח שגם הם חיילים, ורוב החברה שם בגילם, חוץ מזה שבחיים לא ראיתי שם התנהגות ערסית או שמעתי קללות,

 

בנוסף המחירים שם הגיוניים לגמרי ומתאימים לתקציב של חייל.

 

אבל אין לי מניות בנגה זאת הייתה סתם המלצה למקום אפשרי, היום אין הרבה ברים שלא רועשים מדי בשביל דייט עם בחורה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...