Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שים לב שפותח השרשור בן 19, ורוב הפאבים הטובים הם 21\24 +

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

הכלל הראשון, ואני אומר לך את זה אחרי נסיון עם בחורות ביישניות ובחורות שחקניות וכמעט כל סוג של בחורות- אל תנסה להיות מיוחד- אף אחד מאיתנו לא המציא את הגלגל ואתה לא מנסה לכתוב פה תסריט לסרט רומנטי.

 

קח אותה למקום סבבה, זה יכול להיות בית קפה, בר, מסעדה בקטנה כמו קופי-בר, קרפצ'יו בר, השדרה וכו' (מצטער אם אתה לא תלאביבי)

 

תדברו ואם תראה שזורם לכם תגיד לה שקצת מרעיש שם ושבא לך שתלכו לעשות סיבוב ברגל..

 

הכלל הכי חשוב לדעתי- אל תתן לאנשים בבסיס להגיד\לשאול\לרמוז שאתם חברים!!!

זה מציק, זה מלחיץ, וזה יכול רק להרוס!!!

גם אם הכי בא לה עלייך- ברגע שכל מקום שהיא תלך בבסיס יגידו לה "נו אתם חברים?" "איפה חבר שלך?" "מה עם חבר שלך?"

 

בסופו של דבר זה יכול להרוס הכל.

פורסם
הכלל הראשון, ואני אומר לך את זה אחרי נסיון עם בחורות ביישניות ובחורות שחקניות וכמעט כל סוג של בחורות- אל תנסה להיות מיוחד

 

1+

 

תשובה עניינית ומלאה.

 

כל הכבוד.

 

אני גם בעד.

 

כמה שיש יותר סטנדרטים, רגילים, לא מיוחדים... החיים יותר קלים למי שקצת מוכן להתאמץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחי אני לא רוצה שתקח את זה למקומות שליליים אבל....תגדל ביצים!!!

אחי אין דבר שבחורות אוהבות יותר מביטחון עצמי.

 

צא מהסגנון של להיות מיוחד\שונה\חלוץ וכו'.לאף אחד מאיתנו זה לא הצליח,טוב נו רק אולי בסרטים הוליוודים,קח אותה לבית קפה נחמד לא צריך משהו פלצני ויקר,תגיד לה בצורה הכי ישירה,אני בקטע שלך,ואני רוצה להתקדם למשהו רציני.

 

מכאן יש 2 תסריטים,שהיא תגיד כן ותחיו באושר ועושר.

או שהיא תגיד לא,תבלע את הרוק ותתקדם קדימה,בסופו של דבר זו בחורה(בלי להיות שובינסט),היו לפניה ויהיו אחריה.

 

ושוב אני חוזר,אין בהודעה שלי מטרה של לפגוע או רק ביקורת בונה.

 

והכי חשוב שיהיה בהצלחה!

פורסם

טוב, עדכון.

חזרתי מאפטר, הגעתי לבסיס והיא לקחה חופש עד סוף השבוע.

צלצלתי אליה, דיברנו קצת ושאלתי אותה מה היא עושה בסופ"ש.

אחרי שהייתי בטוח שהיא תגיד משהו בסגנון "לא יודעת" ושאני אזמין אותה לצאת.

אבל היא אמרה שהיא במסיבה..

באותו רגע, לא יודע למה לא הייתי אסטרטיבי וקבעתי לה עובדה, מקסימום הייתי שומע לא.

בכל מקרה, אין לי מושג מה נסגר איתה ומה אני אעשה בהמשך.

נראה לי אני אתרחק קצת עד שהיא תצלצל.

תמיר.

פורסם

באמא שלי, אין עוד אף גבר שהוא גבר, כלומר, יודע לחזר אחרי בחורה?

אתם בטח גם כולכם עמוק במיסיונרית, בלי יכולת אלתור.

 

אם זה הנוער של היום, מה הפלא שילדות יוצאות עם זקנים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה לא קבעתה לה עובדה?!?!?!?!:evil:

אם היא בקטע שלך היא בטח תענה כן,לא מאמין שבחורה שיש לה מה לעשות תצא למסיבה בסילבסטר!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תלמד מהנשיא לשעבר איך לקבוע עובדה!

 

אני מבין שזה מפחיד אבל צריך להיות טיפה יותר אסרטיבי.

 

ועופר, יש בעיה כיום לצעירים.

בין הדור שלי לדור שלו חינכו אותנו שאם אנחנו רק מדברים לא יפה לבחורה, ישר היא תתלונן על הטרדה מינית.

זה כבר לא בחור מול בחורה אלא צריך לדאוג ממש ממש טוב לא לעצבן אותה.

תוסיף לזה את האגו הנפוח של הבחורות הישראליות שלא יודעות מה ההבדל בין חיזור , פיתוי ותקיפה, ויש לך יצור שאתה לא ממש יכול להתקרב אליו כי היא תוקפת ישר.

רוב הבחורות הישראליות חושבות שצריך להתחנן לדייט, אבל לא אוהבות כשאתה באמת עושה את זה.

קשה להבין אותן.

אחת האופציות היא למצוא ולהתחתן עם מישהי לא ישראלית, אבל זה לא מצליח לרובנו (לי כן, יש לי חברה ישראלית ואני לא מתלונן).

 

נ.ב: מה הבעיה במסיונרית? מדי פעם מגוונים אבל לפעמים אין כוח לעשות משהו אחר (או שהבחורה עצלנית או שונאת להיות למעלה).

פורסם

אני הייתי מתחיל במקום שאפשר לדבר (עם אוכל טוב, לא מזיק, אבל לא כבד), ועובר למקום רומנטי עם הופעה טובה לאווירה

 

איזה צרוף מקרים, גם אני חשבתי להמליץ ללכת למועדון חשפנות!

 

 

תמיר, תתקשר אליה שוב, שאל אותה אם היא צריכה בן זוג למסיבה שהיא הולכת, זה כבר יתן לך קנה מידה טוב מאוד אם היא מעוניינת בך או שאתה, רחמנה ליצלן, עוד ידיד.

 

בכל מקרה, לאנשים בגיל שלך יש כל מיני רעיונות מוזרים בראש (במיוחד לבנות), אחד מהם הוא לשחק קשה להשגה ואתה נשאר בסוף עם חוסר הבנה לאן הקשר הולך וכמובן גם עם כאב ביצים, אז תפוס אומץ ופשוט דבר איתה דוגרי, תסביר לה שכיף לך לדבר איתה ולהיות איתה ואתה מעוניין לפרק אותה בשרותים הציבוריים של תחנה מרכזית הישנה...אהההה.... גלשתי לפנטזיות שלי, נחזור אליך, איפה היינו, אה, כיף לך איתה, ואתה מעוניין לקחת את הקשר לרמה אחת יותר רצינית.

 

אם היא תסכים, אז יאללה, מהר לשרותים הציבוריים הקרובים! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...