Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קיצור, נראה לי אבוד העניין

 

להיפך.

תכתוב בפייס שאתה אוהב שלישיות, תראה, אולי הריליישינשיפ המחודשת שלך תליילק לך את זה, ושיפרת את מצבך!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שניה אתה לא צריך לאשר את הקשר בפייסבוק כדי שיהיה כתוב שאתם בקשר?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

טוב תמיר, אני חושב שסיימת פה.

 

תן לי את המספר של הבחורה הזאת ואני כבר אקח את זה הלאה ואחזור לספר לך איך היה.

אני גם ככה מבקר כרגע בארץ וקצת משעמם לי בערבים.

פורסם

היא עשתה את זה מאצלי.

לא חשבתי באותו הרגע..

למרות שהחברים אמרו לי שזה טוב, קשה לי להאמין.

כרגע אני לא לבד

תמיר.

פורסם
כרגע אני לא לבד

 

הפורום איתך!

 

תראה, ההתרשמות שלי מהשרשור היא שאתה לא מוביל, אתה מובל.

כשזה מגיע לבחורות זה אומר שאתה בצרות!

אבל תמשיך לדווח, נראה לי שיהיה מעניין...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שלא תעיז להגיד לה שהיה משהו עםה אקסית , מקס' היא זכרה את הסיסמה שלך מפעם .

 

בחורות נוטות להאמין שאם מישהי רצתה אותך, ובמיוחד אם האקסית שלך עדיין רוצה, אז כנראה שיש בך משהו.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני חושב שכדאי שקודם אתה תחליט מה אתה רוצה ממי, אחרי זה תנסה לנתב את זה לכיוון הרצוי.

חוסר ההחלטיות הזאת מכניס אותך למצבים דיי לא נעימים.

בהמשך למה שרשמתי, שום דבר עדיין לא אבוד, תמיד אפשר לשנות את הסטטוס בחזרה ,להסביר לאקסית שזאת הייתה טעות, לדבר עם הרצוייה ולהסביר לה בצורה ישירה שאותה אתה רוצה ואין לך שום קשר לאקסית, הבעיה שהכל צריך לקרות כמה שיותר מוקדם או שזה יהיה אבוד.

בהצלחה.

פורסם

אני יודע מה אני רוצה.

עובדה שצלצלתי ורציתי להיפגש איתה, והיא אמרה שהיא תסיים את הסידורים היא תדבר איתי וניפגש. היא לא צלצלה, הדרך היחידה שאני רואה שאני מדבר איתה עם בכלל זה בבסיס בהמשך השבוע.

תמיר.

פורסם

אני מציע את עניין הפסטה,להזמין את שניהן לארוחת ערב לשיחת הבהרה,לשפוך עלהם את הפסטה ברוטב עגבניות ולזרום עם שניהם למקלחת8)

בכל מקרה תמשיך לעדכן :-)

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

מזכיר לי ציטוט שחוק מהסרט species:



We decided to make it female so it would be more docile and controllable.

-More docile and controllable, eh? You guys don't get out much

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני מציע את עניין הפסטה,להזמין את שניהן לארוחת ערב לשיחת הבהרה,לשפוך עלהם את הפסטה ברוטב עגבניות ולזרום עם שניהם למקלחת8)

בכל מקרה תמשיך לעדכן :-)

 

שניהן? שניהם? :shock:

פורסם

שניהן ,כתוב חצי זכר חצי נקבה, קרי קוקסינלים, שניהם זה זכר.

תשמע כל אחד והעדפות שלו ....

 

 

 

 

 

 

(רן לא להיפגע, זה מתבקש....)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

תראה, תשמע, אם היא לא חוזרת אלייך = זה נראה שאתה לא בראש מעייניה, אחרת היא הייתה אמורה לקפוץ על כל הזדמנות שתדברו.

 

יכול להיות שזה משהו שעשית, יכול להיות שזה משהו שלא עשית, זה לא באמת משנה. השאלה אם אתה רוצה להילחם עד הסוף או לפרוש כשכוחך עדיין במותנייך ?

 

לגבי כל עניין האקסית - מה נסגר איתך ?! אתה נותן לאנשים מה להכתיב לך בחיים ?!

 

אתה אמור להגיד לה "חומץ, כולה נשיקה, לא להתרגש, זה עוד לא הסכם שלום עם הפלשתינאים"... ובזה לסגור את הסיפור.

 

אני לא רוצה להיכנס למקומות שהם מצנעת הפרט, אבל אני חושד שיש פה דפוס התנהגות כלשהו שלך, שיכול להסביר הרבה דברים.

 

לפתוח או לא את זה לדיון - שיקול שלך, ושלך בלבד. לי אישית - זה הדליק נורה אדומה.

 

דרך אגב, רוצה את השירוקו כדי לרגש אותה? בנות מתות על האוטו הזה, אבל זה רק בתנאי שמר קונדסון ילווה לי את הפתוחה שלו כדי שאני אתרגש מחדש ;)

 

אני מוכן להלוות לך את כלי הרכב שאני שוקל לקנות השבוע... מבטיח לך שהוא מיוחד (בין היתר, מספר אי זוגי של צילינדרים)... !

 

תגיע ביום ראשון (אתה יודע לאן ומתי) ותקבל סיבוב על ה- Beast :-P

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...