Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מעוניין לפרק אותה בשרותים הציבוריים של תחנה מרכזית הישנה...

אוי ואבוי, הוצאת לי את החשק המיני לכל שנת 2011 :x-mas:

 

ולנושא, אני לא מכיר בת שתעדיף ללכת למסיבה ולא לדייט בסילבסטר, חוץ מזה שאתם יכולים ללכת למסיבה ביחד.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

קראתי מהתחלה, וסחטיין על הצלחת השרשור, 4 דפים על לאן לקחת בחורה...

מזכיר פה נוסטלגיות...

בכל אופן הוצעו פה רעיונות די טובים וחריפים, אני בעד לקחת את הרעיון של באגירה ולפתח אותו קצת יותר

תתקשר אליה כבר היום ותגיד לה שחשבת על זה ו"אתה חושב שהיא תיהיה חסרה לך בסילבסטר והחלטת שאתה לא מוכן לוותר עליה ביום קסום זה, ואתה רוצה שהיא תבוא איתך למסיבה"

 

תראה איך היא מגיבה...

 

 

וגבר, קבע לה עובדה. תראה את פרנקו במשטרה, תראה את קצב, תראה את בני סלע, הם בסוף השיגו משהו :wink:

Confidence In Motion

פורסם

אתה חייב לצאת איתה ביחד בסילבסטר, אין דבר כזה לא.

אני לא מאמין שהיא אמרה שהיא הולכת למסיבה ואתה אמרת "אה כן, בסדר..."

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

לא, לא בידיוק.

דיברנו עוד קצת, אז שמעתי את חברות שלה ברקע והיא אמרה שהיא תדבר איתי בערב.

והיא לא צלצלה.

חוץ מזה, אני לא נואש ואני לא ארדוף אחריה, לא ככה?

תמיר.

פורסם
איזה צרוף מקרים, גם אני חשבתי להמליץ ללכת למועדון חשפנות!

 

 

תמיר, תתקשר אליה שוב, שאל אותה אם היא צריכה בן זוג למסיבה שהיא הולכת

בגירה , היא הולכת למסיבה , לא לנשף של הוד מלכותה בארמון בקינגהאם , מה זה בן זוג למסיבה?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
חוץ מזה, אני לא נואש ואני לא ארדוף אחריה, לא ככה?

 

פחדן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא, לא בידיוק.

דיברנו עוד קצת, אז שמעתי את חברות שלה ברקע והיא אמרה שהיא תדבר איתי בערב.

והיא לא צלצלה.

חוץ מזה, אני לא נואש ואני לא ארדוף אחריה, לא ככה?

תרדוף גוטה, תרדוף.

 

עדיף לקבל סירוב מאשר להישאר בספק (אולי היא שחכה, אולי נגמה לה הבטריה, אולי היא לסבית בכלל...)

 

תתקשר אליה ותגיד לה שחברים שלך שואלים מה אתה עושה בסלבסטר ותגיד לה שאתה מקווה לצאת איתה לאנשהו.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

מה אתה ילד?!

אם היא מעדיפה לבלות בסילבסטר עם חברות שלה ולא איתך סימן שהיא לא בקטע שלך!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם לא תהיה ישיר כנראה שתישאר בספקות עוד הרבה זמן.משחקים של אני לא אתקשר כי היא לא התקשרה כי הוא לא התקשר כי הם לא התקשרו, לא יובילו לשום דבר.

תאזור אומץ, תתקשר אליה מחר ,תגיד לה שאתה בעניין שלה ומשם כבר תזרום עם השיחה לפי התגובה.

אם היא בעניין גם כן, או שהיא תזמין אותך להצתרף למסיבה או שהיא תציע אלטרנטיבה רק לשניכם בלי החברות, אם היא לא בעניין, זה כבר לא משנה באמת .לא?

פורסם

טוב, עקבתי אחרי השרשור הזה מספיק זמן. אני חייב להתערב ולהסביר לך איך עושים את זה כמו ג'נטלמן.

 

שלח לה SMS ב-2 בלילה: "ערה?" :lol:

 

 

 

 

וברצינות, WTF?

 

אין לך עמוד שדרה? הלכת לחפש אם מישהו בפורום יכול להשאיל לך זוג ב*צ*ם?

מה נסגר אתכם? האם הבחורות בארץ באמת כל כך קשות שאתם מרגישים מסורסים כבר בשלב ההיכרות?

 

אני לא חושב ש"לקבוע לה עובדה" זאת ההתנהגות הנכונה, אבל באמת שאינני מבין את הבעיה המתוארת.

אתם כבר ביחסים טובים - הקרח נשבר, האמון נוצר, מה עוד חסר לך לעזאזל? אלה החיים שלך, תפסיק

להקשיב לאנשים אחרים ותפוס שליטה על עצמך. אם תמשיך ככה, זה לא יביא אותך רחוק בחיים, בתחום

הרומנטי כמו בתחום העסקי, וכך גם בכל תחום אחר שמערב תקשורת בינאישית.

 

בקיצור, אם יש סמיילי אחד שחסר לי בפורום ומתאים למצב הנ"ל, זה זה: facepalmua8.gif

פורסם

יאללה, קפוץ למים.

מה קרה, קצת קשה אז מוותרים?!

אם היא לא מאוהבת בך אוטומטית מעל הראש מדיי וואן, אז עוברים?

 

זה מה שקורה עם הנוער, אין חינוך שמבוסס על המקורות ואין ערכים. מה קרה ל... "תהיה גבר! תשפיל את עצמך! תהיה סמרטוט! תהיה גבר!" (קרקר נגד קרקר, יוסי בנאי).

 

דריש, ברצינות... הם לא חושבים שבחורות הם בני אדם. לא מתחברים איתן, מתמרנים אותן. קצת כמו כלב, מקסימום עושים קורס, ועובדים בשיטה בהייוויוריסטית, עד להשגת התנהגות רצויה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5YVOGyDFuKU&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

דריש, לאות הסכמה ותמיכה.

 

DoubleFacePalm.jpg

 

ברצינות. פשוט תגיד לה שמגניב (בקשר למסיבה), ומה עם שבת בערב לאיזה דרינק רק שניכם. לא קשה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
בגירה , היא הולכת למסיבה , לא לנשף של הוד מלכותה בארמון בקינגהאם , מה זה בן זוג למסיבה?

 

 

מה זאת אומרת? וואלס רוקדים רק בזוג, מה, לא? :shock:

 

שניה ברצינות, יש הבדל רציני בין להגיע למסיבה לבד ולהתחיל לצוד ובין להגיע עם בן זוג (כמו עם חבר או, אלוהים ישמור, בעל).

 

אם היא מעוניינת בו, היא תזנק על ההזדמנות שהוא יבוא איתה למסיבה, אני יודע שאני הייתי עושה את זה (מזנק על ההזדמנות לצאת עם המצחיקה והזורמת, לא עם נטול העמוד שידרה) :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...