Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

פורסם

רק שזה לא מחושב ככה למי שישב 10 שנים על כסא שעלה עשירית והיה מרוצה, ופתאום כשהגוף מתחיל לסבול, להוציא פתאום סכום גדול בהרבה.

פורסם
לפני 4 שעות, אורי מ. כתב:

והוא מחזיק מעמד 10 שנים (הדיווחים ברשת אומרים שיותר)

הם חד וחלק מחזיקים יותר ואפשר להשיג כל חלק בנפרד כחלק חילוף.

יש לי חברים שמשתמשים בכיסאות הרמן מילר בני מעל ל20 שנה.

 

בסופו של יום יש סיבה למה הם (וסטילקייס) נותנים אחריות ל12 שנה אפילו לחברות.

בנתיים כיסאות פשוטים מתחילים ״להרגיש אחרת״ כבר אחרי שנתיים שלוש.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 5 שעות, Be roo כתב:

רק שזה לא מחושב ככה למי שישב 10 שנים על כסא שעלה עשירית והיה מרוצה, ופתאום כשהגוף מתחיל לסבול, להוציא פתאום סכום גדול בהרבה.

 

יכול להיות שמי שישבה על הכיסא הפשוט 10 שנים היתה צעירה ופחות רגישה לבעיות שנובעות מישיבה ממושכת. 10 שנים אחרי מתחילים להרגיש את ההבדל בין כסא איכותי לכזה שהוא פחות.

לדעתי, אם אפשר להתמודד עם ההוצאה, אז יחס העלות לתועלת טוב יותר ממה שנראה ברגע הראשון.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

איך אומרים היום - נראה לי דעה לא פופולרית 😄

לא אכפת לי כמה הוא עולה, אני שונא את ההרמן מילר שלי (רכישה של המשרד לכל העובדים) לדעתי דגם aeron אם כי מהמדבקה שלהם אני לא מצליח להבין איזה דגם זה IMG_E1251.thumb.JPG.6e51638476a00f6327ff51ff4544d65b.JPG

קניתי לי הביתה כסא של ליזי-בוי, כן כן, אלה של הכורסאות טלויזיה, שעולה הרבה פחות (עדין אלפיים ומשהו שקל)

ואני מרוצה עד הגג, טיפה חם בקיץ על זה אבל החדר מקורר ל 18 מעלות :-), זה אולי הדבר היחיד, נח לי ואני מאוד נהנה ממנו.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
לפני שעתיים, Be roo כתב:

אולי מרגיש אחרת, אבל כל עוד זה לא מפריע, למי אכפת?

זו הנקודה - שכן מפריע.

כשהתחלתי לעבוד מהבית בעקביות באמת ב2020 התחלתי מלשבת על כיסא בן כמה שנים שהיה לנו (ובמחיר מקביל לבערך אלפיה בארץ) והגיע עם המון המלצות - אחרי חודש ומשהו התחלתי ״להרגיש״ אותו באמת. נחשב אחד התחליפי אארון הזולים המובילים פה.

זה לפני שאני מדבר על בלאי ויזואלי או מנגנונים שלא עובדים כמו ביום הראשון.

 

לפני 30 דקות, DrorZi כתב:

לדעתי דגם aeron אם כי מהמדבקה שלהם אני לא מצליח להבין איזה דגם זה

צלם מקדימה כמו בן אדם :) מה שכן - לא מצליח להבין את הזוית אבל אין באארון שום חלק שאני מצליח לחשוב עליו שנראה ככה.

הנה הרשימת כיסאות שלהם:

https://www.hermanmiller.com/products/seating/office-chairs/

 

מן הסתם אבל בסוף היום לא כל הכיסאות מתאימים לכל האנשים והאארון אגב - הוא לא הכיסא הכי נח בעולם מבחינת ריפוד וכאלה - יותר כמו - לאורך זמן לא כואב לי הגב ממנו בכלל ואני מתיישב וקם ממנו באותו מצב.

לפני כשעה, DrorZi כתב:

קניתי לי הביתה כסא של ליזי-בוי, כן כן, אלה של הכורסאות טלויזיה, שעולה הרבה פחות (עדין אלפיים ומשהו שקל)

לייזי בוי מייצרים כיסאות מעולים - והמחירים שלהם בארץ אגב לא רעים בכלל.

זה לא אותו מפעל וליין מוצרים שיש בארה״ב אלא license אגב - שזה למה הקווי מוצרים לא מקבילים לארה״ב - that said - פייר - אלו שהיו לי בארץ היו באיכות יותר גבוהה מאלו שיש לי פה ו״אמריקאים״

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, Liviur כתב:

לייזי בוי מייצרים כיסאות מעולים - והמחירים שלהם בארץ אגב לא רעים בכלל.

זה לא אותו מפעל וליין מוצרים שיש בארה״ב אלא license אגב - שזה למה הקווי מוצרים לא מקבילים לארה״ב - that said - פייר - אלו שהיו לי בארץ היו באיכות יותר גבוהה מאלו שיש לי פה ו״אמריקאים״

לא מכיר את הכסאות שלהם, אבל כורסת טלויזיה ממותגת כלייזי בוי שקניתי בארץ בד"ר גב, נקרעה אחרי פחות משבע שנים, מתוכן חמש היא שימשה יותר כמתלה מעילים מאביזר ישיבה...

בזמנו שמתי לב שהדגמים שונים מאלו הנמכרים בארה"ב, לדעתי חוץ מ(אולי) המנגנון, מדובר במוצר די נחות.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

כשמתחיל כאבי גב מישיבה ממושכת במשך שנים על כסא פשוט, ואז אתה הולך לאורטופד והתשובה שלו היא: אתה תתרגל לכאבים, 6000 שח כבר לא נראה כל כך יקר.

בנוסף, כל מי שעובד בחברות הייטק כאלו ואחרות בארץ שיבדוק עם היבואן כי יש הנחות מאד יפות להרבה עובדי חברות.

אני קניתי את ה aron מהיבואן בארץ במחיר של 5000 שח, ועל זה העבודה החזירה כ 1600 שח.

אבל כמו שאמרתי לפני, כשהגב כאב לי הייתי משלם גם מחיר מלא בשביל לפתור את זה.

 

  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

פורסם
לפני 30 דקות, שי כתב:

כורסת טלויזיה ממותגת כלייזי בוי שקניתי בארץ בד"ר גב, נקרעה אחרי פחות משבע שנים

ואוו, נשמע מאכזב ביותר. לגמרי לא הניסיון שלי.

הקודמת שלי עברה (כשעזבנו את הארץ) לאמא של אשתי ולדעתי עדיין אצלה. היתה אצלינו בערך 7 שנים - העור נראה מעולה עד היום האחרון - כולל 3 כלבים ו2 ילדים - בזמן שריהוט אחר התפורר אצלינו בקצב.

 

פה קניתי עוד 2 (מנגנון יותר טוב , התלונה שלי היא בעיקר על ריפוד וגודל יותר רחב - אמריקאים ...) - וגם אין שום סימן לבלאי - 6 שנים , 3 כלבים ו3 ילדים הפעם. מקסימום צריך לשמן את אחת מהן כי המנגנון נדנוד חורק קצת ואני עצלן.

כמו שאמרתי - הם מיוצרים על ידי זכיינים ואמורים לשמור על רמה מסוימת - יכול להיות שזה hit or miss.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שלי עם ריפוד בד, לא עור. מה שהופך את זה לאף יותר מבאס (איכותית, לא כלכלית). יכול להיות שעברו מתישהו מייבוא לייזי בוי מקוריות למותגי מדבקה?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

יכול להיות שהחליפו זכיין של מפעל מייצר או עברו לעבוד עם זכיין אחר שמייצר באיכות נמוכה או שבין דגמים יש הבדלים לגבי איפה הם יוצרו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 18 שעות, אורי מ. כתב:

היתה צעירה ופחות רגישה לבעיות

מאוד יכול להיות שהגיל עושה את שלו, ולכן אני בהחלט שוקלת את ההרמן, ועדיין, לעשות את המעבר להוצאה כזו, כשלא בטוח שזו אכן הבעיה, קצת קשה לעיכול :-)

אבל יש סיכוי שבסוף אהיה הבעלים הגאה של הרמן מילר.

לפני 17 שעות, DrorZi כתב:

אני שונא את ההרמן מילר שלי

מוכר ב-10%?

פורסם

מעדכן מהניסיון שלי בשנים האחרונות, אחרי שיחה עם חברים אתמול בערב - עדיין שם מקום ראשון את ה Steelcase Gesture שהיה לי בישראל והיתה הקנייה הראשונה שלי בארה"ב, עוד לפני שמצאנו דירה. גם שם, ד"א, קניתי יד שנייה. מודל 2019 מאדם פרטי שסיפק קבלה של $1300 מאמאזון - שילמתי לבחור הנחמד $450 והלכתי לאסוף מביתו בסן פרנסיסקו.

 

לאחר מכן התחלנו בהליך חיפוש גם לאשה - אחרי שישבנו על בערך כל דבר אפשרי (כולל כל ההרמן מילרים למינהם) היא החליטה שגם היא רוצה Gesture כמו שלי - הפעם הלכנו לחנות רהיטים יד שנייה של מקסיקנים (pardon my french) והיו שם בערך 20 כסאות בצבעים שונים ותנו לי לספר לכם שלא היתה שום אפשרות להבדיל, בלי לבדוק את המדבקה בתחתית, בין מודל 2013 ל 2018, כולם נראו והרגישו כאילו יצאו מהמפעל היום. נבחר אחד שנראה טוב במיוחד, 2018 בשביל מיקסום האחריות, ואחרי מיקוח קטן עם המוכר, הוסכם על $400 במזומן. הכסא גם עבר ניקוי יבש לפני שנמסר לנו - הרגיש חדש לחלוטין.

 

בחודש האחרון עבדתי מהמשרד בישראל, שם יש Mirra 2 ואני חייב לציין שהכסא הזה פשוט מצוין. פחות אהבתי אותו מה Gesture אבל אני מעריך מאוד את זה שאין שם בד בשום מקום ולכן יהיה קל מאוד לנקות אותו. את ה Gesture ניקיתי פעם אחת ולקח לו יומיים שלושה להתייבש, וגם אחרי זה - לא הרגיש חדש לחלוטין - אני מניח שצריך ציוד מקצועי יותר מהציוד הביתי שהשתמשתי בו.

 

אני דובק במה שאמרתי לפני כמה שנים - כמעט כל הכסאות high end שישבתי עליהם מעולם לא הרגישו "סופר נוחים" ישר, זו תחושה שקיבלתי מהרבה כסאות זולים דווקא. הגדולה היא שאתה קם מהם אחרי 8 שעות ישיבה רענן לחלוטין בלי שום סימן לזה שישבת כל כך הרבה.

  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...