Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לחוכמת ההמונים, מחפש כיסא בתקציב בין 800-1000 ש"ח לא יותר עבור ישיבה ממושכת מול המחשב.

מבין שזה לא תקציב לכיסא יותר מדי מפנק אבל אני צעיר אז הגב שלי יסתדר גם עם כיסאות שלא בטופ של רמות הנוחות😁

מחפש המלצות לכיסא נוח לישיבה ממושכת ובעיקר עמיד עם עדיפות להכוונה ולא "לך לחנות ותשב על מה שנוח לך" כי הלכתי לחנות ACE הקרובה לביתי, ניסיתי את הכיסא הכי נוח שלהם ואז ובכן...הכיסא התפרק אחרי כמה חודשים. בגלל שאני לא מבין כלום בנושא ה-400 ש"ח ששילמתי על הכיסא המחורבן הזה נראו לי בזמנו כמו מחיר בקטגוריה של כיסא נורמלי ועכשיו אני מבין שזה במקרה הטוב מספיק לכיסא עינויים (למרות שהוא היה די נוח אבל רמת אמינות סיימון לבייב), אז המלצות ספציפיות ממש יעזרו לי כאן.

אני 1.75 ושוקל 85 אם זה משנה, אשמח אם לא להמלצה ספציפית לפחות להמלצה על יצרן טוב ברמת המחירים הנ"ל שאפשר ללכת ולהתרשם מהדגמים שלו ולבחור את ההכי נוח לי בקטגוריית המחיר (למשל שמעתי המלצות על וקסמן, דעתכם בתקציב הזה?).

תודה רבה!

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

מה שנכנס בתקציב מצרעה או ווקסמן יהיה ההימור הכי סביר. קח בחשבון שהוא יתפרק / יתבלה תוך זמן כלשהו (הייתי נותן לזה שנתיים שלוש)

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 11 שעות, Liviur כתב:

מה שנכנס בתקציב מצרעה או ווקסמן יהיה ההימור הכי סביר. קח בחשבון שהוא יתפרק / יתבלה תוך זמן כלשהו (הייתי נותן לזה שנתיים שלוש)

 

וזה פרק זמן סטנדרטי בשביל כיסא שנחשב אמין? הגדלה של התקציב תוביל למציאת כיסאות עמידים יותר משמעותית?

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

עכשיו יש הרבה כסאות יד 2 של אנשים שעבדו מהבית ועכשיו חוזרים למשרד. יש גם הרמן מילר אבל דורשים עבורם מחירים מוגזמים. חפש STEELCASE משומש ותבדוק אותו בעצמך. יש מציאות לפעמים

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 10 דקות, Michazzz כתב:

עכשיו יש הרבה כסאות יד 2 של אנשים שעבדו מהבית ועכשיו חוזרים למשרד. יש גם הרמן מילר אבל דורשים עבורם מחירים מוגזמים. חפש STEELCASE משומש ותבדוק אותו בעצמך. יש מציאות לפעמים

 

מעדיף פחות להתעסק ביד 2 כי אני בין כה לא מבין כלום בתחום אבל תודה בכל מקרה!

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

אני קניתי באוקטובר 2020 את הכיסא הזה:

https://shop.waxman.co.il/product/כסא-משרדי-דגם-f15/

היה לי לפני כן כיסא מנהלים כלשהו מאייס, וכשהתחלתי ללמוד הגב שלי לא עמד בזה. גם כשאני צעיר כמו שתיארת אבל אחרי חמש דקות כבר הרגשתי לא בנוח.

לעומת הכיסא הנוכחי (זה שבקישור), אחרי כמעט שנתיים אני לא רואה איזהשהו בלאי עליו, אין לי שום תלונות. לדעתי קניתי אותו בהמלצת החבר'ה בפוסט הזה.

יש לך אפשרויות לכוון לגובה את הידיות, זוויות שונות לישבן, וזוויות שונות לגב.

עכשיו כתוב שהמחיר הוא 838 ש"ח, אבל אני זוכר שתמיד יש להם מבצעים ואולי כדאי לך לחכות למחיר טוב יותר. על שלי שילמתי באזור ה 600 ש"ח.

יש להם אחריות להמון זמן למקרה שתצטרך.

אני אבל גם הלכתי לבני ברק לחנות שלהם כדי לבדוק את הכיסאות, היו שם כאלו במסגרת התקציב שלך (שוב, אחרי הנחה) שהם עם גב רשת שיכול להיות שיהיה לך יותר נוח.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני כשעה, Michazzz כתב:

אם רחובות לא רחוק ממך, סע היום לבחור ותנסה את הכסא הזה. מחיר מצחיק לכסא מבית טוב: הבעיה שהיום לוקחים את כולם משם אז תזדרז: https://www.yad2.co.il/s/c/ur65f61f

אני מניח שזה נמכר מאיזו חברה שנסגרת/עוברת... משהו שאתה מכיר? או שסתם נתקלת ביד2?

מה הכוונה היום לוקחים את כולם? כל כך אטרקטיבי שאתה צופה שיקנו הכל היום או שפשוט מחר כבר לא יהיה מי שימכור?

שוקל לקנות לילדים קטנים בשביל שעורי בית.

פורסם

בתקציב כזה הייתי מעדיף כיסא איקאה על פני צרעה.

 

ספיציפית כדאי לבדוק את Markus, שם שוודי כלשהו, אם אין לך בעיה עם דמוי עור אז Millberget גם אופציה (לא בהכרח בצבע הזה), Matchspel או Gruppspel

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תתקשר לבחור במודעה - לא מכיר אותו אבל זה בהחלט מחברה שנסגרה ואלה כסאות טובים. ואכן היום מישהו יזרוק כל מה שיישאר שם. תתקשר אליו ותעדכן...

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 18 שעות, m3x7r3m3 כתב:

בתקציב כזה הייתי מעדיף כיסא איקאה על פני צרעה.

 

ספיציפית כדאי לבדוק את Markus, שם שוודי כלשהו, אם אין לך בעיה עם דמוי עור אז Millberget גם אופציה (לא בהכרח בצבע הזה), Matchspel או Gruppspel

 

הכסא השוודי עם השם המוזר נראה בהחלט טוב.

מעניין לגמרי, מחיר סביר מאוד ביחס לתמורה, נראית כרית נוחה.

אולי באמת ארכוש כזה.

Opel Adam S 2017

פורסם

ה-יארבפייאלט ושאר חבריו עם הריפוד דמוי עור - הייתי נמנע, בגלל הריפוד.

המרקוס, מנסיון (ישבתי על כזה שנה וחצי), לא רע בכלל, די נוח, ועמיד.


הייתי בודק גם את הגרופספל - נראה טוב, לדעתי דגם די חדש.

In Ikea we trust!

 

חזיר דיזל

פורסם (נערך)
לפני כשעה, קורן בן אשר כתב:

ה-יארבפייאלט ושאר חבריו עם הריפוד דמוי עור - הייתי נמנע, בגלל הריפוד.

 

אכן גם הוא דמוי עור, אם כי לי אישית כשזה לא דמוי עור בגב זה לא נורא בכלל.

אבל אולי לאנשים אחרים זה כן מפריע.

 

ואם מפריע דמוי עור בתחת, אז גם ה-Matchspel לא אופציה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
בתאריך 27.6.2022 בשעה 21:18, Overdrive כתב:

אשמח לחוכמת ההמונים, מחפש כיסא בתקציב בין 800-1000 ש"ח לא יותר עבור ישיבה ממושכת מול המחשב.

 

אני 1.75 ושוקל 85 אם זה משנה, אשמח אם לא להמלצה ספציפית לפחות להמלצה על יצרן טוב ברמת המחירים הנ"ל שאפשר ללכת ולהתרשם מהדגמים שלו ולבחור את ההכי נוח לי בקטגוריית המחיר (למשל שמעתי המלצות על וקסמן, דעתכם בתקציב הזה?).

תודה רבה!

אני על כסא גיימינג שרכשתי מחבר הפורום EREZ WOLF בעל חנות פיסיהוליק לפני כ-3 שנים. הכסא נועד לאנשים גדולים (אני 187 ס"מ ומשקל תלת ספרתי), ומחזיק מעמד בצורה יוצאת דופן לחלוטין לטובה. יכול להעיד מניסיון שתוצרת החברה COUGAR פשוט מעולה.

לינק למגוון הכיסאות שלו בחנות. מתאים בהחלט לתקציב שלך.

  

בתאריך 4.3.2019 בשעה 10:25, ברווז כתב:

מקפיץ.

הכסא שלי התחיל לשגע אותי, ונמאס לי כבר מהכסאות מנהלים. הם לא הכי מתאימים לי.

אז קפצתי לפיסיהוליק... היה אצלו דגם של כסא גיימרים "טיטאן", שמותאם לאנשים גדולים. בוכנה של 160 ק"ג, כסא רחב, גב גבוה (יותר ממני! בעת הישיבה), מאמין שהוא אפילו אורתופדי. הוזמן במקום... אחת הקניות הטובות ביותר שעשיתי.

נוח בטירוף. מתאים למידות שלי. מרגיש "נכון". נוח, אמרתי? אז נוח.

מרוצה עד הגג.

 

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 28.6.2022 בשעה 16:24, Michazzz כתב:

תתקשר לבחור במודעה - לא מכיר אותו אבל זה בהחלט מחברה שנסגרה ואלה כסאות טובים. ואכן היום מישהו יזרוק כל מה שיישאר שם. תתקשר אליו ותעדכן...

אם זה ייזרק אז למה הוא מבקש בתשלום? 🙄

אני רואה שהמודעה עודכנה אתמול 

 

×
×
  • תוכן חדש...