Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח להמלצה על כיסא חדש,

אשתי לאחר התאוששות מפגיעת צוואר ואני מחפש עבורה כיסא שייתן תמיכה טובה לגב התחתון והראש, ושיהיה נוח לישיבה ממושכת...

ראיתי את דגם הנ"ל:

https://smileoffice.co.il/he/manager-chairs/698

והוא היה דיי נוח, אבל המחיר שלו דיי יקר למה שאני מחפש, האם יש כסאות דומים מומלצים בתקציב עד 2.5-3K ?

 

 

פורסם
בתאריך 30.7.2022 בשעה 10:28, neorex כתב:

ראיתי את דגם הנ"ל:

https://smileoffice.co.il/he/manager-chairs/698

והוא היה דיי נוח, אבל המחיר שלו דיי יקר למה שאני מחפש, האם יש כסאות דומים מומלצים בתקציב עד 2.5-3K ?

שלא תעיז!
קניתי משהו דומה של ד"ר גב, אחרי איזה חודש הרשת של המושב שקעה ומאז האיזור שאמור לתת תמיכה לגב התחתון פשוט ננעץ באמצע הגב. העיצוב הזה של גב בשני חלקים - אם אין מושב שלא יכול לשקוע (ספוג על פלטת עץ או משהו דומה) זה פלופ מטורף. לדעתי, אל תכניס את עצמך לסרט הזה. תקנה משהו עם עיצוב פשוט ותומך ולא משהו שמנסה להמציא את הגלגל מחדש.

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מרחיק אנשים מדר' גב. הכסא שלי אמנם נוח אבל כבר חורק ומצקצק. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

ביקרתי אתמול בדר' גב, המחירים של הכיסאות סבירים, אבל רמת החומרים והאיכות נראית דיי זולה ושברירית, במיוחד שהם נותנים רק שנה אחד של אחראיות.

היכן אני יכול להתרשם מכיסאות עם עיצוב פשוט ותומך, שיהיה תמיכה לגב התחתון ומשענת ראש?

 

  • אהבתי 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הגיע הצורך בכיסא חדש ונורמאלי.

האמת שאף פעם לא ממש קניתי כיסא איכותי ותמיד היו לי כסאות בסיסים וזולים.. כרגע יש אצלי את הכיסא הפשוט הזה שהגיע אליו בגיל שלוש מתנה ממשפחה (בקושי היה בשימוש) והוא קצת קטן, לא מספיק נוח ליום עבודה ממושך. לזכותו יאמר שהוא מרגיש איכותי וסולידי ולא כמו כסאות שדומים לו ועולים 200-300 שקל בפיצוציות (והוא כבר בן 4+).

בעבודה במשרד יש לי כיסא ROBI והוא נחמד.. אבל רק נחמד. לא מרגיש כמו כיסא שמצדיק את העלות שלו. המושב עצמו לא מרגיש מספיק מרופד ובקיצור לא מרגיש "שזה זה".

 

בכל מקרה, בהמשך לדפדוף בשרשור הזה הגעתי ל4 האלו - יש פערים די משמעותיים במחירים והשאלה הנשאלת אם בכלל יש הצדקה משמעותית לפער הזה מבחינת איכות ונוחות הכסאות כי על פניו הם לא נראים פיזית שונים משמעותית. לכולם משענת ראש, כולם עם מנגנון "משוכלל" ואחריות של 5 שנים (למעת הווקסמן עם 3 שנים).

 

בקיצור, אשמח להמלצה על אחד מהם רצוי מנסיון. אם יש הצעות עדיפות עד תקרת המחיר הזו אשמח לשמוע.

 

דגם TOTAL COMFORT - SMART בעלות 1390 ש"ח - https://smileoffice.co.il/he/manager-chairs/612

דגם TOTAL COMFORT - DIAMOND בעלות 1790 ש"ח - https://smileoffice.co.il/he/manager-chairs/752

דגם ARCO H בעלות 2026 ש"ח - https://shop.waxman.co.il/product/כסא-ארגונומי-דגם-arco-h-שחור/

דגם TOTAL COMFORT - CLASIC בעלות 2190 ש"ח - https://smileoffice.co.il/he/manager-chairs/210

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי dalet11

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השרשור מהאוב
הגיעה העת לקנות הרמן מילר איירון.
המחיר בפיטרו שערוריה.

 

איפה ניתן להזמין את הכיסא בכפוף לאחריות רשמית וכו'?

 

תודה לעונים!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

א. שווה להגיע לפיטרו ולשבת על שלל הכסאות ולא להניח שהארון הוא המתאים ביותר. באופן אישי המירה 2 התאים לי יותר מהארון. 

ב. בדצמבר האחרון ובזה לפניו פיטרו עשו מכירת סוף שנה על כל הדגמים. ההנחות היו סביב 25 אחוז. אפשר להניח שגם השנה תהיה מכירת סוף שנה, אולי אז המחירים יתאימו לך יותר. 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני שעתיים, אורי מ. כתב:

א. שווה להגיע לפיטרו ולשבת על שלל הכסאות ולא להניח שהארון הוא המתאים ביותר. באופן אישי המירה 2 התאים לי יותר מהארון. 

ב. בדצמבר האחרון ובזה לפניו פיטרו עשו מכירת סוף שנה על כל הדגמים. ההנחות היו סביב 25 אחוז. אפשר להניח שגם השנה תהיה מכירת סוף שנה, אולי אז המחירים יתאימו לך יותר. 

האיירון הוא by-far הכיסא הכי נוח שישבתי עליו. 

אחלה טיפ, אחכה קצת. תודה

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי חברים, מקפיץ את השרשור.

סטודנט שיכול לשבת על הכיסא גם 12 שעות ביום בתקופות לחוצות יותר - מחפש להחליף את הנוכחי שהיה בזמנו הכי זול בחנות ואיכותו בהתאם.

מחפש להשקיע עד מקסימום 1,500 ש''ח והדיוט מוחלט בתחום.

אשמח לעזרה.

פורסם

קשה להמליץ.כי זה עניין אישי מאוד.

 

השבוע קניתי לבן שלי כיסא שאין לח מושג מי הצרן אבל הומלץ על ידי המוכרת והבחור מצא אותו נוח. 

הכסא נרכש ב"מרכז הכסאות" בטירת הכרמל שם הוא מכונה "דניאל 06", מחיר קטלוגי 1450 ש"ח וקיבלנו הנחה קטנה

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הקצב שבו כיסאות זולים מתפרקים מייאש. יש לי אוסף שלם של כיסאות מחשב שהתפרקו תוך שנים בודדדות, חלקם כיסאות שעלו סביב 1,000 ש״ח ויותר. הסיבה שהם עדיין בבית פשוטה: אני מתעצל לסחוב אותם במדרגות לאשפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חושב שכבר כתבתי בעבר. למי שאין כסף לדבר האמיתי, יעני "אהרון" או סטילקייס, אני ממליץ בחום לסור לאיקאה ולקנות את מרקוס. אפילו יישארו כמה שקלים עודף מ-900. לדעתי נותן את התמורה הטובה ביותר למחיר. אני יושב על אחד כזה כבר חצי שנה, לפעמים 12-14 שעות ביום, ומבחינתי הוא עומד במבחן. 

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם
לפני שעה, קורן בן אשר כתב:

חושב שכבר כתבתי בעבר. למי שאין כסף לדבר האמיתי, יעני "אהרון" או סטילקייס, אני ממליץ בחום לסור לאיקאה ולקנות את מרקוס. אפילו יישארו כמה שקלים עודף מ-900. לדעתי נותן את התמורה הטובה ביותר למחיר. אני יושב על אחד כזה כבר חצי שנה, לפעמים 12-14 שעות ביום, ומבחינתי הוא עומד במבחן. 

לא קונים כיסא שאין אפשרות להתאים את גובה הידיות.

×
×
  • תוכן חדש...