Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לגמרי First world problem אבל אני רוצה לקנות לעצמי GESTURE זהה למה שהיה לי בישראל - בקליפורניה

מסתבר שזו חתיכת עלות גם שם, מישהו מכיר קומבינה יותר טובה מאשר לשלם 1000 דולר באמאזון?

 

פורסם

אני מתקרב ל-3 שנים עם ה-aeron שקניתי (גם כן מחודש, מאיביי, קצת פחות מ-700 דולר כולל הכל). 

נשאר כמו שהיה כשקיבלתי אותו, כיף גדול. השקעה משתלמת - אני בחור של 110 ק"ג וכבר נשברו לי 2 כיסאות בעבר. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

אז הכסא שלי מפלטכניקה החזיר את נשמת בוכנתו לבורא, וכבר זמן מה שהוא מצקצק ומרעיש בזמן תזוזה. בסך הכל - ריספקט; הכסא משנת יצור 2007 וקיבלתי אותו ב 2011 לאחר שהחליף כמה ידיים במשרד, (כולם בנות במשקל נוצה והמשרד רופד בשטיח על כל הרצפה).  הריפוד במושב במצב לא רחוק מחדש והכל נראה טוב, בימים הקשים שלי שקלתי 82 ק"ג, בימים הטובים 68 וכרגע איפהשהוא על ה73 , יחד עם ה 170 ס"מ ומבנה גוף יחסית קטן + כרס בירות, יוצא שלדעתי מעולם לא היו לכסא חיים קשים.

 

חיפשתי את מה שהכי מזכיר לי אותו והכי קרוב שמצאתי במחיר של עד כ 1500 ש"ח זה כמה דגמים בדר' גב שהרגישו די טוב. מבין שיש ביקורות לא טובות עליהם אבל בחנות זה הרגיש לי דיי טוב.

 

דגם DATA 

https://www.dr-gav.co.il/chairs/desk-chairs/1324b988a5

 

לכסא יש את כל הכיוונונים שצריך והרגיש לי דיי סוליד. מחיר 1400 ש"ח.

 

רציתי לשאול אם למישהו יש ניסיון עם הכסאות הללו באורח חיים קל יחסית. יש שם מספר דגמים שדיי דומים אחד לשני, מאמין שזה אותו שלד עם שינויים קלים באבזור ובריפוד.

 

מקווה שזה לא חתלתול שורט בשק מפואר...(;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)

ה-2 שורות שלי על דוקטור גב -

 

רכשתי במבצע שהיה מהייטקזון את הכיסא למחשב שלהם DELTA (נורא דומה למה שפרסמת פה).

מחיר באתר שלהם 1400 - מחיר מבצע בהייטזון 650.

קצת רפרופים ברשת ומבין שהרוב די מרוצים. מזמין.

הכיסא הגיע, מהישיבה הראשונה הוא לא נוח בשיט, ה"כרית ניפוח" עלק לגב - מרגישה כמו מוט ברזל שתקוע לרוחב הכיסא, סבבה גם ככה לא פיצר שמעניין, אבל גם שהיא לא מנופחת כלל אתה מרגיש אותה תקוע לך בתוך הנשמה.

 

שירות לקוחות לא מגיב ולא מעניין אותם בכלל מה שיש לך להגיד, התעלמות מוחלטת. 

אחרי חצי שנה:

החיבור של הגב נהיה רופף וכבר לא יציב, הגובה על הכי נמוך כי כנראה משהו נשבר שם ואין אפשרות יותר לתפוס אותו בגובה. 

 

אחת הקניות הגרועות והמאכזבות שביצעתי בחיי.

 

נכנס לכאן כל הזמן כדי לחפש לעצמי כיסא חדש... ועדיין סטודנט שלא יכול להרשות לעצמו כיסא במחירים שרצים כאן.... 

עריכה אחרונה על ידי Niro Levy
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 10 שעות, ST12345 כתב:

החזיר את נשמת בוכנתו לבורא

אם אתה מרוצה וזו הבעיה העיקרית - תחליף בוכנה.

פרק את המנגנון ותנסה לסדר אותו.

אח תקנה כיסא זול כדי להחליף משהו שאפשר לסדר לדעתי

(אם היית משדרג או שהריפוד וכו היו גמורים הייתי מדבר אחרת)

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 9 שעות, Niro Levy כתב:

ה-2 שורות שלי על דוקטור גב -

 

רכשתי במבצע שהיה מהייטקזון את הכיסא למחשב שלהם DELTA (נורא דומה למה שפרסמת פה).

מחיר באתר שלהם 1400 - מחיר מבצע בהייטזון 650.

קצת רפרופים ברשת ומבין שהרוב די מרוצים. מזמין.

הכיסא הגיע, מהישיבה הראשונה הוא לא נוח בשיט, ה"כרית ניפוח" עלק לגב - מרגישה כמו מוט ברזל שתקוע לרוחב הכיסא, סבבה גם ככה לא פיצר שמעניין, אבל גם שהיא לא מנופחת כלל אתה מרגיש אותה תקוע לך בתוך הנשמה.

 

שירות לקוחות לא מגיב ולא מעניין אותם בכלל מה שיש לך להגיד, התעלמות מוחלטת. 

אחרי חצי שנה:

החיבור של הגב נהיה רופף וכבר לא יציב, הגובה על הכי נמוך כי כנראה משהו נשבר שם ואין אפשרות יותר לתפוס אותו בגובה. 

 

אחת הקניות הגרועות והמאכזבות שביצעתי בחיי.

 

נכנס לכאן כל הזמן כדי לחפש לעצמי כיסא חדש... ועדיין סטודנט שלא יכול להרשות לעצמו כיסא במחירים שרצים כאן.... 

 

רציתי לקנות מהם גם כן, קראתי על השירות שלהם ועל המוצרים שבשנים האחרונות נהיו ממש זוועה אז אני התרחקתי.

Opel Adam S 2017

פורסם

נדמה שלי שכבר כמה שנים אני מציין בפורום שהכיסאות של "ד"ר גב" לא שווים את הכסף שהם דורשים

והם בהחלט ניגוד גמור לשם המפוצץ שיש להם. את אותו כסף תשקיעו בצרעה, תקבלו איכות ונוחות עדיפה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

קניתי מווקסמן והשירות שלהם לא הכי הכי.

גם הבוכנה עשתה בעיות ודרשה תיקון אחרי שנתיים במסגרת אחריות והבעיה חזרה שנה-שנתיים לאחר מכן

אין תודעת שירות בארץ 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אז יש לי אפשרות לרכוש את הכסא של Cooler Master Caliber R2 ב 500 ש"ח בערך, החווד ברשת נראה טוב כולל אמזון ויוטוב.

העור שם נושם ולא PU שעושה פצעונים בתחת בקיץ.

מה אומרים?

 

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=35978

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...