Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא ממליץ על קניה אצל ד"ר גב. מעבר לניסיון האישי שלי עם כסא לא זול במיוחד שנשבר לאחר שבוע ושנה, יש אפילו קבוצת פייסבוק של נפגעי ד"ר גב.

אצלינו במשרד יש כסאות של וקסמן ופלטכניקה שמחזיקים עשור.

פורסם

כתבתי את זה על ד"ר גב לפני 20 שנה, כולם הרימו גבה על מה אני מדבר. זה היה רק מניסיון של חמש דקות בחנות. כמובן הלכתי עוד 4/5 פעמים לאמת את התחושה אולי אני טועה, כי גם אני הייתי בהלם. 

פורסם (נערך)

אתם חושבים שאפשר להשיג משהו בתקציב גג של 500 ש"ח ברמה שקרובה לצרעה והרמן מילר?

כמה עולה כיום דגם הקומפורט של צרעה?

 

יש לי כיום כיסא מאוד דומה לזה, אבל הוא כבר בלוי

אני צריך משהו במידות שלו ולא מעבר בגלל מגבלה של גודל החדר

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
פורסם
לפני 12 דקות, Ragnar כתב:

ברמה שקרובה לצרעה והרמן מילר

לא נראה לי שבחלומות הכי ורודים החברה מצרעה דמינו שיזכירו אותם , הרמן מילר , רמה ובלי מילת שלילה באותו משפט 😂

 

התשובה היא שאי אפשר לקבל הכל ובבין חצי לשמינית מחיר. Somethings gotta give.

מה שכתבת זה בערך המקביל למחפש רכב חדש בין סוזוקי לBMW ב50 אלף ש״ח.

 

ברמות מחיר האלו - אתה קצת מהמר. מצד שני את הכיסא בסגנון שהעלית אני מכיר ואם זו הדרישה בסיגנון למה לא לקנות אותו?

הייתי מנסה לפחות להגיע לצרעה / ווקסמן לחנויות שלהם ולנסות כיסאות. במחיר הזה - יהיו מספר קטן של אופציות גם ככה ולפעמים יש קצת יותר אופציות (כמו תצוגה וכו) בחנויות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 7 דקות, Liviur כתב:

לא נראה לי שבחלומות הכי ורודים החברה מצרעה דמינו שיזכירו אותם , הרמן מילר , רמה ובלי מילת שלילה באותו משפט 😂

 

התשובה היא שאי אפשר לקבל הכל ובבין חצי לשמינית מחיר. Somethings gotta give.

מה שכתבת זה בערך המקביל למחפש רכב חדש בין סוזוקי לBMW ב50 אלף ש״ח.

 

ברמות מחיר האלו - אתה קצת מהמר. מצד שני את הכיסא בסגנון שהעלית אני מכיר ואם זו הדרישה בסיגנון למה לא לקנות אותו?

הייתי מנסה לפחות להגיע לצרעה / ווקסמן לחנויות שלהם ולנסות כיסאות. במחיר הזה - יהיו מספר קטן של אופציות גם ככה ולפעמים יש קצת יותר אופציות (כמו תצוגה וכו) בחנויות.

 

אין לי בעיה עם הכיסא והוא שירת אותי בסדר גמור בגזרת המחיר הזאת... לא משלה את עצמי ואני בטוח שהוא לא משתווה לאף אחד מאלו שציינו בשרשור, אבל לא כל אחד יכול לרכוש כיסא בכמה אלפי שקלים 

 

האמת? הייתי רוכש אותו שוב, אבל לא קיים צבע שחור במלאי כרגע. אם מכיר חנות שקיים, תעדכן! 😅

פורסם

אני לא בארץ כבר כמה שנים , ופעם אחרונה שישבתי על כאלו שנראו בול ככה היתה האמת בניו יורק (וגם פה - הבעיה האמיתית שלהם היתה עמידות מחפירה ואיכות הרכבה מביכה, דווקא מבחינת נוחות הם היו סבירים - למה שהם - כיסאות שעלו 100 וקצת דולר)

 

בכל אופן - בתקציב הזה ציינתי מה שהייתי עושה.

מרים טלפון לווקסמן / צרעה ורואה מה יש להם מתכוונן בטווח הזה ונוסע לנסות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 12 שעות, Ragnar כתב:

אתם חושבים שאפשר להשיג משהו בתקציב גג של 500 ש"ח ברמה שקרובה לצרעה והרמן מילר?

כמה עולה כיום דגם הקומפורט של צרעה?

יש לי את קומפורט שנים רבות, כיסא ברמה גבוה. נוחות, אחיזה, איכות הרכבה, כיאה לצרעה.

להערכתי בסביבות ה -2300/2500 ש"ח. בזמנו זה היה בערך אותו מחיר, אני הוצאתי מהחנות במחיר מוזל יותר (1750 ש"ח) כאילו זה תצוגה. (ידידות עם מנהלת סניף בעבר)

פורסם

הזמנתי כסא סטילקייס מארה"ב עם USHOPS

הכסא עלה 507$ מכאן Steelcase V2 Leap - Remanufactured by Crandall with 12 Year Warranty (crandalloffice.com)

המשלוח לארץ עם מסים והכל עולה 395$ (משלוח מהיר 330, מע"מ 109, מסים ושחרור מהמכס 30, ביטוח 16, ומס שקר כלשהו על קורונה עוד 10. קופון הנחה הוריד 99 דולר)

מקווה שיגיע בשבוע הבא כמו שהבטיחו.

3000 ש"ח סה"כ

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

חצי מחיר על משלוח זה הזוי.

ולגבי הצבע מה אכפת לי, אם זה כסא טוב ובמחיר טוב גם הייתי לוקח ורוד פוקסיה או חום קקי

 

 

פורסם
לפני כשעה, arik100 כתב:

חצי מחיר על משלוח זה הזוי.

מכיוון שהזמנתי בדיוק מהם - חבל שאני לא שמרתי את התמונה של הקופסא.

זו קופסא מאוד גדולה ודיי כבדה. לא שלחו לך כמה ספרים + מטען USB פה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 19 שעות, Michazzz כתב:

הזמנתי כסא סטילקייס מארה"ב עם USHOPS

הכסא עלה 507$ מכאן Steelcase V2 Leap - Remanufactured by Crandall with 12 Year Warranty (crandalloffice.com)

המשלוח לארץ עם מסים והכל עולה 395$ (משלוח מהיר 330, מע"מ 109, מסים ושחרור מהמכס 30, ביטוח 16, ומס שקר כלשהו על קורונה עוד 10. קופון הנחה הוריד 99 דולר)

מקווה שיגיע בשבוע הבא כמו שהבטיחו.

3000 ש"ח סה"כ

הייתה אפשרות למשלוח ימי,איטי וזול?

פורסם

כן יש אפשרות כזו ב 100 דולר בערך

אלו המידות האמריקאיות 

26x17x31 and 56 pounds :)

אם תתחייבו על 5 רוכשים לפחות - אוכל לארגן אולי משלוח ימי בהנחה לכמות, אפשר גם הרמן מילר בעוד 100 דולר

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...