Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

פורסם

רובי HM משודרג (ידיות, בסיס תחתון ובוכנה כמדומני)

  • מעניין 1

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מאז הקורונה אני מוצא עצמי יושב הרבה שעות בכיסא בין אם לגלישה ובין אם לעבודה בזום. אני מוכן להשקיע עד 1000 שקל בכיסא איכותי. על מה אתם ממליצים? חשוב לי שיהיה כמה שיותר מאוורר ונושם כי יש לי ניסיון בעבר עם כיסאות שהסריחו והיה צריך להחליף בתדירות גבוהה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יצא לי בשבועיים האחרונים לבדוק את סטילקייס (Leap ו-Gesture) ואת האארון אצל הדילרים שלהם. מבחינת הסטילקייס, לפחות מישיבה של כחצי שעה לא התרשמתי בכלל, מלבד ממשענות הידיים המגניבות שניתן לכוון בכל דרך אפשרית. הרגיש לי meh לחלוטין... כן אני מודע שיש השפעות יותר ארוכות טווח על היציבה והגב שאי אפשר להרגיש בישיבה של שעה. ועדיין... האארון לעומת זאת הרגיש בליגה אחרת לגמרי מהרגע הראשון.

עכשיו אני מתלבט קשות האם להוציא סכום כסף נכבד ביותר על האארון (בפרט לאור המצב הכלכלי במדינה כרגע - ספציפית כרגע אין תלונות בכלל, אבל המצב לא עושה חשק לפתוח את הארנק מעבר למינימום הנדרש), או להסתפק באדון מרקוס, שישבתי עליו שנה בפינלנד וסה"כ היה בסדר גמור ונתן תמורה מלאה למחירו. אחד השיקולים הוא שרק בעוד כשנתיים יהיה לי חדר עבודה משלי, כרגע יש לי פינת עבודה בסלון, חשופה ונגישה לשני פרחים בני שש.

חזיר דיזל

פורסם

ה״קסם״ של הסטילקייס זה בישיבה לאורך זמן.

בישיבה ״קצרה״ הוא לא מפנק או מרגיש רך או משהו כזה - אבל הוא נייטרלי לגמרי ואני קם ממנו כמו חדש ללא שום קשר לכמה זמן ישבתי עליו - גם בגלל הגב וגם בגלל המושב שתומכים ומקבלים צורה נכונה לפי איך שיושבים עליהם.

אני מבין לגמרי על מה אתה מדבר.

 

האארון נופל מהם בחלק התחתון - בגלל המבנה של המושב - המסגרת של החלק התחתון בהרבה פעמים הוא החסרון שלו בישיבה ארוכה (החסרון היחיד של הכיסא לדעתי) כי לפעמים היא לוחצת על הרגל בקצה בצורה פחות נוחה בחלק שנשען עליה (ומנגד - החלק הזה גמיש בsteelcase).

 

ליפול עם אארון - אתה לא - זה כיסא פנטסטי.

 

לגבי ההאם להוציא עכשיו - אני רק יכול להגיד שהכיסאות האלו יהיו איתך הרבה מאוד זמן.

במיוחד אם אתה קונה אארון עם אחריות אמיתית - 12 שנים - ואני מכיר אנשים שמשתמשים באארון שלהם גם יותר זמן מזה - והם נראים חדשים.

לא מכיר את הפרחים שלך - אבל הפרחחים שלי לא ממש עשו נזק לכיסאות עד עכשיו (7 , 5 , 3)

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

אני חושב שאם לא תוציא את הסכום הזה כעת, אזי תוציא אותו בעוד שנתיים-3 לכל היותר.

כלומר, כעת תרכוש כיסא בינוני-טוב, ובעוד שנתיים תרכוש את הכיסא היקר.

 

דווקא היום, אחרי שאני יושב כבר מעל חצי שנה בכיסא בינוני, אני בטוח שעשיתי טעות.

התקמצנתי על עצמי ובשבוע האחרון הבנתי שבמבט לאחור הייתי רוכש כיסא מהמומלצים (והיקרים).

עריכה אחרונה על ידי BioS
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

מעניין אבל שאין כל כך תחרות בתחום הזה..
כאילו הרמת כניסה לתחום הכסאות הבאמת נוחים היא מאוד מאוד גבוהה - אלפי שקלים 

איך אף חברה לא נכנסה עדיין לתחום

 

פורסם

אהלן חברים,

ראיתי את הכיסא הזה ב-ace, ישבתי עליו כמה דקות והוא הרגיש לי מספיק נוח. מחירו כ-500 ש"ח. 

זה כיסא שאני הולך לשבת עליו כשעתיים ביום, לא יותר. 

יש משהו טוב יותר במחיר דומה? 

 

 

 

 

E6DBEE6D-1A3F-4DEB-9E8F-DA08D0D0BB81.JPG

FFCC5135-A872-42B5-9410-A12E67E2587C.JPG

פורסם

בשביל שעתיים ביום זה לא ביג דיל.

מה שכן - אם זה איזור שפוטנציאלית עלול להיות חם - הייתי שוקל כיסא בד ולא כיסא עור.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 8 שעות, yorng כתב:

אהלן חברים,

ראיתי את הכיסא הזה ב-ace, ישבתי עליו כמה דקות והוא הרגיש לי מספיק נוח. מחירו כ-500 ש"ח. 

זה כיסא שאני הולך לשבת עליו כשעתיים ביום, לא יותר. 

יש משהו טוב יותר במחיר דומה? 

 


הבעיה עם כל הכסאות עם הציפוי דמוי עור הזה, שאחרי חצי שנה הוא מתחיל להתפורר, מה שאומר שאחרי שנה עד שנתיים אתה תזרוק את הכסא.

ממליץ להגדיל תקציב ולקנות את האיקאה מרקוס.

 

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם

ממליץ בחום לא להתקרב לכיסאות של ace בטח לא לשבת אליהם.

לא רק בגלל מרקם דמוי עור שלא נוח, הכיסאות האלה לא שווים אפילו

את השעה ביום שתשבו על הדבר המזעזע הזה. (לא יציבה, נוטה לצד, אין תמיכה, ישיבה לא זקופה וישרה, חומרי בניה שמתאימים לעולם השלישי)

 

תוסיף עוד כמה מאות ושב על כיסא של צרעה. (עולם אחר ששווה את ההשקעה, וגם לטווח ארוך)

  • רעיון טוב! 2
פורסם
בתאריך 1.12.2020 בשעה 16:51, BioS כתב:

אני חושב שאם לא תוציא את הסכום הזה כעת, אזי תוציא אותו בעוד שנתיים-3 לכל היותר.

כלומר, כעת תרכוש כיסא בינוני-טוב, ובעוד שנתיים תרכוש את הכיסא היקר.

 

דווקא היום, אחרי שאני יושב כבר מעל חצי שנה בכיסא בינוני, אני בטוח שעשיתי טעות.

התקמצנתי על עצמי ובשבוע האחרון הבנתי שבמבט לאחור הייתי רוכש כיסא מהמומלצים (והיקרים).


אתה לגמרי צודק, מלכתחילה זו הייתה התוכנית במידה ולא הייתי קונה את האארון עכשיו. בכל אופן, אני נוטה לעשות את הדבר הנכון ולהתקשר לפיטארו, זה גם זמן טוב להזמין עכשיו לקראת סוף השנה.
 

חזיר דיזל

פורסם

אני נוסע היום לראות קצת כיסאות, מתכוון לעבור ב"מיליון כיסאות" בחולון ובאולם תצוגה של וקסמן.

מחפש כיסא רשת, אני תמיד סובל מהדמוי עור האלו.

יש עוד מקומות שכדאי לבקר בהם? דגמים מומלצים אולי?

איך אתם בודקים את הכיסא?

פעם כבר עשיתי סיבוב נרחב של חיפוש כיסאות, מכיסאות של 300 שקל עד כאלו של 3500, אבל אף אחד מהם לא היה לי נוח.

אולי אני לא עושה את זה נכון, אבל חוץ מלשבת על כיסא אחרי שכיוונתי אותו קצת אני לא רואה מה אני יכול לעשות 🤔

 

They are trying to ban me...

פורסם

אני עם @Liviur ו- @yogev20 - כיסא רשת, או בד, לא דמוי עור

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...