Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, Liviur כתב:

תאמין לי - אם הדואר והמכס היו עובדים כמו שצריך בארץ - חצי מהעסקים היו פושטים את הרגל , החצי השני היו נותנים שירות כמו שצריך.

 

אמן

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, arik100 כתב:

 

אני מניח שאתה עוסק בתחום של שירות? 

מעניין שכל התגובות שלך הם ניסיונות להגן פה על חנויות ונותני שירותים ישראליים

 

 

לא, אני מתכנת.

אני אגב לא מגן על אף נותן שירות, רק מאיר בזרקור שאם השיקול היחיד שלך בבחירת נותן שירות זה המחיר, למה אתה מצפה לרמת שירות?

את נותני השירות אני משתדל לבחור לפי השירות שאני מקבל, גם אם זה עולה עוד כמה שקלים.

לכן בדרך כלל אני מקבל שירות טוב, מקום שלא נותן לי שירות טוב לא יקבל אותי בתור לקוח שוב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מה זה עוד כמה שקלים?

10% יותר? 20% יותר? 30%?

ומה זה שירות? מוכר שחייך אליי יפה? מקצועיות? או לחלופין אחריות?

גם ככה רוב התקלות מטופלות  - אלה שמטופלות... - הטיפול הוא על ידי היצרן-יבואן ולא החנות.

 

 

סיפור שהיה כך היה,

הלכתי לסניף של אחת הרשתות הגדולות בארץ, ואמרתי למוכר באתי לרכוש XYZ שנמצא עכשיו במבצע כך וכך ואף הראיתי לו את המחיר שאני אמור לשלם לפי האתר שלהם באינטרנט.

המוכר הלאה אותי בטענות כאלה ואחרות ואמר שזה לא נכון והמחיר הוא הרבה יותר גבוה בפער, והוא מוכן לתת לי הנחה קטנה על המחיר הרשמי+שילוח.

כלומר המחיר שהוא הציע לי גבוה משמעותית יותר ועוד אני צריך לשלם 200 שקל על משלוח! 

וכן אחרי דקה הוא פתאום הצליח להוריד את המחיר עוד יותר אבל אני כבר החלטתי להזמין את המוצר באינטרנט.

מסקנה - גם "השירות" שאתה מהלל אותו שווה לת**, וכן גם כשמדובר ברשת נחשבת וידועה(ולא זולה במיוחד דרך אגב).

 

אתה אולי תקרא לי קמצן, אני אקרא לך פראייר אבל מה שיותר עצוב זה שאנשים כמוך גורמים ליוקר המחייה בארץ להיות יותר גבוה על ידי זה שהם ממשיכים ללכת לחנויות כאלה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל גם את זה פתרו - קוראים לזה price match policy

פותר את כל השוק (אתה מראה מחיר של פריט זהה והחנות משווה)

 

ולשאלתך - כמעט תמיד ההפרש בין מקום עם שירות טוב לגרוע זה 5-10 אחוז

וגם זה לא תמיד

לפעמים זה ברמת האחוזים הבודדים אם בכלל.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, arik100 כתב:

מה זה עוד כמה שקלים?

10% יותר? 20% יותר? 30%?

ומה זה שירות? מוכר שחייך אליי יפה? מקצועיות? או לחלופין אחריות?

גם ככה רוב התקלות מטופלות  - אלה שמטופלות... - הטיפול הוא על ידי היצרן-יבואן ולא החנות.

  

לפני 22 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לפעמים כדאי לשלם עוד 20-30-50 שקל ולדעת שמי שמקבל את הכסף, ומי שמספק את הסחורה, זה אותו גוף.

היחס בהתאם.

 

שירות זה למשל להזמין כיסא, לקבל אותו תוך פחות משבוע, מורכב, להתקשר פעמיים לחנות שממנה הזמנת ולקבל תשובות ותאריך אספקה משוער, ותאריך האספקה בפועל נמצא בטווח של תאריכי האספקה המשוערים שקיבלת שבוע לפני.

זה נניח שירות.

 

להזמין מוצר, לקבל התחמקויות, ואת המוצר אחרי חודש זה נאמר פחות שירות.

 

מקצועיות לפעמים שווה גם 10% וגם 20% יותר, אבל זה תלוי בדיוק בתחום, לפעמים אני לא צריך מוכר מקצועי.

 

לפני 8 שעות, arik100 כתב:

סיפור שהיה כך היה,

הלכתי לסניף של אחת הרשתות הגדולות בארץ, ואמרתי למוכר באתי לרכוש XYZ שנמצא עכשיו במבצע כך וכך ואף הראיתי לו את המחיר שאני אמור לשלם לפי האתר שלהם באינטרנט.

המוכר הלאה אותי בטענות כאלה ואחרות ואמר שזה לא נכון והמחיר הוא הרבה יותר גבוה בפער, והוא מוכן לתת לי הנחה קטנה על המחיר הרשמי+שילוח.

כלומר המחיר שהוא הציע לי גבוה משמעותית יותר ועוד אני צריך לשלם 200 שקל על משלוח! 

וכן אחרי דקה הוא פתאום הצליח להוריד את המחיר עוד יותר אבל אני כבר החלטתי להזמין את המוצר באינטרנט.

מסקנה - גם "השירות" שאתה מהלל אותו שווה לת**, וכן גם כשמדובר ברשת נחשבת וידועה(ולא זולה במיוחד דרך אגב).

 

או במילים אחרות שוב הלכת למקום הזול ביותר.

 

מעניין מה היה קורה אם במקום לחפש את המקום הכי זול באינטרנט וללכת לחנות הפיזית שלו, היית מחפש מקום שנחשב טוב.

כנראה היית מגיע למקום הפיזי, משלם קצת יותר מאותה רשת באינטרנט, אבל פחות מאותה רשת פיזית, לא צריך להתווכח עם מוכר, ויוצא בהרגשה שבאת למטרה מסוימת והשגת אותה.

בלי לקפוץ דרך חישוקים, בלי להתווכח, בלי להראות.

 

מילא אם אני היחיד שהייתי כותב לך את זה.

 

לפני 8 שעות, arik100 כתב:

אתה אולי תקרא לי קמצן, אני אקרא לך פראייר אבל מה שיותר עצוב זה שאנשים כמוך גורמים ליוקר המחייה בארץ להיות יותר גבוה על ידי זה שהם ממשיכים ללכת לחנויות כאלה.

 

לאיזה חנויות? אלה שנותנים שירות טוב? הם גם ככה לא החנויות שמתחרות על השקל בזאפ.

לפרסים יש פתגם עתיק, "הקמצן משלם פעמיים".

אתה פשוט מתעקש להוכיח את זה שוב ושוב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שבישראל גם תשלום מחיר מעט יותר גבוה אינו ערובה לשירות טוב כל עוד זו לא חנות שאתה בהכרח מכיר.
יש גם, כל מני צורות של שירות שלא בהכרח תואמות. למשל ל ksp שירות לקוחות שנחשב לא מדהים, מצד שני מלאי זמין ומשלוח מהיר לרוב. חנויות מחשבים קטנות עם שירות טוב לרוב עם מלאי מצומצם וצריך להמתין.
בכל מקרה, אני מעדיף לרוב להזמין מאמאזון גם אם זה עולה קצת יותר, אלא אם כן אני רוכש בארץ מנותן שירות ידוע לטובה.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, השיקול הוא לא שאני אשלם 20-30-50 שקל יותר בתקווה שזה ייתן לי שירות טוב.

אלא לבחור את המקום לפי השירות שאני קיבלתי בעבר, או חברים קיבלו, גם אם זה עולה קצת יותר מהכי זול בזאפ.

 

לצורך העניין במקום למיין את המקומות לפי מחיר ולבחור את ה-3 או ה-4, אני ממיין לפי השירות ובוחר מהטופ לפי המחיר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שמחיר גבוה יותר איננו ערובה לשירות טוב, אבל זה לא מה שאנחנו אומרים (אני ו-mxmxmxmxm).

אנחנו בסך הכול מציגים את קיומו של השיקול השירותי בבחירת מקום לקנייה -

וזה בא תמיד עם מחיר גבוה יותר, שהוא בעצם נמוך יותר - מספר השעות והטלפונים והעצבים שאריק בזבז

על כל פעם שהוא קנה שוב שוב ושוב ושוב במקום הזול ביותר עלה לו בכסף - זמן זה כסף.

 

אם כבר ״זמן זה כסף״ => יצא לי לא פעם ולא פעמיים להזמין מאמזון משהו שקיים וזמין בארץ, אבל בעיר אחרת,

בגלל ששיקללתי את משך הנסיעה ואת עלות התחב״צ / דלק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לדוגמה הזמנתי מכשיר סלולרי חדש לאמא שלי, דרך הייטק זון, הזמנתי בשעה 15:30 בצהריים עם איסוף עצמי (אמרתי שאאסוף מכפר סבא בהפסקת צהריים יום אחד, כולה 15 דקות נסיעה).

בשעה 16:30 קיבלתי SMS שההזמנה מוכנה לאיסוף החל ממחרת.

הגעתי לשם, המתנתי חצי דקה שהפקידה התפנתה, עוד 3 דקות שהביאה את ההזמנה, וזהו.

 

זה לא שירות?

 

סתם דוגמאות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לקוח מרוצה של KSP. אבל יודע את המגבלות, אני לא שולח מישהו שלא מבין ל-KSP בלי מספר מק"ט מדויק של המוצר.

צריך התייעצות? כנראה לא קונה מ-KSP.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור התלונות הנרחבות שהיו בזמנו, אני משתדל לא לרכוש שם דברים שצריך מימוש אחריות דרכם. לא הייתי מגדיר אותם בתור נותן חנות שאני מחפש לקנות מהם.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין הרבה הרבה דברים שקניתי מהם, יצא לי לממש אחריות לכמה דברים מעטים:

1. LG G4 - מימוש דרך רונלייט

2. זכרונות פלאש שונים - מימוש דרכם, תמיד זה קרה אחרי שהדגם הקודם לא קיים, קיבלתי חדש דגם טוב יותר. במקרה אחד הוחלף במקום, במקרה אחר לקח יום, במקרה הקיצוני לקח 3 ימים שאחד מהם שבת.

 

חוץ מזה לא יצא לי להידרש לאחריות, למרות שקניתי מהם כבר בעשרות אלפי שקלים.

למרות האמור לעיל, כשאני צריך לממש שם אחריות אני יוצא מנקודת הנחה שזה כנראה לא יקרה, לא יודע למה, תחושה כזו.

ואז אני מגלה הפוך.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי כבר על מקרים בהם ביקשו להחזיר לוח אם תקול, והטכנאי במעבדה שלף זכוכית מגדלת ועבר אינצ' אינצ' לראות אם יש אפילו שריטונת קטנה ולא קשורה...

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...