Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

בתאריך 1.8.2020 בשעה 14:39, A_lex כתב:

את ההזמנה עשיתי דרך אתר ביג דיל כי המחיר שם היה מעט נמוך מהמחיר אצל גרפיטי ישירות

זה. פשוט זה.

תמצית כל ההווייה הצרכנית הישראלית.

 

כלל לחיים - אלא אם כן זה מקום שכבר הזמנת ממנו בעבר בהצלחה בצורה מקוונת פעם-פעמיים,

בארץ מרימים טלפון ולא בוחרים במקום הזול ביותר. בטח ובטח שלא במקום הזול ביותר בזאפ.

לגבי וואלה שופס - פשוט לא :-)

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, hans כתב:

זה. פשוט זה.

תמצית כל ההווייה הצרכנית הישראלית.

 

כלל לחיים - אלא אם כן זה מקום שכבר הזמנת ממנו בעבר בהצלחה בצורה מקוונת פעם-פעמיים,

בארץ מרימים טלפון ולא בוחרים במקום הזול ביותר. בטח ובטח שלא במקום הזול ביותר בזאפ.

לגבי וואלה שופס - פשוט לא :-)

 

 

תרים טלפון

יצעקו עליך

תחכה 10 דקות

ואז אולי אחרי שיחה ארוכה יעשו לך טובה כשהם ישוו את המחיר להצעה הזולה שקיבלת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבתי אף מילה על השוואת מחיר. שלא ישוו. אני מוכן לשלם יותר כדי שדברים יקרו.

 

בדיוק השלמת את הצד השני של ההווייה הישראלית - ניגש למוכר ומתחיל לנפח לו את הראש על פארש.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים כדאי לשלם עוד 20-30-50 שקל ולדעת שמי שמקבל את הכסף, ומי שמספק את הסחורה, זה אותו גוף.

היחס בהתאם.

  • אהבתי 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי בונה על זה במקרה כזה. המון ספקים מוכרים דרך אתרי מכירה מרכזיים, פשוט כי זה נותן להם חשיפה גדולה יותר.

הספק הוא אותו ספק בסוף וההזמנה מועברת למערכת שלו לאחר הביצוע. זה לא שלמחסנאי\פקידה בחברה גדולה איכפת איך ההזמנה נכנסת למערכת. לא מדובר על עסק פרטי של שני עובדים.

לדעתי מדובר בשילוב של שני גורמים - חברה שלא ממש מוכוונת לעבודה מול לקוחות פרטיים, ועובדים ששמים 'ז' על העבודה שלהם ואין להם שום בעיה לשקר רק כדי להוריד מהקו את הלקוח התורן.

אם היתה כתובת לתלונות הציבור שם, הייתי מתלונן כדי שלהנהלה תהיה הזדמנות לנער קצת את העובדים הסוררים.

 

דרך אגב, אתה הזמנת דרך מקום העבודה, לא?

עריכה אחרונה על ידי A_lex
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הזמנתי דרך מקום העבודה, שזה אומר ששלחתי מייל (מהמייל של העבודה) לכתובת מסוימת של גרפיטי, חזרה אליי מישהי לקחת פרטי אשראי, וזהו.

 

ובהחלט מתעדפים באופן שונה מכירה ממקורות שונים, אפילו אם זה לא דירקטיבה מלמעלה, זה קורה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לפעמים כדאי לשלם עוד 20-30-50 שקל ולדעת שמי שמקבל את הכסף, ומי שמספק את הסחורה, זה אותו גוף.

היחס בהתאם.

אנחנו חיים בכלכלה וחברה קפיטליסטית

למה אמור לעניין אותי מי מקבל את הכסף בסוף?

אם המוצר שאני מקבל הוא אותו מוצר, כסף בסוף מדבר - מחיר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלת את אותו מוצר, לא את אותו שירות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, arik100 כתב:

אם המוצר שאני מקבל הוא אותו מוצר, כסף בסוף מדבר - מחיר

כל שרשור רביעי שלך נוגע לחוויות שליליות עקב קנייה -

והמקור ל-100 אחוז מהבעיות הוא שתמיד פנית למקום הזול ביותר.

אתה יודע מה אומרים על מי שחוזר על אותה פעולה שוב ושוב ומצפה בכל פעם לתוצאה אחרת?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל כמעט תמיד הבעיות הן מקניות בארץ

ותמיד אתה תשמע על הבעיות כי על ההצלחות אנשים נוטים פחות לספר

אז אני אנצל את ההזדמנות ואגיד לך שאני קונה קבוע באמזון איביי וכו' 

ב95% מהמקרים מדובר בהצלחה.

למה אני ממשיך לקנות בארץ? אולי אני לא שפוי, ישראלי וצריך את המוצר מהר

אבל הסיבה העיקרית היא כי אני באיזהשהו מקום עם קצת תקווה בלב שהשירות בארץ ישתפר 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנו רבנן - "זול וזוגלובק מתחילין באותה אות, ובשניהם בסוף תקבל נקניק"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, arik100 כתב:

מעניין שכל התגובות שלך הם ניסיונות להגן פה על חנויות ונותני שירותים ישראליים

אוף טופיק לאוף טופיק - אני חושב שהשוק הראשון במעבר לארה״ב שהיה לי היה סביב התעסקות עם נותני שירות.

יש יוצאי דופן (בערך חצי מהסוכנויות רכב לדוגמא מתנהלות כמו אחרוני המגרשי רכב המפוקפקים בארץ עם אווירת שוק של מיקוח מחיר רצינית ביותר) , אבל הרוב זה פשוט תענוג.

חלק גדול מהעניין זה העובדה שאין Friction בכל הנוגע למשלוחים ומעקבים.

הכל מתקתק - אפילו בקטע של איביי - שלשום - הזמנתי חבילה מ2 סטייטים צפונה (המקביל ללהזמין מטורקיה בערך במרחק אווירי) - היא הגיעה היום אחרי שנשלחה בראשון (המקביל לשבת).

 

גם חנויות פיזיות מתנהלות למופת. אחד הדברים החשובים אגב היא מדיניות החזרות מעולה. לא מרוצה ? תחזיר. בלי שאלות.

חלק גדול מזה אגב זה סטנדרטים שחברות כמו אמזון הנהיגו ופשוט מיישרות את השוק (איזה טעם יש למשהו להזמין ממקום אחר - אם השירות לא בכיוון. מן הסתם הם עדיין הרחק מקדימה בנושא הזה - אבל רואים דברים מחלחלים לכל הרמות).

 

That said - כמו כל דבר יש ויש. יש חנויות בארץ שעשרות שנים (אני לא מגזים) נותנות שירות ברמה מדהימה.

העניין הוא התמהיל.

וכן - כשמתחרים על הגרוש האחרון - זה ניהייה cesspool. גם פה (החל ממוכרים מפוקפקים בmarketplaces ועד רשתות כמו best buy, או השירות פיקאפ של וולמארט). וגם פה אני אשלם עוד כמה דולרים על שירות על מוצרים בלי למצמץ.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, pl7410 כתב:

ליביו תפסיק להוציא לנו את העיניים, קנאה בשירותיות של ארה"ב זה א ב של ג ד

תאמין לי - אם הדואר והמכס היו עובדים כמו שצריך בארץ - חצי מהעסקים היו פושטים את הרגל , החצי השני היו נותנים שירות כמו שצריך.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...