Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מצליח להשמיד בממוצע כיסא כל שנתיים ו-5 חודשים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בסיס ושלדת אלומיניום יצוק, כיוונון לכרית גב, מושב לא מונח על קרש, אלא באוויר מספוג שלא אמור לשקוע, מנגנון הטיה שעוצר בכל מצב ולא יורה את המושב בחזרה כשמשחררים, ידיות לכל הכיוונים כולל רוחב, 5 שנים אחריות. כסא של Total comfort.
אני באמת לא יודע מה עוד צריך שהוא יעשה. 1600 שקל.e10062272c0b668b84ff67f13b228d47.jpg

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 9.8.2020 בשעה 10:58, m3x7r3m3 כתב:

אתה מצליח להשמיד בממוצע כיסא כל שנתיים ו-5 חודשים?

הכיסא הקודם שלי של 650 שקל החזיק שנה וחצי

פורסם

אני כרגע יושב על כסא תלמיד של צרעה שעלה לי 450 ש"ח בערך, לא זוכר בדיוק.

הוא לא נוח במיוחד או מלא כוונונים אבל הוא בן 15 שנים, רק אומר.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

גם לי יש כיסא צרעה מ-2005 בערך.  הוא במצב יחסית תקין פרט לבוכנה שנהרסה.

כנראה שזה באמת תלוי במשקל המשתמש, אופי השימוש, זמן השימוש וכד'.

פורסם

לי הייתה אותה תקלה עם ווקסמן

הבוכנה התקלקלה מהר מאוד 

אני זוכר שהייתי צריך לתקן את הכסא במסגרת האחריות והשירות והתיקון לא מוצלח במיוחד, כך שהבעיה חזרה מהר מאוד

חוץ מזה אחלה כסא

פורסם
בתאריך 14.8.2020 בשעה 03:59, gilgil28 כתב:

הכיסא הקודם שלי של 650 שקל החזיק שנה וחצי

 

אממממ, אני שואל בזהירות, יש מצב שאתה עושה משהו לא נכון?

נשבע שבחיי לא היה לי כיסא שהחזיק רק שנה וחצי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

המלצה על כסא אכותי במחיר מצחיק של 341 ש"ח:

https://www.ace.co.il/furniture/tables-and-chairs/student-office-chairs/5788468.html

קניתי אתמול וממש הופתעתי מהמחיר לרמת הכיסא, גב אורטופטי עם תמיכה בגב תחתון בצדדים, ידית נעילה של הנידנוד בזווית הרצויה, וכמובן 2 ידיות לגובה והטיית הגב.

משענות הייד מתכווננות לגובה ועשוייות ספוק דחוס גמיש כמו בדגמים יקרים.

 

מצ"ב גם המדבקה על הקופסה עם המחיר במקור.

תהנו :-)

 

WhatsApp Image 2020-08-27 at 15.48.55.jpeg

WhatsApp Image 2020-08-27 at 16.51.05.jpeg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זה כיסא שיחזיק שנה שנתיים במקסימום לפני שיתפרק, וגם לא יהיה נוח לאורך זמן.

אין כיסאות איכותיים במחירים כאלה. 

פורסם (נערך)

אני מודע לזה, אבל הסיבה שהצעתי היא ביגלל שזה לא כיסא של 300 שקל, זה כיסא שבכיף מוכרים ב600 וכניראה לACE יש מלאי שמנסים להיפטר, אני שוקל 80 קילו ואני מרוצה למחיר ששילמתי, רק המשענות יד שוקלות כמו כסא זול חח.

מצרף עוד תמונות:

WhatsApp Image 2020-08-28 at 08.54.34 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-08-28 at 08.54.34.jpeg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לא שאני מרבה להזמין בארץ, אבל במהלך 20 השנים האחרונות השירות שקיבלתי היה תמיד סביר ומעלה.

 

את אותם מוכרים שמתקשרים אלי טלפונית לפני ביצוע ההזמנה אני רואה דווקא באור חיובי - מוודאים שההזמנה נכונה ומצמצמים גם לעצמם וגם לי את הסיכון של צורך בהחזרה.

 

ודרך אגב, ליביו, אל תשווה הובלה ממרחק שני סטייטים להובלה מטורקיה לישראל. בארה"ב שירות רכבות מצויין, וגם שירותי התעופה כבר מתאוששים, שלא לדבר על כך שמשלוח בין סטייטים  אינו כרוך בפרוצדורות יצוא ויבוא.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...