Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

כנראה בגלל זה התחושה שלי היא כזו:

לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

למרות האמור לעיל, כשאני צריך לממש שם אחריות אני יוצא מנקודת הנחה שזה כנראה לא יקרה, לא יודע למה, תחושה כזו.

 

למרות שלי עצמי זה מעולם לא קרה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

סתם לדוגמה הזמנתי מכשיר סלולרי חדש לאמא שלי, דרך הייטק זון, הזמנתי בשעה 15:30 בצהריים עם איסוף עצמי (אמרתי שאאסוף מכפר סבא בהפסקת צהריים יום אחד, כולה 15 דקות נסיעה).

בשעה 16:30 קיבלתי SMS שההזמנה מוכנה לאיסוף החל ממחרת.

הגעתי לשם, המתנתי חצי דקה שהפקידה התפנתה, עוד 3 דקות שהביאה את ההזמנה, וזהו.

 

זה לא שירות?

 

סתם דוגמאות.

 

זה בסיסי לגמרי חבר

לא רואה פה שירות מיוחד

ואני לא יודע למה אתה מתעלם ממה שאני אומר, אבל החנות שרכשתי ממנה את המוצר היא נחשבת  יקרה יחסית  - כמו שרשמתי והחלטת להתעלם מזה

ככה שהמחיר ממש לא ערובה לשירות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהסבירו , במחיר הוא לא הסממן לשירות טוב

זה קורלציה מול קוזאציה כן?

אתה מתעקש לעשות את ההשלכה ההפוכה.

לפעמים שירות עולה יותר

לא איפה שעולה יותר תקבל שירות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, arik100 כתב:

זה בסיסי לגמרי חבר

לא רואה פה שירות מיוחד

ואני לא יודע למה אתה מתעלם ממה שאני אומר, אבל החנות שרכשתי ממנה את המוצר היא נחשבת  יקרה יחסית  - כמו שרשמתי והחלטת להתעלם מזה

ככה שהמחיר ממש לא ערובה לשירות

 

אם זה כל כך בסיסי איך זה שאתה פעם אחרי פעם פותח שרשורים על מקומות שאתה מקבל בהם שירות פח?

 

ואני לא טענתי שזה שירות מיוחד, אלא זה שירות תקין, כזה שיגרום לי לחזור ולקנות שם שוב

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם. אבל הקונספט הוא עתיק שנים.

אני יודע אני פשוט לא יכול לקרוא את המילים האלה ברצף הזה שלא בקול שלו מרוב שהוא אומר את זה. נסה להגיד בראש a buddy of mine


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם זה כל כך בסיסי איך זה שאתה פעם אחרי פעם פותח שרשורים על מקומות שאתה מקבל בהם שירות פח?

 

ואני לא טענתי שזה שירות מיוחד, אלא זה שירות תקין, כזה שיגרום לי לחזור ולקנות שם שוב

1. כי אני אוהב לשתף, וגם להוציא את התסכול במידה מסוימת

2. כי אני רוצה גם לדעת אם אנשים נוספים חושבים כמוני,

3. זה נורא מעניין שאתה מנסה להוציא אותי דפוק , אני מנסה להבין מאיפה זה נובע ? האם זה יעלה אצלך את תחושת הגאווה שאתה צרכן טוב? 

 

עריכה אחרונה על ידי arik100
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. השאלה למה יש לך כל כך הרבה תסכול להוציא בגלל קניות שעשית?

אלא אם אתה קונה פעמיים ביום הזמנות באינטרנט נראה לי שמשהו בתהליך רכישה שלך פגום.

 

2. יותר מאחד פה ובשרשורים אחרים העיר שאתה כנראה לא עושה בחירות נכונות לצרכים שלך, ואז מתעצבן על כך.

 

3. אתה לא דפוק, אתה עושה בחירות לא נכונות לצרכים שלך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי היום את הכיסא - מחזק את עצמי שעבור 500 שקל זה vfm מדהים.

אמנם לא ישבתי עליו יום שלם (יום הולדת לאישה 🙂 ) אבל מהשעתיים שכן הייתי עליו, מרגיש מעולה (לטעמי הפלסטיקה לא כזו זולה, לא ציפיתי להרבה יותר). הגיע אליי מורכב מגרפיטי.

שוב אציין שהייתי בהמון חנויות וראיתי כסאות יקרים פי 2 ולא נוחים.

הדבר היחיד שחסר לי זה נעילה של מנגנון הנדוד בנקודה מסויימת אבל מצד שני זה מכריח לשבת זקוף יותר אז זה אפשר להסתדר.

 

חבל שאין עוד במלאי..

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, yaniv572 כתב:

הדבר היחיד שחסר לי זה נעילה של מנגנון הנדוד בנקודה מסויימת

 

soundsgood.jpg

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שאסתדר עם זה.

אם למישהו יש עוד המלצה על כיסא גב רשת (ללא משענת ראש) בסביבות 500 שח (עכשיו תור האישה, רק אחרי שקיבלתי את שלי היא נזכרה שהיא גם רוצה) אשמח לקבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם יבואן שיומי יביא גם את הכיסאות שלהם לארץ, במבט מהיר העיצוב ניראה מעניין.

 

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שכבר השתתפתי בדיון הזה בעבר הרחוק.
כבר היו לי כמה כיסאות של כמה מאות שקלים (כולל כיסאות של ד"ר גב וצרעה). כולם היו בנויים מהרבה פלסטיק זול, הם לא מתוכננים להחזיק משקל רב לאורך זמן (סדר גודל של 100 ק"ג למשך כמה שעות ביום).
תמיד נשברו לי הגלגלים (או יותר נכון האזור לשם הגלגלים מתחברים), היו לי בעיות עם מנגנון ההגבהה\הנמכה, או שהמשענת נשברה.
קניתי herman miller aeron מחודש מאיביי (יצא לי בזמנו כ-2600 ש"ח כולל משלוח מאיביי). אז אמנם אין איזה אפקט וואו! מטורף כמו שהייתם מצפים מכיסא מהולל כזה במחירים כאלה, אבל האיכות ניכרת בכל מקום.
אפשרויות הכוונון הרבות, האיכות הגבוהה של החומרים (אוי, איזו רשת) והביטחון שהכיסא הזה יספיק לי לשנים רבות.

במשך 12 שנים (וזה רק טווח האחריות שנותנים herman miller, למשל steelcase נותנים לכל החיים, אני מכיר מישהו עם aeron מתחילת שנות ה-2000) הייתי צריך לקנות בערך 5 כיסאות של 500-700 שקל והייתי מגיע לאותה הוצאה - ההבדל הוא שבמשך כל התקופה אני יושב על כיסא ברמה גבוהה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...