Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכין נייר עבודה מסודר ובו מפרט כל רכיב שהייתי אמור לקבל מול מה שקיבלתי בפועל.

 

עם הנייר המסודר הזה הולך לבעל הבית ודורש ממנו את ההפרשים.

 

בנוסף לאור התרומה הגדולה שלך למעביד לעומת מה שהיה אמור להיות תפקידך המקורי אתה דורש שיפור משמעותי בשכר..

 

קח רק בחשבון כי המעביד , יכול לשלוח אותך לכל הרוחות, לסרב לדרישותיך ומבלי לפטר אותך.

 

אז בא שלב השני , מכתב מעו"ד / או מההסתדרות

 

לא ילך , יבוא השלב השלישי של התפטרות , תוך הגשת תביעה לבית הדין לעבודה כולל עבור הרכיב של פיצויי פיטורים, עקב הרעה משמעותית בתנאי העבודה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד עכשיו דיברת, כתבת באינטרנט, כתבת פקס.

כעת הזמן להרים ת'תחת ולהתחיל לדאוג לעצמך.

שלם להסתדרות את ה 30 שקלים שהם מבקשים. יש לך הרבה חומר ביד, הרבה יותר ממה שאתה חושב. תבין שאם אתה מחליט לעמוד על זכויותך אתה כנראה מאבד את מקום העבודה הזה. אבדה גדולה זה כנראה לא.

אל תפחד לעמוד על זכויותך בגיל 25, אחרת כשתגיע לגיל 30 תהיה כמו שטיח שדורכים עליו.

 

מובן שהרבה יותר קל להשיא עצות לוחמניות מאשר לעשות אותן...ובכל זאת. אף אחד מהמגיבים כאן לא יכול להחליף אותך בדאגה לעצמך.

 

בכל החלטה שלא תבחר טמונה למידה עצומה על עצמך ועל הסביבה.

 

בהצלחה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
...

עצות נבונות, הייתי צריך ליישם כמה מהן מוקדם יותר...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

העלת נקודות שכולם נכונות ומדבריך ניכר שאתה רואה את הדברים נכוחה.

 

כך לדוגמא מגיע לעובד הפסקה רצופה במהלך היום, במהלך ההפסקה העובד רשאי לצאת מתחום העסק. במידה והעובד מחויב מתוקף תפקידו להישאר במקום ולהיות זמין, צריך לשלם לו גם עבור זמן ההפסקה.

 

דין פיטורים בעל פה תקפים גם אם לא קבלת מכתב ביד, דרך אגב עובד שמתפטר ומצליח להוכיח שאמר את דבריו מתוך עידנא דריתחה יכול לדרוש שהתפטרותו תבוטל, אינני יודע אם גם מנהל יכול לטעון שדבריו נאמרו מתוך עידנא דריתחה.

בכל מקרה האם היו עדים ששמעו את המנהל שהוא מפטר אותך?

 

מדבריך ניכר שחוקים הקשורים בעובדים שווים כקליפת השום בעייני מעבידך, אין לך אלה לפנות לבית דין לעבודה ולדרוש את המגיע לך על פי חוק, לא כדאי לדחות זאת מכיון שיש דברים שחל עליהם חוק התיישנות.

 

הזכירו כאן לפנות להסתדרות, הניסיון שלי איתם היה מאכזב.

היה לי מעסיק ששילם שעות נוספות (אם בכלל טרח לשלם אותם) בפיגור של חודשיים, עשה בעיות עם ארוחות (עבדתי במקום שבו על פי חוק חייבים לספק ארוחות) ועוד. באותה תקופה הייתי חבר הסתדרות והיה לי בכיס את הפנקס האדום המפורסם שלהם ושילמתי את כל תשלומי בזמן, למרות זאת הם סירבו לסייע לי .

פורסם
ה

דין פיטורים בעל פה תקפים גם אם לא קבלת מכתב ביד, דרך אגב עובד שמתפטר ומצליח להוכיח שאמר את דבריו מתוך עידנא דריתחה יכול לדרוש שהתפטרותו תבוטל, אינני יודע אם גם מנהל יכול לטעון שדבריו נאמרו מתוך עידנא דריתחה.

בכל מקרה האם היו עדים ששמעו את המנהל שהוא מפטר אותך?

 

 

מעביד לא יכול לטעון את זה כי לפי החוק חייבים לערוך שימוע לעובד לפני פיטורין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
העלת נקודות שכולם נכונות ומדבריך ניכר שאתה רואה את הדברים נכוחה.

 

כך לדוגמא מגיע לעובד הפסקה רצופה במהלך היום, במהלך ההפסקה העובד רשאי לצאת מתחום העסק. במידה והעובד מחויב מתוקף תפקידו להישאר במקום ולהיות זמין, צריך לשלם לו גם עבור זמן ההפסקה.

 

דין פיטורים בעל פה תקפים גם אם לא קבלת מכתב ביד, דרך אגב עובד שמתפטר ומצליח להוכיח שאמר את דבריו מתוך עידנא דריתחה יכול לדרוש שהתפטרותו תבוטל, אינני יודע אם גם מנהל יכול לטעון שדבריו נאמרו מתוך עידנא דריתחה.

בכל מקרה האם היו עדים ששמעו את המנהל שהוא מפטר אותך?

 

מדבריך ניכר שחוקים הקשורים בעובדים שווים כקליפת השום בעייני מעבידך, אין לך אלה לפנות לבית דין לעבודה ולדרוש את המגיע לך על פי חוק, לא כדאי לדחות זאת מכיון שיש דברים שחל עליהם חוק התיישנות.

 

הזכירו כאן לפנות להסתדרות, הניסיון שלי איתם היה מאכזב.

היה לי מעסיק ששילם שעות נוספות (אם בכלל טרח לשלם אותם) בפיגור של חודשיים, עשה בעיות עם ארוחות (עבדתי במקום שבו על פי חוק חייבים לספק ארוחות) ועוד. באותה תקופה הייתי חבר הסתדרות והיה לי בכיס את הפנקס האדום המפורסם שלהם ושילמתי את כל תשלומי בזמן, למרות זאת הם סירבו לסייע לי .

 

מה זה עידנא דריתחה? כן היו עדים שאמרו שהוא מפטר הוא אמר לסמנכ"ל מישהו שרק עובד שבוע פה ולא יודע כלום מהחיים שלו תוציא לו מכתב פיטורין ועוד חודש מהיום נעשה לו מסיבת פרידה וניפרד כידידים, וגם אמר לעוד מנהלת אבל הם ממש לא יעידו לטובתי. יש מצב שכל זה מעצבים והוא לא הולך לבצע כי הוא צריך אותי. היום הוא בא ופתח שיחת חולין ושאל מה שלומי והתחנף כאילו שלא קרה כלום. אני אצטרך ללכת לדבר איתו לבקש את המכתב ולדעת אם אני מפוטר או לא כמו שצריך. התקשרו אליי עכשיו מקו לעובד והם לא ממש עזרו, סתם אמרו שאין לי על מה לתבוע כי זה משהו שמתארך כבר 12 חודשים ורק על הפנסיה אני יכול לתבוע, ושאני צריך להוציא לו מכתב לפני פנייה לבית דין לעבודה שבו אני מבקש את כל ההפסקות בצורה רטרואקטיבית ואת הפנסיה שלי וכדומה. וכן ההסתדרות ביקשו 30 שח לחודש לפני כל עזרה שהיא.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם
מעביד לא יכול לטעון את זה כי לפי החוק חייבים לערוך שימוע לעובד לפני פיטורין.

תיקון

 

אין דרישה בחוק לקיום שימוע.

קיומו של שימוע נובע מההלכה הפסוקה בלבד , והוא חל על מעביד ציבורי , על מעסיק דומהותי, וכן על מעסיק פרטי.

 

כנראה , שפותח השרשור טרם גיבש את צעדיו, נכון לומר חושש להתעמת עם מעבידו, פן יפוטר.

 

יש מעבידים שמחפשים עובדים כאלה, שאפשר להתעלל בהם ובזכויותיהם הסוציאליות.

 

בידיך ניירת יותר ממספקת להראות למעביד מהיכן משתינה הסלמנדרה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תיקון

 

אין דרישה בחוק לקיום שימוע.

קיומו של שימוע נובע מההלכה הפסוקה בלבד , והוא חל על מעביד ציבורי , על מעסיק דומהותי, וכן על מעסיק פרטי.

 

כנראה , שפותח השרשור טרם גיבש את צעדיו, נכון לומר חושש להתעמת עם מעבידו, פן יפוטר.

 

יש מעבידים שמחפשים עובדים כאלה, שאפשר להתעלל בהם ובזכויותיהם הסוציאליות.

 

בידיך ניירת יותר ממספקת להראות למעביד מהיכן משתינה הסלמנדרה.

 

היי ידידי, תעזור לי בבקשה עם הניירת מה יש לי בדיוק שגורם להשתין על סמנדרה, אני בור ועם הארץ בנושא.

הוא מדבר איתי כאילו הכל רגיל וכאילו שלא פוטרתי ואין לי מושג מה הסטטוס שלי ועוד לא יצא לי לדבר איתו, ששאל בבוקר לשלומי ביקשתי את המכתב פיטורין והוא דיבר על דברים שלא קשורים כאילו מה שהוא אמר לא היה בכלל. אני אלך אליו ביום ראשון ואגיד לו שאני זקוק למכתב בר אסתמכא שאומר שאני מפוטר.

 

מה שיש בידיים שלי כרגע:

1. 12 תלושי משכורת שבהם לא הופרש שקל על פנסיה, והוכחה שהייתה לי קרן פנסיה פעילה ממקום אחר.

2. הסכם על דף נייר בעט שכתוב שם כמה שכר אני אמור לקבל לשעה נסיעות ותשלום על פלאפון, ללא אזכור של הורדת הפסקות.

3. יש לי חמישה חודשים אחורה דפים של תדפיס שעון נוכחות שמוכיחים שעבדתי 180 ומשהו שעות כל חודש ובתלוש קיבלתי תשלום על 10 שעות פחות של הפסקה שלא קיבלתי תמיד ולמעשה 90 אחוז לא לקחתי מעל רבע שעה רצוף.

4. ויש לי את הסוכן ביטוח של המעסיק שמכריח אותי להכנס לפנסיה רק אצלו ובסכום שהוא מתחת לכמה שאני מרוויח, ולא הפרישו בנתיים כלום וכנראה שגם לא יפרישו.

5. אני לא חושש להתעמת איתו - אני פשוט שוקל מהלכים - האם לכתוב לו מכתב עם העתק להסתדרות, שיל, אני יכול להמציא שם של עורך דין ולומר לו שבהאם להודעת פיטורים שקיבלתי בעל פה אני דורש החזר רטרואקטיבי על השעות הפסקה שלא קיבלתי + החזר פנסיה מלא ל12 חודשים + ריבית על הפנסיה או שאפנה לבית דין לעבודה בגין פיטורים שלא בתום לב. והכי חשוב אני לא מבין בדיני עבודה ולא יודע מה יכול בעצם לצאת ממשפט כזה- לקבל את מה שמגיע ל וזהו? לתבוע אותו על יותר כסף? ואולי בעצם אני יכול לסגור איתו ביפה..ולעשות את כל זה מהצד כדי להיות מוכן לפיטורין או עד שאמצא עבודה אחרת.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

אחשלי, תרגע.

סעיף 1,2,3 שברשותך הם הוכחות שנחזות להיות משמעותיות.

אתה לא עושה שום צעד בלי לקבל ייעוץ מקצועי.

אתה בשום אופן לא ממציא דברים.

ייעוץ באינטרנט שווה בדיוק את מה שאתה משלם עבורו.

תענה לעצמך מה אתה רוצה? אתה רוצה להמשיך לעבוד שם? אתה רוצה להיות מפוטר כפי שהוא אמר לך?

אם הוא חברה רצינית וגם אם חברה לא רצינית יש לו עורכי דין להתייעץ איתם, ולכן אתה צריך להחליף USB, ולקבל ייעוץ מקצועי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אחשלי, תרגע.

סעיף 1,2,3 שברשותך הם הוכחות שנחזות להיות משמעותיות.

אתה לא עושה שום צעד בלי לקבל ייעוץ מקצועי.

אתה בשום אופן לא ממציא דברים.

ייעוץ באינטרנט שווה בדיוק את מה שאתה משלם עבורו.

תענה לעצמך מה אתה רוצה? אתה רוצה להמשיך לעבוד שם? אתה רוצה להיות מפוטר כפי שהוא אמר לך?

אם הוא חברה רצינית וגם אם חברה לא רצינית יש לו עורכי דין להתייעץ איתם, ולכן אתה צריך להחליף USB, ולקבל ייעוץ מקצועי.

 

זהו, נרגעתי מה שיהיה יהיה כולה עבודה ותמיד אפשר למצוא משהו יותר טוב.

מה אני רוצה? או להמשיך לעבוד שם בתנאים מוגדרים - של מה אני עושה בדיוק מה אני לא עושה- והפסקות מוגדרות- וגם תוספת שכר עם הזמן. ואם מפוטר אז לקבל את המכתב פיטורים שלי ולקבל את כל הזכויות שמגיעות לי שלא קיבלתי בעבר, ואם צריך גם לתבוע הכל רטרואקטיבית.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

לגבי המכתב פיטורין - אם אתה צריך תירוץ אז תגיד שאתה צריך אותו בכתב וחתום כי רק עם מכתב פיטורין אפשר לחתום בלשכת התעסוקה ולקבל דמי אבטלה.

 

אבל שלא יסובב אותך ויגיד לך שיתן לך את המכתב בסוף החודש או משהו.

דרוש אותו מיידית.

ורצוי לדבר איתו על זה בנוכחות מישהו שאתה סומך עליו שיעיד לטובתך אם זה יגיע לזה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אל תצפה לשיפור תנאים אם תתחיל לאיים בתביעות ומכתבים מההסתדרות.

אם החלטת שאתה רוצה את הכסף שמגיע לך, וחראם על העבודה (שגם כך פוטרת). גש לעו"ד והוצא מכתב לפני תביעה בבין דין לעבודה.

 

הוא מנסה למשוך אותך כמובן כדי להפסיד כמה שפחות, אם בכלל.

משכנתא זה קל

פורסם
לגבי המכתב פיטורין - אם אתה צריך תירוץ אז תגיד שאתה צריך אותו בכתב וחתום כי רק עם מכתב פיטורין אפשר לחתום בלשכת התעסוקה ולקבל דמי אבטלה.

 

אבל שלא יסובב אותך ויגיד לך שיתן לך את המכתב בסוף החודש או משהו.

דרוש אותו מיידית.

ורצוי לדבר איתו על זה בנוכחות מישהו שאתה סומך עליו שיעיד לטובתך אם זה יגיע לזה.

 

הבנתי שגם אסור לפטר אותך בלי שימוע, אי אפשר לומר לך בעל פה רק. ובלי שימוע הוא יכול לשלם עוד כסף פיצויים. אנשים שעובדים אצלו כרגע לא יעבידו לטובתי, אבל אני יכול למצוא עובדים לשעבר. בכל מקרה אני אלך לדבר איתו ביום ראשון ואבקש את המכתב ואברר אם אני מפוטר סופית או לא. בכל קרה כל עורך דין שהתייעצתי איתו רוצה 300-700 שח רק לפגישת ייעוץ. עכשיו אני יודע שיש לי קייס ויש לי את כל הניירת וההוכחות ביידים. אם אני פונה לבית דין לעבודה אני יכול לתבוע לבד ולייצג את עצמי?

בקיצור אני צריך לדבר איתו ולהבין בדיוק מה הולך ולדעת איך לפעול. מה אתם אומרים ללכת ולדבר איתו ביפה לברר את המצב? או ממש להוציא לו מסמך של כל מה שאני דורש וזה שהפיטורים לא חוקיים לפני פנייה לבית משפט?

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.


×
×
  • תוכן חדש...