Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום נסעתי היום לחפש צמיגים לרכב הציעו לי את הפירלי p6 במחיר של 1000 ש״ח כולל הכול. מישהו היתנסה עם הצמיגים הנל ?

עריכה:

בני שלוש חודשים.

פורסם

צמיג מצוין, רכשתי אותו לרכב של אמא שלי לפני כשנה (אז עוד נהגתי בו) ונהנתי מכל רגע.

כרגע יש לי זוג של P6000 מקדימה וזוג של P3000 מאחור - אחלה של צמיגים.

 

אם הנתונים הבאים בסדר, תחטוף אותם כי זה כמעט חצי מחיר (אני מניח שמדובר על 4):

 

1. בדוק תאריך ייצור - 3 חודשים על הכביש זה בסדר גמור אבל ברגע שתאריך הייצור הוא מעל לשנה זאת יכול להיות בעיה. אולי בגלל זה המחיר הנמוך. התאריך רשום על הצמיג ובמסגרת, כאשר מספר אחד הוא שנת הייצור והשני הוא מספר השבוע באותה שנה.

 

2. בשר: תוודא שהם לא גמורים והם נמצאים במצב של 3 חודשים של רכב ממוצע.

Bimmer

פורסם

האם נראה לך הגיוני שמי שפותח שרשור בפורום שיפורים מתעניין בדבר שהוא ממוצע? :roll: לי לא.

לכן אני כותב שזה חסר טעם להמליץ על צמיג (כמו גם על כל חלק אחר) כאשר אנו כלל לא יודעים מהן ציפיותיו של מבקש ההמלצה ממנו.

 

זה כמו שאני אבקש המלצה לעובד פוטנציאלי בעסק שלי, ואתה תמליץ לי על אחד נכה שמרותק לכיסא גלגלים, ואני בכלל מחפש מלצר. לא הגיוני, נכון?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

צודק.

להגנתי, מהניסוח של ההודעה הראשונה השאלה כן נשמעה למשהו ממוצע. נראה לי שפשוט הייתה טעות לפתוח את השרשור בפורום שיפורים.

 

אם כבר אנחנו בנושא,

יש משהו מיוחד לצמיג הזה? P6000 ?

Bimmer

פורסם
אם כבר אנחנו בנושא,

יש משהו מיוחד לצמיג הזה? P6000 ?

 

עתיק, מיושן, גם כשהיה חדש (הדגם) הוא לא היה מזהיר

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

נשמע שאתה יודע על מה אתה מדבר.

למרות שהצמיגים שלי חדשים, איזה תכונה בולטת לדעתך צריכה להיות לצמיג של גולף דור 4?

 

בעל אחיזה טובה?

חברה מסוימת?

קשיח? רך?

Bimmer

פורסם

תודה על התגובות, הצמיגים הורכבו אתמול ובאמת אחלה צמיג אני מרוצה ממנו.

לא הבנתם אותי נכון הצמיג עצמו חדש חדש, הייצור שלו ליפני 3 חודשים היתכוונתי שהוא טרי.

בהתחלה הוא רצה 1200 ש"ח, הורדתי אותו ל 1000 ש"ח כי שילמתי מזומן.

תודה לכם וסליחה על הטעות בפורום !

×
×
  • תוכן חדש...