Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום המעולה הזה.:-)

 

אני מחפש לקנות פורד פוקוס 2007 מליסינג.

 

 

קיבלתי שתי בדיקות רכב.(מצורפות להודעה זו)

 

שתיהן שמורות לי רק עד סוף השבוע.

 

שתיהן מכילות פגיעות שלדה במשמעות נמוכה.

 

להלן שתי שאלות דחופות:

 

1. אלו משתי הבדיקות עדיפה?

 

2. כמה ניתן להוריד ממחיר הרכב על פגיעות שלדה במשמעות נמוכה מהסוג הזה?

 

המון תודה לכל העונים

דגם 1.jpg

דגם 2.jpg

פורסם

בדיקות נקיות של חברת ליסינג! לא שוות הרבה. שני הרכבים עברו פגיעה מקדימה, לך תדע למה יש בעיה בהיגוי מכיוון פרונט לקוי או כתוצאה מפגיעה בשלדה.

תעשה בדיקה לבד.

פורסם

צודק כמובן המגיב מעליי - הבדיקות האילו של חברות הליסינג שוות אולי את הנייר עליהן רשומות.

אך - שים לב לנקודת הפתיחה - שגם בדיקות "נקיות" אלה, מעידות על פגיעות חזית בשני הרכבים.

alfa 156 2.5.

פורסם

עדיף להוריד כמה שיותר.

 

לדעתי בדגם כ"כ נפוץ, אפשר ללחוץ לכיוון 20% הורדה או תנאי תשלום נוחים במיוחד שגם מהווים סוג של הנחה.

 

אין היום מכונית ליסינג שלא עברה מכה כזו או אחרת, רובן המוחלט עובר "השבחה" שזה אומר צביעה מחדש על מנת שלא תראה שריטות ומכות על הרכב.

 

קח כמובן לבדיקה משלך - אבל לפני כן - סכם מראש על המחיר, אל תתבייש לבוא ולשים הצעה על השולחן שנמוכה ב-20% ממחיר המחירון ולבקש שיחזור אליך נציג שיספר לך האם קיבלו את הצעתך או לא. גם אם יתנו לך הנחה של 18% זה בסדר, העיקר לכופף אותם בעוד 2000-3000 ש"ח (זה בערך מה שאפשר להוריד מה-15% שנותנים בד"כ כהנחת ליסינג).

 

דבר נוסף - סכם מראש שכל ליקוי שיימצא בבדיקה יתוקן על חשבונם - כמובן אחרי שהורדת במחיר :lol: .

 

תזכור - בקרוב יהיה גל החזרות ליסינג גדול מאוד עקב ההתייקרות - והם עומדים להתקע עם טונות של רכבים במגרשים וצריך להעיף אותם בכל מחיר על מנת להמשיך לקבל תזרים מזומנים נורמלי.

הלהיט של שנה הבאה הוא מכוניות קטנות ופורד פוקוס ממש לא נכנס בקטגוריה הזו.

פורסם

עניין של מו"מ תלוי כמה הם רוצים למכור, בסה"כ הבדיקות די דומות, עדיף לקחת לבדיקה פרטית, במכון שאינו קרוב לסוכנות או במוסך המוכר ושאתה סומך עליו.

פורסם

כמה שאני אוהב את אני הפורום הזה...:-P

 

תודה רבה על התגובות.

 

שאלה אחרונה,

 

ציינת כי בקרוב עומד להיות גל החזרות לליסינג.

 

מתי זה עומד לקרות?

 

האם כדאי להמתין מעט?

 

תודה על כל תגובה

פורסם

כל יום שתמתין בו המחיר יורד. עוד שנה בכלל יהיה זול :lol:

 

אין לי מושג מתי יגיע גל ההחזרות הגדול. אין לי מושג מתי החברות יעשו מבצעים.

 

 

בזמנו פספסתי מבצע של מכירת פונטו ספייס מהשכרה ב-30 אלף ש"ח, בסוף יצא ששילמתי אחרי כמה חודשים 33 אלף ש"ח על פונטו...ולא עזר בית דין זה המחיר שביקשו וזה המחיר שקיבלו.

פורסם

כניראה אם הלקוח היה אדם פרטי, המכון היה רושם במשמעות גבוהה תאונה בחזית.

 

מה שמדליק נורה אדומה שאין בכלל כסת"חים.

 

בד"כ זה ככה:

(ל)קוח - שלום אני רוצה לבדוק רכב

(מ)כון - בסדר אדוני, רגע אני מסמן בדף בדיקה: מנוע (סימני קורוזייה בחיבורים, נקישות, לבדוק צריכת שמן בנסיעה), גיר לא תקין (שמן כהה).

איזה שנה הרכב?

ל - אוטו שנת 2003.

מ - רגע, אני ממלא כמה פרטים קטנים: העברת הילוכים לא חלקה, בלאי פנימי גבוה. איזה רכב אתה רוצה לבדוק?

ל - רכב X.

מ - שנייה אחת ברשותך, אדוני. בריחת קומפרסייה במנוע, מכה בהעברת הילוכים, אין אחריות למנוע וגיר.

טוב, בוא ניראה את הרכב שלך. איפה הוא חונה?

ל - רגע! מה סימנת לי כאן? אני חברת ליסינג.

מ - אוי סליחה, זה של רכב אחר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

:lol: כן, חברות הליסינג בישראל...

 

יש לי עוד שלוש קושיות שעולות מתוך הדיון:

 

היות ואני מעוניין ב 2007, גם כי תא הנהג נראה לי נוח יותר מ2008,

 

1.האם יש סיכוי שאם אני אחכה להורדת מחירים בתחילת השנה,

לא יהיו מודלים של 2007?:cry:

 

2. האם שלמה סיקסט חברה מומלצת לקנייה?

 

3.מה ההבדל בין מודל 2007 למודל 2008?

 

תודה ושוב תודה לכם, סוף סוף אני מקבל תשובות לשאלות!

פורסם

שים לב שהבדיקה הימנית נערכה לפני שנה!

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...