Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מטי צולמה אתמונה כי אחרי זה אם היו הטרקלי של דן מה השעה שלאם היו שם ?

כדי לבר עוד פרתי אזיבה כי יש צלומים בדן שלאם בפייסבוק גם ?

 

"כדאי לברר עוד פרטי עזיבה כי יש צילומים בדף שלהם בפייסבוק גם"

 

ואולי לא בדף - אלא בדן (טרקלין דן)?

 

לכותב פתרונים.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

 

תראו את התגובות! :shock:

 

Awesome! The southern portion of the country is nothing but long desert with twisty roads. I once rented a Euro Civic when I was there and it was great to drive down to Eilat.

 

There are some spectacular roads around there. The Negev has some incredible roads, twists and turns and beautiful landscapes. Up north there are also some fun mountain roads. Hopefully the guys will get a change to enjoy these.

פורסם

אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו ולכן לא הגבתי כמעט על מה שהיה בנצרת, על הכתבה, על התמונות ועל הסירטון.

 

אבל רק רציתי להפנות את תשומת לבכם לזה שהסירטון עלה באתר CARSCOOP האמריקני!!!

 

http://carscoop.blogspot.com/2010/10/video-top-gear-shooting-in-israel-with.html

 

אני? אני סתם מרגיש אחלה.

 

:-D

 

נ.ב.

 

בסוף הסירטון המצולם יש קרדיט לכל חברי הפורום שהיו איתנו.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

ולא רק זה, תקלוט מה הם כתבו..

 

There's also a guy with a white racing helmet driving what looks like an old Suzuki Alto, but we're not sure if he's part of the Top Gear crew or if some fans of the show decided to make fun of The Stig. As always, any help with the translation, would be welcome. Watch the video after the jump.

 

ענק !!

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

איזה יופי.

לא רק שראינו את החבר'ה של טופגיר, אפילו עשינו קצת "הסברה" למדינת ישראל.

 

אני כל כך שמח שויתרתי על השעות שינה שלי ועליתי לנצרת.

אם לא הייתי עושה את זה, הייתי עכשיו כועס על עצמי כל כך שהייתי הולך לעמוד בפינה, בחושך, לבד. אולי אפילו לאיפה שהמזגן לא מגיע.

מעבר לחוויה הטופגירית החברים שהיו שם בנצרת היו נחמדים ומעניינים, היה כייף לפגוש כל מיני כינויים בפורום פנים אל פנים.

יא-אללה... עכשיו ממש יש למה לצפות לעונה הבאה.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

יופי ! יופי ! יופי ! עוד פעם ועוד פעם!

עונג שבת איתכם - להכנס כמה פעמים ביום ולקרוא בהנאה את הדיווחים והעידכונים.

"סטיג" - את הקסדה תתן למוזיאון הרכב הישראלי, אם פעם יהיה, או שתשלח להם כתמונת חסות - דוגמה לתושיה הישראלית והיכולת לתת פתרון לכל דבר. אין עליך !

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

תקראו כאן מתחילות תגובות פוליטיות

http://www.autoblog.com/2010/10/20/top-gear-trio-spotted-filming-special-in-israel/2#comments

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...