Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

יש לי המון קלטות שאני רוצה להמיר ל- DVD (מעל אלף !!! )

החרא המשולש שמוכרים בחנויות לא ממש עושה את העבודה ויש לו תוכנה נוראית

 

מישהו יודע / יכול להמליץ על משהו מקצועי שעושה את העבודה נאמנה

או לחליפין על מקום שיכול לעזור לי את קטע כזה ?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מוזמן ליצור איתי קשר, אני ממיר קלטות למחשב באמצעות כרטיס טלויזיה ובעל ניסיון.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
מה לגבי DVD מקליט המחובר למכשיר וידאו (או משולב)?

+1

 

גם אני המרתי קלטות רבות ל-DVD בעזרת DVD מקליט ווידיאו. בחרתי DVD מקליט שך KG מדגם שיודע לעשות ניקוי רעשים, מקליט באיכות הכי טובה ויוצא לא פחות טוב מהמקור. מעבר לזה, מכשיר מצויין להקלטה ממצלמות DV (יש לו כניסת FIREWIRE). זה LG מדגם יחסית ישן, אין לו דיסק קשיח.

 

כדאי להמיר את הקלטות עד שלא מאוחר, עם השנים הן נהרסות.

 

עם כזאת כמות של קלטות זה יותר משתלם לקנות DVD מקליט מאשר ללכת לאולפן כלשהו שיעשו את העבודה. היום DVD מקליט לא יקר כ"כ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם אתה מעוניין לעשות את ההמרה לבד אז המשולשים האלה כפי שאתה קורא להם עובדים, אבל לפעמים צריך לשחק קצת עם הדרייברים. אני מעדיף לעבוד בשיטה אחרת שהיא עם כרטיס טלויזיה או כרטיס עריכה שיש שם אפשרויות רבות יותר להקלטה מבחינת שליטה על רזולוציה וסאונד. בגלל שרזולוציה של וידאו היא נמוכה מאד אז כל כרטיס טלויזיה יתאים, אני ממליץ על כרטיסים של hauppauge

אתה יכול לקנות כרטיס טלוויזיה פשוט בעלות לא גבוהה ולחבר למחשב, את הוידאו אתה מחבר לכרטיס בכניסת הAV IN - מחבר RCA ולהקליט דרך התוכנה של הכרטיס. אח"כ ניתן לפצל את קטעי הוידאו ולערוך לDVD באמצעות תוכנות אחרות כדי להוסיף תפריטים ודברים אחרים אם אתה מעוניין.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

כרטיסי עריכה שעושים המרה בחומרה עולים הרבה כסף (אלפי שקלים לכרטיס). כרטיסים הזולים (כרטיסי טלויזיה) עושים את העבודה בצורה לא ממש איכותית (מניסיון לפני כמה שנים, לא מאמין שבזמן הזה היה שינוי דרמטי באיכות).

 

הייתה לי לפני כמה שנים בעייה איך לקחת וידיאו ל-DVD באיכות הטובה ביותר ובמחיר נמוך (התעסקתי בצילום וידיאו והיו ברשותי הרבה מצלמות שידור כתף מיקצועיות 3CCD 2/3 ו-1/2). הייתי שם על העגלה מקליט DVD ומחבר אליו מצלמת וידיאו ישירות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אם אתה מעוניין לעשות את ההמרה לבד אז המשולשים האלה כפי שאתה קורא להם עובדים, אבל לפעמים צריך לשחק קצת עם הדרייברים. אני מעדיף לעבוד בשיטה אחרת שהיא עם כרטיס טלויזיה או כרטיס עריכה שיש שם אפשרויות רבות יותר להקלטה מבחינת שליטה על רזולוציה וסאונד. בגלל שרזולוציה של וידאו היא נמוכה מאד אז כל כרטיס טלויזיה יתאים, אני ממליץ על כרטיסים של hauppauge

אתה יכול לקנות כרטיס טלוויזיה פשוט בעלות לא גבוהה ולחבר למחשב, את הוידאו אתה מחבר לכרטיס בכניסת הAV IN - מחבר RCA ולהקליט דרך התוכנה של הכרטיס. אח"כ ניתן לפצל את קטעי הוידאו ולערוך לDVD באמצעות תוכנות אחרות כדי להוסיף תפריטים ודברים אחרים אם אתה מעוניין.[/quote

 

 

ארז תודה על העזרה

תוכל להפנות אותי לאיזה תוכנות אני צריך ואיפה קונים את הכרטיס ?

פורסם

היום כשהמחשבים הם ברמה קצת גבוהה יותר מפנטיום 4 אז גם כרטיסי טלויזיה בסיסיים מקליטים ברמה טובה, אני לא יודע באילו בעיות איכות נתקלת.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אם היה מדובר בקלטת אחת או שתיים אז אני מאמין שכל חנות צילום תעשה את העבודה אבל המחירים בכיוון ה 35 ש"ח לקלטת ומעלה.

אם אתה רוכש כרטיס טלוויזיה כמו שהמליצו לך התוצאה יכולה לספק ,השאלה העיקרית מה איכות הקלטות כי אם הם כבר מלאות בשלג וליכלוך [כתוצאה מקורוזיה על הטייפ המגנטי או על הראש בווידאו ] אז הכרטיס יכול לספק.

אם אתה רוצה אני יכול להשאיל לך את הכרטיס מסך שלי [שהבעיה העיקרית שלו שהוא מתחמם ואז אתה צריך לעבוד בהפסקות].

אני אחפש אותו אם אתה מעוניין ואבדוק אם יש לו כניסות אנאלוגיות ולא רק דיגיטליות.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לכמות כזאת הייתי קונה DVD משולב וידאו.

הרבה-הרבה-הרבה-הרבה יותר נוח ופשוט להפעלה מאשר כל תוכנת מחשב או כרטיס שניסיתי,

ואתה אפילו תחסוך מזה כסף (יענו, זמן), מפני שהמחשב יהיה פנוי לדברים אחרים באותה הזדמנות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...