Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כרטיסי עריכה שעושים המרה בחומרה עולים הרבה כסף (אלפי שקלים לכרטיס). כרטיסים הזולים (כרטיסי טלויזיה) עושים את העבודה בצורה לא ממש איכותית (מניסיון לפני כמה שנים, לא מאמין שבזמן הזה היה שינוי דרמטי באיכות).

 

הייתה לי לפני כמה שנים בעייה איך לקחת וידיאו ל-DVD באיכות הטובה ביותר ובמחיר נמוך (התעסקתי בצילום וידיאו והיו ברשותי הרבה מצלמות שידור כתף מיקצועיות 3CCD 2/3 ו-1/2). הייתי שם על העגלה מקליט DVD ומחבר אליו מצלמת וידיאו ישירות.

 

אין לי בעיה להשקיע כסף (לא בלי סוף אבל סכום נורמלי) , לקח לי המון שנים לאסוף את כל הקלטות האלה

איך עושים את ההמרות בחנויות הצילום ? לדעתי יש להם מכשיר ולא מחברים כלום למחשב

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכמות כזאת הייתי קונה DVD משולב וידאו.

הרבה-הרבה-הרבה-הרבה יותר נוח ופשוט להפעלה מאשר כל תוכנת מחשב או כרטיס שניסיתי,

ואתה אפילו תחסוך מזה כסף (יענו, זמן), מפני שהמחשב יהיה פנוי לדברים אחרים באותה הזדמנות.

 

 

איפה מוכרים כאלו ? היום אם אתה הולך לנות ורק אומר את המילה וידאו כל המוכרים לא מבינים מה אתה רוצה מהם

פורסם
אין לי בעיה להשקיע כסף (לא בלי סוף אבל סכום נורמלי) , לקח לי המון שנים לאסוף את כל הקלטות האלה

איך עושים את ההמרות בחנויות הצילום ? לדעתי יש להם מכשיר ולא מחברים כלום למחשב

משתמשים בשיטה שציינתי - מכשיר משולב.

יש LG להרפתקנים....

בחדרי עריכה ושות' משתמשים בפיוניר או פנסוניק שהם יקרים אך עמידים יותר.

 

עריכה - בעיקרון, תוכל למצוא בחנויות חשמל גדולות.

פשוט תגיד "מקליט DVD משולב וידאו" או שתסביר בדיוק מה אתה רוצה (יש לי קלטות, רוצה להעביר אותן ל-DVD):

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=490362

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

באולפני עריכה ושות' יש מקליטי DVD של פנסוניק או פיוניר שהם די מתקדמים ויש להם גם חיבורים דיגיטליים.

מחברים אליהם מכשיר VHS שמשדר, לוחצים רקורד, וזהו...

 

ממליץ גם על המכשירים המשולבים שאתה שם קלטת בצד אחד, DVD ריק במגש ליד,

לוחץ על כפתור אחד וזהו. הכי פשוט בעולם.

 

אני רק מקווה שאתה מודע לזה שההעברה נעשית בזמן אמת,

אם יש לך 100 שעות חומר, זה יקח 100 שעות הקלטה ל-DVD,

אין קיצורי דרך. זו הבעיה שהופכים חומר מאנלוגי לדיגיטלי.

 

ועוד תיקון, לא אומרים וידאו.

וידאו זה אות תמונה.

אתה מתכוון למכשיר VHS.

פורסם

ועוד תיקון, לא אומרים וידאו.

וידאו זה אות תמונה.

אתה מתכוון למכשיר VHS.

וידאו זה בסלנג. המקצוענים אומרים VTR עבור מכשיר מקליט. :-P

 

באולפניפ לרוב לדגימה משתמשים ב-VTR מקצועי, אם זה VHS, לרוב מדובר על פנסוניק בארץ. סוני זה יותר DV, BETA ו-U-MATIC.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה לקנות אף אחד לא יודע להגיד לי ?

רשמתי לך שאני ממליץ לך לקנות DVD מקליט. זה הפתרון שאני משתמש בו ומאוד מרוצה. בלי קשר ל-DVD מקליט הרבה ערך מוסף - אפשרות להקליט תוכניות טלויזיה, ליראות סרטים וכד'.

כל העסק הזה עם מחשב לדעתי זה OVERKILL ומסורבל. אני משתמש ב-DVD מקליט גם כדי להקליט ממצלמת וידיאו בחיבור דיגיטלי. אם יש לך מצלמת וידיאו עם יציאה דיגיטלית (FIREWIRE), מצאת לך עוד שימוש ל-DVD מקליט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
את זה לא , אבל זה לא נראה מקצועי

במיוחד לא כי זה לא מסופק עם תוכנה

 

זה מגיע עם תוכנה של CyberLink.

מכרתי את זה כבר למספר לקוחות, אף אחד לא חזר כשהוא התבאס מזה, או התקשר לבקש עזרה עם זה. ככה שאני מניח שהמוצר עושה את עבודתו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אל תמיר ל DVD. זה לא יתן לך כלום והדיסקים ישבו בארון עד שגם הם ילכו לעזאזל.

קנה דיסק קשיח חיצוני של 2 טרה+ כרטיס טלוויזה ופשוט תאכסן שם את הסרטים.

 

קלטות הוידאו צולמו ברזולוציה של 640*480 בערך ככה שגם אם תקנה כרטיס לכידה סופר איכותי רמת הוידאו לא תשתנה.

כרטיסי הטלויזיה הפשוטים יכולים היום ללכוד ברזולוציה של עד 1024*768 ב30 פריימים לשניה.

זה מספיק.

פורסם

אם הקלטות הוקלטו בארץ אז שיטת השידור היא PAL, כלומר 25 פריימים בשניה. הקלטה ב-30 תביא לתוצאה גרועה. שים לב.

 

אם אתה הולך על דיסק קשיח נייד (אני אישית מאוד לא ממליץ אם החומר יקר לליבך) אז תקנה שניים.

דיסק קשיח מתפגר בד"כ ללא התראה מוקדמת, וזו רק שאלה של זמן עד שזה יקרה. שחזור במעבדה מקצועית של דיסק שמת יעלה אלפי שקלים אם בכלל יצליח.

גם יש פה אלמנט של "כל הביצים בסל אחד" שאין בצריבה ל-DVDים.

בנוסף, אני לא משוכנע לגמרי ש1000 סרטים ייכנסו לדיסק של 1 טרה. ייתכן שתצטרך 2 טרה, ואז זה אומר לקנות 4 דיסקים ניידים של 1 טרה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כתבתי "עד 30" - כלומר החומרה מספיק חזקה. בד"כ כשבוחרים PAL המהירות מסתנכרנת לבד.

 

לגבי דיסקים קשיחים - אני מאמין שזה הרבה יותר רלוונטי מ 1000 דיסקים של DVD שזרוקים באיזה ארון (או אפילו מסודרים בקלסר)

המחיר של 1000 DVD באיכות טובה תעבור את ה 1000 שקל בקלות ועוד לא הכנסנו למשוואה את אורך החיים המוגבל שלהם והרגישות לשריטות.

 

דיסק קשיח שלא פועל כל הזמן אלא רק לצפיות מידי פעם יחיה לנצח. (יש לי דיסק של 40 גיגה קרוב ל 12 שנה והוא עובד כמו ענק בניגוד לתקליטורים)

 

אגב יש דיסקים ניידים של 2.5 טרה.

פורסם

26 הודעות ואף אחד עוד לא שאל איזה "סרטים" בכלל יש באוסף הזה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני חושב שכולם מניחים שמדובר בפורנו גרמני רך משנות ה80.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

קודם כל תודה לכולם על התשובות

 

בעניין ההארד דיסק , כיום יש לי כבר אחד חיצוני של 4 טרה שאוטוטו מתמלא (פלוס טרה על המחשב )

אין לי בעיה לקנות 1000 דיסקים , וגם אין לי בעיה של אחסנה (מאחסן לעצמי כל עותק שיצא איפעם של טורבו,אוטו והגה :shock:)

לכן לצרוב דיסקים זה הפתרון שאני מחפש , נכון שהאיכות לא משהו בכלל (למרות שחלק גדול מהקלטות הם מקוריות)

אבל אם כל הדיסקים האלה יחזיקו לי באמינות 10 שנים , אני בטוח שב10 שנים הבאות יהיה תחליף מספק )

 

 

קיצור מה לקנות ? רק DVD משולב וידאו ? לא להסתבך עם המחשב ?

 

 

נ.ב

בעניין התכנים - לצערי אין שם פורנו משום סוג שהוא , אבל יש כמעט 3000 סרטים 8)

אגב, הצעד הבא אחרי שאסיים להפוך את הכל לDVD זה למספר את כולם ולתכן/לבנות איזשהוא

משהו (אולי ב- ACESS ) שיידע להגיד לי מה נמצא איפה

פורסם

אתה מזכיר לי חבר שבמשך 10 שנים השכיר כל יום 3 סרטים מחנויות וידאו וצרב אותם.

יש לו היום 100 קלסרים של 80 דף כל אחד..


×
×
  • תוכן חדש...