Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופניים בכבישים השר כץ בפעולה


ישה
שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הודעת דובר משרד התחבורה המדברר את שר התחבורה בקשר לרכיבת אופניים בכבישים בינעירוניים.

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1448:2010-09-21-16-11&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

 

נו אולי משהו יזוז

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיבה העיקרית שאני לא קונה אופניים זה רק בגלל הסיכון של הנסיעה בכבישים. נהגים מטורפים אצלינו לא חסר.

במידה ויהיו שבילים לאורך הכבישים, בהחלט ניתן יהיה לשלב נסיעות, לדוגמה לעבודה, פעם או פעמיים בשבוע ושאר הימים לבוא עם הרכב. גם חיסכון בדלק וגם ספורט/בריאות :-)

 

מה הסיבה לבנות שבילים אלו, האם זה באמת חלק מהמלחמה בתאונות הדרכים ?

וגם, אם יותר אנשים יסעו על אופניים, הרי המדינה תרוויח אלינו פחות (בדלק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויש שביל לאופניים על הטיילת בחוף מציצים כך שבנון כבר שילם.

אוטופיה כבר כאן.

 

שינוי החוק - מהיום למחר הוצאה כספית, ישיבת ועדה מספר בורקסים ושתיה קלה.

 

סימון על מדרכות הוצאה לא גדולה יחסית צבע על המדרכה לסימון וזהו

 

זיפות שבילים מחוץ לעיר - כמו שנמצא תקצוב למעברים עיליים ותחתיים במפגשי רכבת ואיוש עמדות בכל מפגש רכבת על ידי שומרים יימצא גם תקציב לזה. לא ביום אחד אבל לאט לאט.

 

ויבוא שלום על ארץ אוטופיה.

 

ומה הפתרון שלך להמשיך לשלם את מחיר הדמים תרתי משמע

 

[/color]

 

דעתי האישית ה פ ר ד ה.

 

 

כפי שנעשית הפרדה בין רכבת לכלי רכב ונמצאו כספים לאחר תאונות קשות בנפש גם כאן זה הפתרון, לטווח הארוך.

במקביל לרוב כבישי ארצינו ישנם שבילי כורכר. ייתכן שזיפות בשכבה דקה ובהשקעה לא גדולה יחסית יהווה פתרון.

 

המחוקק כפי שהביא בגירה כבר אמר את דברו בכל הנוגע לכביש מהיר.

 

quote]

 

 

FALOU

 

שלל רעיונות שהעליתי בשרשור הזה, למציאת פתרון

 

אתה רוצה גם את הניסוח המדוייק של הצעת החוק. מופיעה כבר התקנה בכניסה לכביש מהיר ויש לצרף אליה גם את הכניסה לכביש בינעירוני.

 

אם אין לך ביקורת על כביש מהיר אין סיבה שתהיה לך ביקורת גם על כביש בינעירוני.

חובבי השחיה ושאר המתרחצים אינם אמורים להיכנס לים כשיש דגל שחור.

כך צריך להיות גם בכל הקשור לכביש מהיר ובינעירוני.

בודדים הם הכבישים הביעירוניים בהם אין שביל כורכר במקביל אליהם . יתכבד הרוכב הנדרש לאופניו כדי להגיע מנקודה א' ל ב' וירכב שם.

 

רוכב אופניים שזה תחביבו קל וחומר .

או לא יתלונן כאשר הוא נפגע אם הוא בעל יכולת להתלונן.

גם בעל רכב פרטי מסתכן במפגש עם משאית או עם רכב פרטי אחר והוא לוקח את הסיכון הזה בין שיקוליו, הסיכון שלוקח רוכב האופניים גובל בנסיון התאבדות האסור על פי החוק.

 

ומה דעתך בנושא FALOU

הן בהודעה 6 והן בהודעה 59 תמכת בהורדת הרוכבים מכביש מהיר . אישרת בכך את מה שהמחוקק קבע כבר מזמן. הוריי הוריי

 

ההבדל בינינו הוא שאני טוען שיש להורידם גם מכביש בינעירוני ומעז לומר אולי גם בכביש עירוני שמותרת בו מהירות בין 50 ל 70 קמ"ש.

ובכלל עדיף שבעיר יקצו שבילי אופניים על המדרכה , הופך לחזיון נפוץ ברחבי המטרופולין הנקרא תל אביב. כמעט בכל שדרה בתל אביב הוקצו שבילים כאלה, כך בפארק הירקון כך בטיילת מכיכר אתרים צפונה וכו' וכך גם בלא מעט מדרכות.

וכן מציע כי יזופתו שבילי הכורכר הנמצאים במקביל לכבישים ביניעירוניים /מהירים כדי להפריד בין כלי רכב לאופניים לכל סוגיהם .

מהשרשור שהיה אחרי התאונה בכביש 5 עם חשין ז"ל

מחייב את השר בתשלום זכויות יוצרים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[/color]

 

 

מהשרשור שהיה אחרי התאונה בכביש 5 עם חשין ז"ל

מחייב את השר בתשלום זכויות יוצרים.

 

לא יאומן, אבל אני נתקל מספר פעמים בשבוע ברוכבי אופניים בשולי כביש 22, ואני מתכוון בדיוק מימין לפס הצהוב. מדובר בכביש מהיר (אם כי מגבלת מהירות 90 קמ"ש, אני מניח שהמהירות הממוצעת יותר קרובה ל-110 קמ"ש בקטע המוכר לי היטב) עם כמה בעיות במבנה שעלולות לגרום לנהגים צורך לסטות לשוליים - במיוחד מסלול האטה קצר וסימון בעייתי ביציאה מהמסלול המזרחי לדרך יגאל ידין.

לא ברור לי כיצד רוצה משרד התחבורה להקים שבילי אופניים לאורך כבישים מהירים או כבישים בין-עירוניים ממוחלפים - הרי על מנת לאפשר לאופניים מעבר בטוח במחלפים יהיה צורך בהקמת אין ספור גשרים, בהוצאה כספית גדולה מאוד.

לגבי שבילי אופניים עירוניים - גם כאן דרושה מחשבה מרובה שכן במרבית רחובות ישראל המדרכות יחסית צרות ורוכבי אופניים החולפים במהירות צפויים לפגוע בהולכי רגל. אי אפשר להשוות את מדרכות ישראל למדרכות הרחבות המקובלות באירופה שבהן יש מקום להפרדת הולכי רגל מרובבי אופניים, וצפויה גם בעיה קשה של חינוך, בעיקר של הולכי הרגל להמנע מהליכה על נתיבי האופניים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספירל

קצת אמונה

בתל אביב במדרכות התופעה נפוצה ועובדת הולכי רגל בנתיבם רוכבי האופניים בנתיבם, אבל כמובן יש תמיד היוצאים מן הכלל

 

מה אתה שובר את הראש

יש מומחים במשרד התחבורה ויחד עם השר הם יפתרו את הבעיות:shock::-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...