Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחיל היום שיווק אלפא ג'ולייטה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני עדיין אומר - זו החבילה שחשובה במקרה של הג'ולייטה ובכלל - מכוניות של אלפא. אל תסתכלו על הג'ולייטה כמכונית ספורט טהורה אלא מכונית ספורטיבית-יוקרתית כייפית לנהיגה שכיף להיכנס אליה. מכונית שגורמת לחייך. כחבילה היא נראת מדהימה ויש לה סקס-אפיל שרק אלפא יודעת לעשות. בסופו של דבר, אני בטוח שהיא "תעשה את זה" להרבה אנשים, אולי אפילו יותר משירוקו וגולף GTI.

 

 

גם על ה-8C נאמר שאינה מובילת הקטגוריה מבחינת ניהוג - אבל מי כאן לא היה רוצה אחת בחנייה?

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם על ה-8C נאמר שאינה מובילת הקטגוריה מבחינת ניהוג - אבל מי כאן לא היה רוצה אחת בחנייה?

 

אני.

 

תן לי ניסן 370Z - ואמצע מה לעשות עם העודף...

 

ולפני שכולם יקפצו אז כן, אני יודע שזו לא אותה קטגוריה ולא אותה רמת ביצועים, בלה בלה בלה. אבל בעודף אוכל אוכל לייבא שניים או שלושה רכבי אספנות שטורדים את מנוחתי מזה זמן רב וגם לרכוש עוד נכס מניב, בשביל לממן את הצי.

 

עכשיו תגיד לי מי יהנה יותר :wink:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

סירטון נחמד על הג'ולייטה:

 

אגב 8C, עם הצליל שהיא מפיקה והרטט שהיא מעבירה בגוף בנהיגה בה אני מוכן למכור את הקלאסיות, למכור את הבית, לשכנע את אשתי ש8C זה קוטג' מרווח ולעבור לגור בה:-D

קבלו דוגמא קטנה:


×
×
  • תוכן חדש...