Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחיל היום שיווק אלפא ג'ולייטה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור היחידי בפורום שנהג על התלתן ירוק אני יכול להגיד שיש למה לצפות במיוחד התמחור המצויין של גרסת ה170. ה120 לא רלוונטי גם בגלל המחיר וגם בגלל ש120 לרכב שאמור להיות ספורטיבי זה לא רלוונטי.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא צריך לזלזל במנוע החלש יותר. בסופו של דבר מדובר במנוע זהה והואיל ומדובר במנוע גודש/דוחס ( אף פעם לא יכול להחליט מה נכון ), הרי שאם המכללים האחרים זהים, עידכון תכנה יכול בקלות ובכלום כסף יחסי להביא אותו להספקים זהים לאלו של החזק יותר.

פורסם
מדהים מה שמיתוג יכול לעשות לתמחור.

הגירסה הבסיסית אמורה לתת בדיוק מה שהבראבו נותנת רק שאת האחרונה ניתן להשיג (עם גיר ידני ) ב50K פחות.

 

מה בראבו קשורה פה? מדובר בפלטפורה אחרת לגמרי ובמכונית שונה לגמרי.

emotion of motion

פורסם

המנוע הוא אותו מנוע.

כל היתר שונה לחלוטין, אין שום מקום להשוואה לבראבו או לכל רכב אחר של הקונצרן.

הפלטפורמה החדשה הזו תהווה, לפי פיאט, את הבסיס לדגמים הבאים של אלפא, פיאט, לנצ'יה לשנים הקרובות.

פורסם
לי ואני מנחש שגם לך אין מושג איך האוטו הזה נוסע ומבחינה זו אתה צודק. השאלה כמו מה הוא נראה סבירה ואפשר אפילו לראות בו פונטו מגודלת +, אם תרצה. הגיוני שכל אחד רואה בו את שדמיונו מחפש. מבחנים שנערכו לאוטו הזה בחו"ל, לפחות אלו אותם קראתי, מאוד מתלהבים ממנו. בצדק ? לא בצדק ? העתיד ידבר.

אשר למחיר, התייחסתי למכונית שבסמלון ולמיטב ראייתי הנחלשת נמצאת שם GTI.

 

נכון. ראית נכון.

כמו שאמרתי , בואו נחכה ונראה אם הוא מספק את הסחורה מבחינה דינמית לפני שרצים להכתיר כתרים ולזלזל ברכבים עם קבלות שמופיעים בסמלון ... :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לכשעצמי אני ממש שמח שיש יבוא מחודש של לנצ'יה ויבוא מחוזק של אלפא.

אני גם לא יודע במי ה- 170 הידנית יכולה בכלל להתחרות, למעט אולי בלאון 160/FR הידניות. אגב, מישהו מהמקורבים אולי יודע למה הביאו רק 5 מכוניות כאלה במשלוח הראשון?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

המיטו הרגישה לי כמו צעצוע חמוד, נראה לי שהג'וליטה תלתן ירוק 1.8T יכולה להיות רכב מאוד מעניין!

זאת לא גרסת ה-GTA נכון? היא מגיעה גם ב-3 דלתות?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

גרסת ה-120 כ"ס של הג'ולי עושה 0-100 ב-9.4 שניות. זה מהר יותר (ועקב המנוע המוגדש אמור להרגיש אף יותר) ממכוניות ה"מנהלים" 2.0 ליטר בשוק (מאזדה 6, מונדיאו, B4 וכו') במחיר נמוך/זהה - לכן לדעתי מאוד רלוונטית.

 

הג'ולייטה מציגה שיק שאין לא לגולף, לא לשירוקו ולא למכונית אחרת בסגמנט הנ"ל. לא נהגתי עליה, כמובן, אז אני לא יודע איך היא מתנהגת, אבל מבחינת סקס-אפיל נטו - לדעתי אין מכונית מזמינה יותר בקטגוריה.

 

ודרך אגב - זה מדוייק יותר להגיד שהמיטו "מבוססת" על הגרנדה פונטו אברת' מאשר הגנדה פונטו הרגילה (מנועים, מתלים, Coilovers, חיזוקי שלדה וכו').

פורסם
המיטו הרגישה לי כמו צעצוע חמוד, נראה לי שהג'וליטה תלתן ירוק 1.8T יכולה להיות רכב מאוד מעניין!

זאת לא גרסת ה-GTA נכון? היא מגיעה גם ב-3 דלתות?

 

נכון והיא מגיעה בגרסת 5 דלתות בלבד.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...