Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחיל היום שיווק אלפא ג'ולייטה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה הכי קשה של הגוליטה היא שאין לה את השירות ה"מדהים" של צמפיון ואז בעלי שירוקו וגולף שיעברו לגוליטה יהיה להם הרבה זמן פנוי. לא יהיה להם את כל הרעשים שאין להם פיתרון פתאום יגידו להם לומרות שיש אחריות לאוטו אפילו מתקנים אותו. ואפילו בלי השתתפות עצמית... לא אל תעשו את זה תשדרגו לגולף חדשה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
נכון. ראית נכון.

כמו שאמרתי , בואו נחכה ונראה אם הוא מספק את הסחורה מבחינה דינמית לפני שרצים להכתיר כתרים ולזלזל ברכבים עם קבלות שמופיעים בסמלון ... :)

פתאום מעניינת אותך הבחינה הדינמית ולא "החבילה הכוללת" :roll:.

 

אם כל האהבה שלי למותג המחירים נראים לי לקוחים מעולם הצ'מפיון.

מקווה שהמחירים בפועל יהיו נמוכים יותר.

פורסם
פתאום מעניינת אותך הבחינה הדינמית ולא "החבילה הכוללת" :roll:.

 

אם כל האהבה שלי למותג המחירים נראים לי לקוחים מעולם הצ'מפיון.

מקווה שהמחירים בפועל יהיו נמוכים יותר.

 

כן, כי זו אמורה להיות הסיבה לקנות אלפא לא? זה אמור להיות היתרון הגדול.

 

השירות כאן לא רלוונטי אלא המוצר עצמו, אני לא חושב שצ'מפיון מצטיינים וגם לא מאמין שסמל"ת כאלה טובים, הרי תורת השירות שלהם יובאה מצ'מפיון וגם לפני כן הם כמעט הצליחו לקבור לחלוטין את מותג אלפא. יש לך זכרון קצר...

 

(בלי קשר - גם ככה רובנו נפגוש את הרכבים האלה כשתיגמר להם האחריות)

 

אם הייתי בוחר את הרכב שלי לפי השירות של היבואן שמביא אותו, כנראה הייתי נוסע בטויוטה...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דווקא כחבילה כוללת ולא רק מבחינה דינמית אני מסיק שהאלפא (לפחות ה159) נותנת את הרכב הטוב ביותר בסגמנט.

אני אישית מן הסתם לא יכול להעיד על זה באופן אוביקטיבי כי אני מכור אלפא ומודע לזה אבל קח את הסיפור הבא:

בכמעט שנתיים שיש לי את האלפא עלו איתי על הרכב שמונה אנשים שהקשר בינם לבין אלפא ונהיגה ספורטיבית היה כלום. הם כל כך התלהבו ממנה שכולם קנו אחת. למעט שניים מהם שהתחברו גם לקטע של נהיגה ספורטיבית אחרי הרכישה היתר נותרו "נורמלים" ועדיין מפארים ומרוצים מהרכישה שלהם.

אין לי מושג מה עושים שם המהנדסים האיטלקיים אבל הם עושים את זה טוב לפחות בכל הקשור להנאה הכללית שיש לנהגים שעולים על המכוניות שהם מייצרים.

פורסם

האמת היא שה 159 היא מלאכת מחשבת של עיצוב משובח, הן חיצונית והן פנימית, כך שאפשר להבין את מי שנשבה בקיסמה. והיא גם נוסעת לא רע, זה נכון. אבל לקרוא לנהיגה בה ספורטיבית, זה מעט מוגזם. היא הרבה יותר סלונית מאשר ספורטיבית. ובהקשר הזה, אני למשל מעדיף את הלנצ'יה דלתא שלהבנתי גם אוטוטו עולה לארץ. וזה אפילו שזו האחרונה קרובה הרבה יותר לבראבו מאשר לייחוס של אלפא.

פורסם

נהגת ב-159?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם באמת נהגת - זכותךלחשוב שהיא לא מספיק ספורטיבית. לטעמי לפחות, הרי שבהתחשב במכוניות סגמנט D בהן נהגתי (למרבה הצער זה לא כולל את ה-BMW), האלפא ספורטיבית יותר. זה שהיא לא מכונית ספורט זה דווקא מבורך, היא לא אמורה להיות. היא ספורט באלון, וככזו היא עושה את העבודה שלה יופי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

נהגתי דיי הרבה בגירסת הטורבו ממש לפני כמה ימים ובקרוב תעלה כתבה שתנתח את היכולות הספורטיביות של ה-159.

באופן אישי אני יכול להגיד שה-159 עושה את עבודתה כספורט סלון בצורה מעולה, היא עושה את זה קצת פחות טוב כאלפא אבל זה כל אחד יחליט אם זה טוב או רע.

בסופו של דבר מדובר ברכב דיי מהנה לנהיגה למרות ההגה הלא מתקשר שלו.

פורסם

נהגתי בדלתא. ספורטיבית היא לא. נקודה. היא גם לא מתיימרת להיות כזו. ה159 דווקא כן אבל לא במובן של קומפקטית חמה.

לעניין ההגה ב159, שלומי, אני ממליץ לך לעשות סיבוב ב2.2 אין לי מושג מה עשו בהגה של הטורבו אבל הוא אילם יחסית לזה של ה2.2.

פורסם

לא טענתי שהדלתא ספורטיבית, היא אינה כזו. אלא שהיא ממוקדת מטרה יותר מהאלפא לטעמי. האלפא נותנת תחושה כבדה מאוד ביחס ללנצ'יה המאוד קלילה ומפנקת, בלי שזו האחרונה תאבד מרמה סבירה של דיוק הגם שהוא נחות מעט מזה של האלפא.

פורסם

תאמינו לי, הייתי שולח את כולכם לקנות GTI ונועל את השרשור הזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
בסופו של דבר מדובר ברכב דיי מהנה לנהיגה למרות ההגה הלא מתקשר שלו.

 

ממה שאני קורא בעיתונות העולמית הבעיה של הג'ולייטה היא דומה - הגה לא טוב. מעניין עד כמה זה מפריע, אם בכלל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...