Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחיל היום שיווק אלפא ג'ולייטה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון לגרסאות הבסיס ולתלתן ירוק. גרסת ה-170, שכנראה תהיה הבסט-סלר, מתומחרת סביר מאד.

 

תלוי מה היא כוללת ואיך היא מרגישה.

מבחינה ספורטיבית נטו אני מניח שהיא תהיה עדיפה על למשל A3 1.8T או גולף. יש לך מפרט שלה אולי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כיום הוא פחות יקר, והרבה יותר מרשים (זאת לאור ההשוואות בחו"ל בהן הג'ולייטה יצאה פושרת למדי). הג'ולייטה נראית טוב, מה שכן. רק חבל שניסו לבנות A3.

 

למה A3 ?

וזה בדיוק איך שהסובארו B3 היתה רוצה שיעצבו אותה...

פורסם
תלוי מה היא כוללת ואיך היא מרגישה.

מבחינה ספורטיבית נטו אני מניח שהיא תהיה עדיפה על למשל A3 1.8T או גולף. יש לך מפרט שלה אולי?

 

כל הכתבות הזרות שקראתי דיברו על דגם זה כדגם הטוב ביותר בסדרה. על המנוע, אותו פגשתי במיטו תלתן ירוק, יש לי בעיקר שבחים, למעט צריכת דלק מוגזמת בנהיגה תובענית.

 

לגבי מפרט, קבל: http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?id=28842

 

מנתון המשקל יש להוריד 75 ק"ג, כך שהוא עומד על 1290 ק"ג סבירים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מדהים מה שמיתוג יכול לעשות לתמחור.

הגירסה הבסיסית אמורה לתת בדיוק מה שהבראבו נותנת רק שאת האחרונה ניתן להשיג (עם גיר ידני ) ב50K פחות.

פורסם

הג'ולייטה לא אמורה להתחרות בכלל ברכבים דוגמאת הגולף?

לדעתי התמחור של הגרסאות הפשוטות ממש "הזוי"

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

על מה שכתב שלומי נאמר מזמן

 

מה ההבדל בין צעצועים של ילדים לצעצועים של מבוגרים??

המחיר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
למה שלא יקלע ? האוטו שבסמלון שלך יותר יקר והרבה פחות מרשים.

 

השאלה אם הוא מרשים בסיבובים ,בישורת ועל המסלול...

כרגע אני רואה מול העיניים מיטו מוגדלת.

 

ובקשר למחיר : דווקא המחיר דומה ואולי אף זול יותר, לפי הנתונים הרכב בסמלון שלו מבחינת נתונים יבשים נופל בין 2 הגרסאות היקרות של האלפא ואפשר לסגור כיום עניין על DSG מחומש דלתות ב215K... או סביבות ה200K לידנית 3 דלתות.

מעניין בכמה גרסאות ה"סלה ספיד" או מה שלא ישימו שם ייקרו את העסק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מדהים מה שמיתוג יכול לעשות לתמחור.

הגירסה הבסיסית אמורה לתת בדיוק מה שהבראבו נותנת רק שאת האחרונה ניתן להשיג (עם גיר ידני ) ב50K פחות.

 

גם אודי A4 אמורה לתת את מה שנותנת פורד מונדיאו וזה רק לשם הדוגמא. השאיפה של אלפא היא למצב את עצמה גבוה יותר. האם זה מוצדק? זו כבר שאלה אחרת. מכל מקום, התמחור הזה הוא עניין של מיצוב.

 

לדעתי, אגב, חוץ מגרסת ההספק הבסיסית היתר לא מתומחרות באופן חריג. מה שכן, בהתחשב בתמחור של ה-170, ה-120 כמעט ולא רלוונטית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
תלוי מה היא כוללת ואיך היא מרגישה.

מבחינה ספורטיבית נטו אני מניח שהיא תהיה עדיפה על למשל A3 1.8T או גולף.

 

מהאתר של אלפא בישראל יש קישור לכתבה. הנה ציטוט של שתי הפסקאות האחרונות מהכתבה:

 

Despite its flamboyant styling and sporty interior, don’t buy the Giulietta expecting a sharp drive. The Focus, Golf and Astra all trump it when it comes to thrills at the wheel. However, as a top-quality, spacious and refreshingly different family car, the Alfa excels.



Rival: VW Golf GT

Fitted with a 1.4-litre turbo engine, the 158bhp Golf GT is an excellent choice for those who can’t quite stretch to a GTI. Rock-solid residuals and high levels of refinement are only two reasons why it still leads the way.

 

בתרגום חופשי:

למרות הסטייל הראוותני והפנים הספורטיבי, אל תקנו את הג'וליאטה בציפייה לנהיגה חדה. הפוקוס, האסטרה והגולף מנצחים אותה כשהריגוש מגיע לגלגלים. בכל מקרה, היא מצטיינת באיכות וברעננות של מכונית משפחתית שונה.

היריבה: גולף GT (המקבילה לגולף 160):

מצוידת במנוע 1.4 ליטר טורבו הגולף היא בחירה מצויינת לאלו שלא יכולים למתוח (את התקציב) ל-GTI. סולידיות ורמה גבוהה של עידון הן רק שתיים מהסיבות שהיא מובילה בתחומה.

 

 



פורסם
השאלה אם הוא מרשים בסיבובים ,בישורת ועל המסלול...

כרגע אני רואה מול העיניים מיטו מוגדלת.

 

ובקשר למחיר : דווקא המחיר דומה ואולי אף זול יותר, לפי הנתונים הרכב בסמלון שלו מבחינת נתונים יבשים נופל בין 2 הגרסאות היקרות של האלפא ואפשר לסגור כיום עניין על DSG מחומש דלתות ב215K... או סביבות ה200K לידנית 3 דלתות.

מעניין בכמה גרסאות ה"סלה ספיד" או מה שלא ישימו שם ייקרו את העסק.

לי ואני מנחש שגם לך אין מושג איך האוטו הזה נוסע ומבחינה זו אתה צודק. השאלה כמו מה הוא נראה סבירה ואפשר אפילו לראות בו פונטו מגודלת +, אם תרצה. הגיוני שכל אחד רואה בו את שדמיונו מחפש. מבחנים שנערכו לאוטו הזה בחו"ל, לפחות אלו אותם קראתי, מאוד מתלהבים ממנו. בצדק ? לא בצדק ? העתיד ידבר.

אשר למחיר, התייחסתי למכונית שבסמלון ולמיטב ראייתי הנחלשת נמצאת שם GTI.

פורסם
כל הכתבות הזרות שקראתי דיברו על דגם זה כדגם הטוב ביותר בסדרה. על המנוע, אותו פגשתי במיטו תלתן ירוק, יש לי בעיקר שבחים, למעט צריכת דלק מוגזמת בנהיגה תובענית.

לגבי מפרט, קבל: http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?id=28842

מנתון המשקל יש להוריד 75 ק"ג, כך שהוא עומד על 1290 ק"ג סבירים.

 

זה לא עוזר, אני רוצה מפרט של מה כוללת רמת האבזור שלהם. יש סאן-רוף? יש צ'ינג'ר קורא MP3? אני רוצה להנות גם באיילון...

 

דיברתי איתם היום.

בסוף ספטמבר אמורות להגיע היחידות הראשונות.

כבר הזמנתי נסיעת מבחן:lol:.

לפי הכתוב בעיתונות בחו"ל צפויה מכונית מעניינת.

 

ספר איך היה :-) אמרו לי שיש רק 5 מכוניות כאלה (170) שמגיעות במשלוח הזה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
עוד פיסת מידע מעניינת שקיבלתי היום מ"גורם לא רשמי" היא שבזמן הקרוב עומדים להתחיל גם לשווק את הלנצ'יה דלתא החדשה במחירים אטרקטיביים.

 

גם גורמים רשמיים בסמל"ת מאשרים - קמפיין ראשון אחרי החגים

פורסם
עוד פיסת מידע מעניינת שקיבלתי היום מ"גורם לא רשמי" היא שבזמן הקרוב עומדים להתחיל גם לשווק את הלנצ'יה דלתא החדשה במחירים אטרקטיביים.

 

ועמית,

 

רכב ראשון כבר נמצא בארץ לי אישית יצא לשבת באוטו, וגם לנסוע עליו מכיוון שבן דוד שלי הוא אחד מהמנהלים בסמל"ת.

הרכב עצמו הוא יפה ומכובד וכמובן מרשים השאלה היא, אם הוא יתפוס לקוחות ממתחרים אחרים.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:


×
×
  • תוכן חדש...