Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ובוקר טוב.

 

אני רוצה לדעת כמה זמן צריך להטעין מצבר?

 

יש לי את המכשיר הטעינה,אני פתחתי את הפקקים של המצבר ושמתי מים מזוקקים,הטעינה כבר יומיים!

כרגע יש בועות קטנות של המים שעולות כלפיי מעלה הכוונה לבחוץ,אני יודע שזה אמור להיות בסדר אם יש את הסימן הזה.

פשוט אני רוצה לדעת ,בשביל ההרגשה הטובה שלי כמה זמן בדרך כלל צריך לשים?

או שזה תלוי במטעין המצברים.

 

 

 

ותודה מראש

ושבת שלום ומבורך.

פורסם

danniel - שלום לך

 

קודם כל ,כרגע המצבר עובד מעולה!,אבל לא יודע מתי זה יקרה שוב שאני הצטרך להתטעין אותו.

 

סוג המטען מצברים אינו ידוע,לא רשום עליו כלום,הוא בצבע אדום עם לבן,יכול להיות שהיה מדבקה וזה ירד.הוג גם ישן,הוא מהסוג הקטן. ולא בדקתי טעינה לפני,בגלל שהיה אפשרות להתניע את הרכב פשוט העדפתי לתת לו עוד קצת טעינה,כי ההתנעה הייתה חלשה .ואני אסביר מדוע,אני בזמן האחרון לא נוסע עם הרכב,כי אני משפץ אותה ושומע מוסיקה עם המערכת השמע,וזה ממש גומר את המצבר. ואני מגלה שאחר כך אין לי אפשרות להתניע.

 

ועוד שאלה: כמה זמן ממוצע עם מערכת שמע עובדת והרכב לא מונע לוקח למצבר להתרוקן?

מדובר במצבר חדש,3 חודשים בלבד.

 

ותודה שנית. ושבוע מצויין לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...