Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל הפורום אני חדש פה אז סליחה על חוסר הידע

אז ככה יש לי באוטו מערכת הכוללת: מגבר, סאב ו4 רמקולים עכשיו הם לא כ"כ טובים אז אני רוצה להחליף אותם למשהו קצת יותר טוב.

אני חשבתי לקנות

רדיו דיסק: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=687206

קומפוננט: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142

רמקולים אחוריים: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733180

סאב: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130618

עכשיו לגבי מגבר אני לא יודע כ"כ מה לקנות כדי שיוציא את המקסימום מהחלקים האלה.

בנוסף חשבתי להשתמש במגבר שנמצא עכשיו באוטו ולחבר אליו את הסאב שאני יקנה ולמגבר החדש לחבר את הקומפוננט והאחוריים החדשים.

מה אתם אומרים החלקים ילכו טוב ביחד או שאתם ממליצים על משהו אחר

אשמח לתגובות

תודה מראש

עדן.

פורסם

1.מה התקציב לך למגבר?

2.במקומך ההיתי מותר על הרמקולים אחוריים ומשפר את הסט הקידמי למורל דוטק אוביישן או הרץ ארג'י.

3.מה דגם המגבר שעכשיו ברשותך?

בשיפוצים...

פורסם

1. התקציב שלי למגבר הוא בסביבות ה900 ש"ח גג 1000 ש"ח

2. אבל למה לוותר על הרמקולים האחוריים?

3.המגבר שיש אצלי עכשיו זה red sound usa 800 Watt (הבנתי שזה מגבר לא כ"כ טוב אבל השאלה אם הוא יחזיק את הסאב)

פורסם

אני הייתי מגביר עליו את האחוריים והסאב וקונה דנדאון 4X50 יד שניה ומגביר עליו אקטיבי את הקומפוננט

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

לא רק שהסאב הזה לא נציל הוא גם לא יכול לעבוד ב 2אוהם על המגבר שלו(הרדסאונד).

בתקציב שלו כדי לו ללכת על ה:

מאק אודיו Z4200

JBL 1004(כרגיל)

אינפיניטי RAF475A

וללכת על סאב נציל או שיקנה מונובלוק.

 

נ.ב.

מוכן ללכת על יד2?

בשיפוצים...

פורסם

לא כ"כ הבנתי מה אמרתם

 

לקנות מגבר חדש ומה לחבר אליו?

 

התקציב שלי בגדול זה 3500 ש"ח בערך ללא התקנה

 

עכשיו אתם לא חושבים שיש אפשרות להשתמש במגבר הישן?

 

אני לא חושב שאני רוצה לקנות יד שנייה

 

ותודה לכולם:mm_yeah:

פורסם

מפרט טוב... איפה תשים את הסאב הבגאז' מקדימה ?

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

ה-red sound usa 800 Watt דווקא מגבר לא רע בכלל, הוא יגביר בלי בעיות דוטק אוביישן +קיקר C12

ההצעה האחרונה שלך טובה,הייתי הולך עליה ונישאר עם המגבר הקיים.

 

נב-בדוק היטב את המיקום של הסאב ברכב ביחס לתיבה שאתה אמור לרכוש

שלא יהיו לך הפתעות.

פורסם

אתה בטוח לגבי המגבר? שהוא יוכל להגביר את הקומפוננט והסאב? אם כן זה חוסך לי 1000 ש"ח :-)

יש לי 2 סאבים עם תיבות אבל שניהם לא טובים במיוחד אז אני יקנה סאב וירכיב אותו על אחת התיבות.

והמיקום של הסאב הוא הכי טוב כי מקדימה אין מקום ומאחורה יש את המנוע אז זה האופציה היחידה.

עכשיו אמרו לי שלא מוכרים יותר את הרדיו דיסק הזה אז איזה רדיו דיסק אחר כדאי לי לקנות?

×
×
  • תוכן חדש...