שלום לכל הפורום אני חדש פה אז סליחה על חוסר הידע
אז ככה יש לי באוטו מערכת הכוללת: מגבר, סאב ו4 רמקולים עכשיו הם לא כ"כ טובים אז אני רוצה להחליף אותם למשהו קצת יותר טוב.
אני חשבתי לקנות
רדיו דיסק: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=687206
קומפוננט: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142
רמקולים אחוריים: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733180
סאב: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130618
עכשיו לגבי מגבר אני לא יודע כ"כ מה לקנות כדי שיוציא את המקסימום מהחלקים האלה.
בנוסף חשבתי להשתמש במגבר שנמצא עכשיו באוטו ולחבר אליו את הסאב שאני יקנה ולמגבר החדש לחבר את הקומפוננט והאחוריים החדשים.
מה אתם אומרים החלקים ילכו טוב ביחד או שאתם ממליצים על משהו אחר
אשמח לתגובות
תודה מראש
עדן.