Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מצטער על פתיחת שרשור נוסף, פשוט התקציב השתנה, ולא ראיתי כל כך תגובות בשרשור המקורי.

 

אני צריך להחזיר את הרכב הנוכחי שלי עד יום שישי ורוצה לקנות רכב משפחתי בתקציב סביב 70K.

 

היום אני הולך לכמה מגרשים להסתכל על מזדה 3 2008 מליסינג, כי זה רכב שהייתי מרוצה ממנו בעבר.

 

1) האם יש לכם המלצות\אזהרות לגבי חברות לקנות מהן (אלבר,אלדן,אופרייט ליס...)

2) בתור זוג+1 עם כ- 38K נסיעות בשנה (בעיקר בין-עירוני), האם יש לכם המלצה לרכב אחר שאולי אוכל למצוא ביומיים הקרובים (לא דברים נדירים מדי) שלא חשבתי עליהם? מבחינתי פוקוס\לנסר מאותן שנים לא נוח, וחשוב לי נוחות ואמינות.

 

בין העונים תוגרל תודתי הנצחית :)

פורסם
שלום, אני מצטער על פתיחת שרשור נוסף, פשוט התקציב השתנה, ולא ראיתי כל כך תגובות בשרשור המקורי.

 

אני צריך להחזיר את הרכב הנוכחי שלי עד יום שישי ורוצה לקנות רכב משפחתי בתקציב סביב 70K.

 

היום אני הולך לכמה מגרשים להסתכל על מזדה 3 2008 מליסינג, כי זה רכב שהייתי מרוצה ממנו בעבר.

 

1) האם יש לכם המלצות\אזהרות לגבי חברות לקנות מהן (אלבר,אלדן,אופרייט ליס...)

2) בתור זוג+1 עם כ- 38K נסיעות בשנה (בעיקר בין-עירוני), האם יש לכם המלצה לרכב אחר שאולי אוכל למצוא ביומיים הקרובים (לא דברים נדירים מדי) שלא חשבתי עליהם? מבחינתי פוקוס\לנסר מאותן שנים לא נוח, וחשוב לי נוחות ואמינות.

 

בין העונים תוגרל תודתי הנצחית :)

 

שלום :)

 

לגבי המאזדה3, מנוע 1600 סמ"ק: קח בחשבון שעלויות הטיפולים שלו לא תמיד זולים (החלפים דווקא כן במחירים עממיים), וזאת מכיוון שמיקום מחשב המנוע (ECU) בסמוך לצמת החיווט, מתחת למכסה המנוע, מעצבנת את מכונאי הרכב (בגלל הצפיפות שנוצרה) וזה מייקר את הטיפול. אגב, בגרסת מנוע ה-2 ליטר של המאזדה3, הבעיה לא קיימת (המנוע ממוקם טוב יותר). אל תשכח לבדוק שהרכב עבר את התיקון, בסמגרת הריקול של מאזדה3, לפני כשנתיים.במסגרת הריקול, 50 אלף ישראלים נדרשו לגשת למרכזי השירות לתקן תקלה בצמת החשמל של המנוע. זאת לאחר שהתגלה בשנת 2008 כי שנתוני 2004-2006 החמושים במנועי 1.6 ל' ותיבה אוטומטית חשופים לכשל במערך ניהול המנוע בשל חשיפת החוטים והתחככות בחיפוי מכסה השסתומים. מאזדה תיקנה את התקלה בישראל על ידי הוספת חומר בידוד לצמת ללא עלות מצד הלקוחות, רוב המכוניות שזומנו – מליסינג כמובן. ריקולים נוספים שדרשו זימון למוסך טיפלו בתוכנת התיבה האוטומטית ותיקון מערכת המיזוג בגלל קירור לקוי (מסנן פנימי).

 

לאחר חיפוש ביד2, חשבתי שהרכב שהכי יכול להתאים לך הוא טויוטה קורולה סדאן GLI (אבל לא SUN ולא TERRA, עקב ציוד בטיחות דל), מהדגם הקודם (2003-2007), מודל 2007 (משנת ה-2006 הרכב מיוצר ביפן, ולא בטורקיה). יש גרסת סדאן וכן גרסת 5 דלתות (RUN-X). האמינות טובה בסה"כ (לגבי ה-RUN-x, שיוצרה תמיד בבריטניה: בעיית התרכזות בוצה באגן השמן [מחסל מנועים וגירים] ומצריך הקפדה על החלפת השמן ושימוש בנוזל סיכה איכותי ולעתים אף פתיחת האגן וניקיונו. יש גם תקלות בממירים הקטליטיים). בסה"כ, עדיין מדובר ברכב אמין מאוד (במיוחד בסאן), איכותי מאוד, מרווח וחסכוני בשיעור של 15% ממשפחתיות 1600 סמ"ק אוטומטיות מקבילות.

פורסם

2) בתור זוג+1 עם כ- 38K נסיעות בשנה (בעיקר בין-עירוני), האם יש לכם המלצה לרכב אחר שאולי אוכל למצוא ביומיים הקרובים

 

 

בכמות הנסיעות הזאת כדאי לכם לקנות רכב דיזל.

מאזדה 3 לא רכב חיסכוני, הוצאות דלק שנתיות שלכם יהיו סביב 24 אלף ש"ח.

שזה המון! 2000 שקלים בחודש על דלק.

 

תחפשו רכב דיזל, למשל באוטו דיל (גולף\אוקטביה TDI):

דוגמא

 

אם גיר ידני בא בחשבון, אפשר גם לחפש רנו מגאן DCI החיסכונית מאוד, אותה אוקטביה (שלא היתה מונית).

 

זה יכול לחסוך לכם עד 1000 ש"ח כל חודש בהוצאות הדלק.

 

לא מומלץ להיות בלחץ של זמן, במיוחד יומיים בקנית הרכב - זה המתכון לצרות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן, אני יודע שלחץ הזמן הוא בעייתי. עם זאת, גם להתחיל לשכור רכב זה כסף.

 

לגבי רכבי דיזל, זה משהו שלא חשבתי עליו. מה צריכת הדלק שלהן, בערך? אני רואה שליטר סולר הוא סביב 5.90, לעומת 6.30 לבנזין 95.

 

אני לא מת על רנו בגלל אמינות וירידת ערך.

האוקטביה נשמעת טוב, אבל מהסתכלות ביד שתיים היא משמעותית יותר יקרה מהמזדה (15-20K) או שהייתה מונית.

אגב, ראיתי מודעה למונית עם 14K ק"מ. יכול להיות?

פורסם
שלום :)

 

לאחר חיפוש ביד2, חשבתי שהרכב שהכי יכול להתאים לך הוא טויוטה קורולה סדאן GLI (אבל לא SUN ולא TERRA, עקב ציוד בטיחות דל), מהדגם הקודם (2003-2007), מודל 2007 (משנת ה-2006 הרכב מיוצר ביפן, ולא בטורקיה). יש גרסת סדאן וכן גרסת 5 דלתות (RUN-X). האמינות טובה בסה"כ (לגבי ה-RUN-x, שיוצרה תמיד בבריטניה: בעיית התרכזות בוצה באגן השמן [מחסל מנועים וגירים] ומצריך הקפדה על החלפת השמן ושימוש בנוזל סיכה איכותי ולעתים אף פתיחת האגן וניקיונו. יש גם תקלות בממירים הקטליטיים). בסה"כ, עדיין מדובר ברכב אמין מאוד (במיוחד בסאן), איכותי מאוד, מרווח וחסכוני בשיעור של 15% ממשפחתיות 1600 סמ"ק אוטומטיות מקבילות.

 

תודה על התשובה. אני אישית לא התלהבתי מהקורולה (לא בטוח למה) ואם אין איזה גורם משמעותי (כמו צריכת דלק נפלאה או תותח לייזר על הגג) אני מעדיף את המזדה שאני מכיר ומעריך. אגב, ביד2 לא מופיעה מה צריכת הדלק של הקורולה.

פורסם

לשאלתך, צריכת הסולר באוקטביה TDI כ 40% יותר טובה משל מזדה 3.

תוסיף לזה את ההפרש במחיר הדלקים.

לערכתי, כל שנה אוקטביה תשאיר בכיס שלך כ 7-8 אלפים טובים.

ואין מה להשוות את הביצועיים - אוקטביה TDI, במיוחד עם המנוע 140 כ"ס שבלינק זה רכב חזק, שהוכיח את עצמו כמונית וניידת במשטרה.

לא לגעת במונית!

אוטו דיל זה המקום המתאים לקנות רכבי יד 2 של קבוצת פולקסוואגן (כמובן, לא לוותר על הבדיקה). אל תבזבז את הזמן - תתקשר\תיגש לאוטו דיל בקשר לרכבי TDI מבית פולקסוואגן. תאמין לי, הסקודה שבלינק עם נתונים טובים, 120 אלף ק"מ זאת תחילת הדרך לסוג הרכב הזה.

תאמין לי, אם היית נוסע 20-25 אלף בשנה, לא הייתי כל כך בטוח לגבי ההמלצה.

ועוד משהו - כאשר יגיע הזמן למכור (נגיד, אחרי 5 שנים), תצטרך למכור מזדה 3 (שמציפה את השוק) יד שניה, עם עבר מליסינג וקרוב ל 300 אלף ק"מ במחיר הזנות.

ועל הדרך לשלם איזה 30-35 אלף ש"ח יותר הוצאות הדלק (ב 5 שנים).

המצב הרגיל שרכב בנזין שומר יותר טוב על המחירון לא תקפה לגבייך בגלל כמות הנסיעות ובגלל כמות המזדות בשוק המשומשות.

 

אוקטביה יותר מרווחת, בגאז' ענק. גם בעתיד (הרחבת המשפחה) היא תספק לכם את כל מה שתצטרכו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יהיה לך קשה למצוא אוקטביה (הן דור קודם "TOUR" והן מהדגם החדש יותר ששווק כאן מ-2005) / רנו מגאן DCI (שווקה כאן מ-2004, כהאצ'בק וכסטיישן). מדובר בשני המקרים, מדובר במכוניות נדירות מאוד ויתרה מזאת,כמעט תמיד "קרעו" אותן מבחינת ק"מ. אם תצליח למצוא אחת שמורה, עם ידיים פרטיות - הרווח כולו שלך. אגב, הן המגאן והן האוקטביה מגיעות גם עם גירים אוטומטיים.

 

אל תתרגש גם ממכוניות מליסינג ומהשכרה - העיקר שטופלו בזמן. אל תשכח לבדוק אותן ב-7 עיניים. מנוע דיזל רגיש יותר להזנחה (מחיר של מגדש טורבו יכול להגיע ל-5 ספרות)

פורסם
ביד2 לא מופיעה מה צריכת הדלק של הקורולה.

 

לגבי צריכת הדלק של הקורולה - אני לא צריך שיהיה כתוב. שנים שאני מתעניין בתחום המכוניות כדי שאדע ^^

פורסם

שוב תודה.

vlad: הלינק שלך לא עובד. האוקטביה דיזל היחידה שמצאתי בחיפוש באתר אוטו-דיל נושאת תג מחירון של מעל 113K ש"ח.

גם אם יורידו מזה כמה אלפים, זה רחוק מאוד מהתקציב שלי.

 

כמו ש ET אומר, קשה מאוד למצוא את המכוניות האלה בשוק (לפחות מהחיפוש שלי ביד2) שהן לא מוניות.

 

לגבי איבוד ערך, גם היום השוק מוצף במזדות ועדיין מחיר המחירון (והמחירים הנגזרים מכך) מדהים בגובהו- 90000 שקל לאוטו בן שלוש (אבל זה כולל את העובדה שהיום גם אוטו בן שלוש וגם בן שנתיים נקראים "2008").

 

אגב, אין לי בעיה עם ליסינג- זה הכיוון במזדה 3 כרגע.

 

אגב, גם הגולף TDI יקרה מדי בשבילי, אבל מה לגבי ג'טה?

פורסם

Vlad וכולם- באמת אפשר להתעלם הקילומטראז' של רכבי דיזל? נגיד, להייחס לחצי מהערך בהשוואה לרכב בנזין?

פורסם

מעניין, הרכב שראיתי באתר לפני שלוש שעות וצירפתי בלינק נמחק מהרשימה.

לא, לא הייתי מתעלם מקילוטראז' ברכב דיזל.

הייתי מחפש אחד כזה שנסע בסביבות 30 אלף בשנה.

כבר אמרתי, למצוא רכב ביומיים זה לא לעניין.

גם ג'טה TDI מצויינת, אבל גם היא יקרה (אולי קצת פחות מגולף).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אופציית דיזל נוספת הוא הפאסאט. בתקציב שלך ניתן לרכוש מהדגם הקודם (עד 05).

 

נכון - אפשרות מעולה,אם כי רכב בן 5 שנים יכול להיות קצת זקן מדי

×
×
  • תוכן חדש...