Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום, אני מצטער על פתיחת שרשור נוסף, פשוט התקציב השתנה, ולא ראיתי כל כך תגובות בשרשור המקורי.

 

אני צריך להחזיר את הרכב הנוכחי שלי עד יום שישי ורוצה לקנות רכב משפחתי בתקציב סביב 70K.

 

היום אני הולך לכמה מגרשים להסתכל על מזדה 3 2008 מליסינג, כי זה רכב שהייתי מרוצה ממנו בעבר.

 

1) האם יש לכם המלצות\אזהרות לגבי חברות לקנות מהן (אלבר,אלדן,אופרייט ליס...)

2) בתור זוג+1 עם כ- 38K נסיעות בשנה (בעיקר בין-עירוני), האם יש לכם המלצה לרכב אחר שאולי אוכל למצוא ביומיים הקרובים (לא דברים נדירים מדי) שלא חשבתי עליהם? מבחינתי פוקוס\לנסר מאותן שנים לא נוח, וחשוב לי נוחות ואמינות.

 

בין העונים תוגרל תודתי הנצחית :)

 

 

מאזדה 3 הוא רכב בסדר גמור לצרכים המצוינים, מה גם שהתנסית בנהיגה עליו והיית מרוצה.

קח בחשבון שיש חברות שמטפלות במכוניות במוסכי יבואן מורשים (כמו אוויס) ויש חברות שמטפלות במכוניות במוסכים שלהן (כמו שלמה, אלבר וכו') – קח את זה בחשבון, בכל מקרה תבקש פירוט של כל הסטוריית הטיפולים וקח את הרכב לבדיקה עצמאית שלך.

תתעקש על אחריות, על התחייבות לטרייד אין עתידי – וכל יתר הדברים שאפשר להוציא מחברת ליסינג היום.

 

לגבי דגמים – בקילומטרז' גבוה כמו שאתה מתכנן לעשות – רנו מגאן וניסאן טידה יכולות להיות אופציה מעניינת, הן יחסית יותר חסכוניות בדלק. המגאן – ממודל 2008-9 ואילך, הן הרבה יותר אמינות מהמודלים המוקדמים יותר.

כמו שיכור מסתובב......:wink:

פורסם

ET, אני אוותר על רכב בן חמש (למעשה שנת הדגם 05 היא רכב בן שש...). מכיוון שאני רוצה להחזיק ברכב כמה שנים טובות (3-5+), אני מעדיף רכב צעיר יותר, מה גם שיש סיכוי שלא כל התקופה אמשיך את כמות הנסיעות הגבוהה הזו (זה מאוד מעיק).

 

לגבי הרנו, מה צריכת הדלק שלה? זה אוטו גדול ודי כבד, לא? הטידה מכוערת ולא שמעתי עליה דברים טובים, אז אני לא שוקל אותה אפילו.

 

 

מישהו יכול לחוות דיעה על קנייה מאלדן? בעוד באלבר הבטיחו לי טרייד אין ושנה אחריות, אלדן לא התחייבו לטרייד אין, ויש רק חצי שנה אחריות. בכל מקרה האחריות לא ממש רלוונטית, כי רכבי 2008 שראיתי שם מכוסים באחריות יצרן עוד 9-12 חודשים.

 

באלדן גם הציעו לי לקנות רכב "לפני הכשרה" - כלומר לפני תיקוני פח וכדומה. הראו לי בדיקות מקומפיוטסט שמראות שעיוקמי הפח\פגוש הם הנזקים היחידים ברכב (וכמובן שאני יכול לקחת לבדיקה נוספת), ומציעים לי אותם בהנחה של 8000 שקל. רכב אחד היה צריך להליף פגוש אחורי ופנס אחורי ובשני כל מיני דפיקות קטנות בכמה מקומות (ללא פגיעה בצבע). מה דעתכם?

פורסם
ET, אני אוותר על רכב בן חמש (למעשה שנת הדגם 05 היא רכב בן שש...). מכיוון שאני רוצה להחזיק ברכב כמה שנים טובות (3-5+), אני מעדיף רכב צעיר יותר, מה גם שיש סיכוי שלא כל התקופה אמשיך את כמות הנסיעות הגבוהה הזו (זה מאוד מעיק).

 

לגבי הרנו, מה צריכת הדלק שלה? זה אוטו גדול ודי כבד, לא? הטידה מכוערת ולא שמעתי עליה דברים טובים, אז אני לא שוקל אותה אפילו.

 

 

מישהו יכול לחוות דיעה על קנייה מאלדן? בעוד באלבר הבטיחו לי טרייד אין ושנה אחריות, אלדן לא התחייבו לטרייד אין, ויש רק חצי שנה אחריות. בכל מקרה האחריות לא ממש רלוונטית, כי רכבי 2008 שראיתי שם מכוסים באחריות יצרן עוד 9-12 חודשים.

 

באלדן גם הציעו לי לקנות רכב "לפני הכשרה" - כלומר לפני תיקוני פח וכדומה. הראו לי בדיקות מקומפיוטסט שמראות שעיוקמי הפח\פגוש הם הנזקים היחידים ברכב (וכמובן שאני יכול לקחת לבדיקה נוספת), ומציעים לי אותם בהנחה של 8000 שקל. רכב אחד היה צריך להליף פגוש אחורי ופנס אחורי ובשני כל מיני דפיקות קטנות בכמה מקומות (ללא פגיעה בצבע). מה דעתכם?

 

גם אני אמרתי ש-2005 נחשב כבר מבוגר יחסית :) אגב, אפשר שיש פאסאט TDI מהדור הקודם שעלתה ב-2005 (מהמלאי של הדגם הקודם).

 

לגבי צריכת הדלק של הרנו מגאן: צריכת הדלק של הבנזין 1600 היא ממוצעת (סביב 9-11 ק"מ לליטר- לא מאוד חסכונית, אבל גם לא בזבזנית מדי. אם אתה רוצה חיסכון, לך על דגמי הטורבו-דיזל DCI (הנדירים). יש עם גיר אוטומטי וגם ידני (הידני יעשה בקלות 15 ק"מ לליטר ואף יותר). אגב, יש שתי גרסאות: מנוע טורבו-דיזל בנפח 1500 סמ"ק (85 כ"ס, כמו ברנו קנגו למשל) ובנפח 1900 סמ"ק (130 כ"ס).

 

לגבי הטידה: היא אכן די מכוערת גם לטעמי, אבל חוץ מהעיצוב (ומתא הנוסעים, המעט פלסטיקי למראה ולמגע) היא אכן נחשבת למשפחתית 1600 אוטומטית חסכונית יחסית והיא גם מרווחת. זו המשפחתי היפנית הנבחרת של מגזין אוטו. עקב האכילס שלה מגיע בדמות ציוד הבטיחות: רק 4 כריות אוויר (ESP זה חובה ע"פ חוק).

 

לגבי האפשרות של "לפני הכשרה": מומלץ לך לקבל הצעות מחיר עבור החלפים שצריך להחליף ולבדוק אם זה מדעי ל-8000 שקלים: מגיע ל-8000? אז כבר תתקן אצל אלדן (חוסך בלבולי מוח). לעומת זאת, אם קיבלת הצעה זולה משמעותית, תתקן במקום אחר. כעיקרון, זה לא ממש נורא אם אין תיקוני פח ויש פה ושם דפיקות קלות בטמבון. מדובר בעניין יותר אישי =]

פורסם

לגבי החלפים, קיבלתי הצעה וזה לא יהיה יותר מ- 100 שקל. אבל מכיוון שזה רכב עם קילומטראז' יולתר גבוה, אני נוטה לכיוון הרכב עם הדפיקות.

השאלה היא איך אני מקבל הצעה לתיקון שלהן? יש מוסך פחחות מומלץ באזור פ"ת?

פורסם
לגבי החלפים, קיבלתי הצעה וזה לא יהיה יותר מ- 100 שקל. אבל מכיוון שזה רכב עם קילומטראז' יולתר גבוה, אני נוטה לכיוון הרכב עם הדפיקות.

השאלה היא איך אני מקבל הצעה לתיקון שלהן? יש מוסך פחחות מומלץ באזור פ"ת?

 

לצערי, אני לא מכיר מוסכי פחחות באזור פ"ת.

 

אם אתה אומר שמדובר בעבודה של 100 שקל, אז כדאי לחסוך את ה-8000 שקלים מאלדן. תצא עם "רווח" של 7900 שקל לפי מה שאני מבין - לא רע.

פורסם

א- תיקון, החלפים היה 1000 שקל, לא מאה- טעות מקלדת, לא שזה משנה את העיקרון. בכל מקרה, היום ניגשתי שוב לאלדן והרכבים כבר נמכרו :(

 

ב- עם זאת, הציעו לי רכב אחר, עם 60K ק"מ (ולאחר טיפול 60) ב- 76K שקל. כרגע אישתי לקחה אותו לבדיקה (במעבדה לבדיקת רכב, שמפרסמת כאן בפורום עם הנחה), ונראה מה ייצא- אני מבטיח לעדכן.

פורסם

בבדיקה נאמר לאשתי ששמן הגיר קצת כהה.

 

מה זה אומר?

 

הנציג של אלדן אמר שההוראה של מאזדה זה לא להחליף שמן גיר - זה יכול להיות?

פורסם

אוקיי, קנינו את הרכב!

 

בסוף קיבלנו אותו ב- 75K כי עשינו ביטוח דרך אלדן (מקיף+חובה ב-3800).

עכשיו אפשר לנוח מהחיפוש המטורף...

 

 

תודה רבה לכל המגיבים והעוזרים, אני מעריך את עזרתכם.

 

עכשיו רק לפתוח שרשור חדש בפורום אודיו לגבי מה לקנות כדי לחבר איפוד לאוטו :)

×
×
  • תוכן חדש...